- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
» Milan, Taarabt arrives in Milano: now the medical - gianlucadimarzio.com
Net wat Milan nodig heeft...
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Maar goed, enerzijds vermakelijk dat terughalen van quotes maar tegelijkertijd ook wel vermoeiend. We roepen allemaal weleens iets in ons enthousiasme of kennis van dat moment. Niets is zo onvoorspelbaar als de voetballerij toch
.
Inderdaad, iedereen roept wel eens wat. Dan is het toch juist lollig om die deksel op je neus te geven/krijgen. Wie neemt dit nou serieus zeg...
Hoop toch vooral dat het voetbaltopic nog bestaat als Danny "erg goede spits voor de toekomst" Hoesen straks over een jaar of 5 ergens in de krochten van het profvoetbal opduikt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja het is altijd wel leuk om juist berichten terug te zien van users die denken de waarheid in pacht te hebben. De zogenaamde kenners bij VI en SV zitten er gelukkig net zo vaak naast als wij met zijn allen, dus we gaan gewoon gezellig door met de waan van de dag 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
» Milan, Taarabt arrives in Milano: now the medical - gianlucadimarzio.com
Net wat Milan nodig heeft...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Inderdaad, iedereen roept wel eens wat. Dan is het toch juist lollig om die deksel op je neus te geven/krijgen. Wie neemt dit nou serieus zeg...
Hoop toch vooral dat het voetbaltopic nog bestaat als Danny "erg goede spits voor de toekomst" Hoesen straks over een jaar of 5 ergens in de krochten van het profvoetbal opduikt.
Achja, als die jongen de winnende goal tegen Barcelona scoort, dan horen we jullie niet over die uitspraken. Lekker makkelijk. Alleen je gelijk halen op selectieve momenten is sneu. Of zwijgen als je zelf onderuit gehaald wordt.
Topic zou leuker zijn als de waan van de dag gewoon alleen besproken wordt. Morgen een topwedstrijd in de Eredivisie....
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Achja, als die jongen de winnende goal tegen Barcelona scoort, dan horen we jullie niet over die uitspraken. Lekker makkelijk. Alleen je gelijk halen op selectieve momenten is sneu. Of zwijgen als je zelf onderuit gehaald wordt.
Dat bedoel ik met 'wie neemt dit nou serieus..'. Je hecht veel te veel waarde aan dit alles.
Ik hoorde jou overigens ook niet toen hij voor 200 man in de Jupiler League stond te ballen, maar hoe dan ook knap dat hij hem maakte tegen Barca. Desalniettemin is hij nog steeds niet verder gekomen dan de 3e spits van Ajax (dit seizoen zelfs de 4e). 23 jaar oud intussen.
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
Ik begrijp niets van al die transfers. Waarom haalt Seedorf in hemelsnaam Taarabt naar Milan. En wat moet Arsenal met nog zo'n dure topmiddenvelder terwijl ze in andere linies van alles kunnen gebruiken.
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
http://www.vi.nl/nieuws/mourinho-west-ham-speelde-als-in-de-negentiende-eeuw.htm
Haha, en dat zegt een coach die bijv. in wedstrijden tegen Barcelona niks deed dan zich ingraven en schoppen op alles wat bewoog. Dat keepertje van West Ham was gisteren ook wel aardig trouwens.
Zijn reactie bij MotD was wle heel anders. Daar zei letterlijk dat West Ham verdedigend speelde maar dat hij hen dat niet kon verwijten aangezien ze voor degradatie punten nodig hebben en dat hij daar zelf nota bene niks van mag zeggen.
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
De enige echt goede transfer is Mata naar Man U. Die gaat zijn geld wel waard zijn.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Ik begrijp niets van al die transfers. Waarom haalt Seedorf in hemelsnaam Taarabt naar Milan. En wat moet Arsenal met nog zo'n dure topmiddenvelder terwijl ze in andere linies van alles kunnen gebruiken.
Onder Seedorf speelt Milan met drie aanvallende middenvelders. SES zou daar perfect renderen maar aangezien hij geblesseerd is, staat Robinho nu op LAM. Taarabt in vorm is wel een upgrade t.o.v. Robinho. Aangezien er ook geen afkoopsom afgesproken is - Milan en QPR kijken na dit seizoen wat ze gaan doen - lijkt het me dan ook een tijdelijke oplossing. Tenzij hij natuurlijk de pannen van het dak speelt. Met een fitte Kaka, Honda en SES lijkt een basisplaats voor Taarabt me niet bepaald realistisch.
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
Ik snap wel dat ze een speler voor die positie halen maar Taarabt?? Dat zou ik voor Ajax of PSV nog geen versterking vinden. Veel te wisselvallige speler.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De enige echt goede transfer is Mata naar Man U. Die gaat zijn geld wel waard zijn.
Geweldige aankoop ja. Iemand die Man Utd echt sterker maakt. Onbegrijpelijke move van Chelsea. Ze noemen trouwens ook Tony Kroos als 2e aankoop bij Man Utd. Als dat lukt dan moeten ze in de zomer de achterhoede versterken, dan spelen ze gewoon weer om alle prijzen mee.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
40+ miljoen uitgeven voor een bankzitter, goed zaken gedaan. Slecht zaken gedaan. Ook zijn er wel goedkopere en kwalitatief gelijk of betere alternatieven. Maar goed, iig wel goed dat ie gewoon weer gaat spelen en goed voor zijn ontwikkeling. Hebben we straks bij Spanje op elke positie vijf alternatieven zonder aan kwaliteit in te boeten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tsja, in de winterstop betaal je altijd een kwart van de prijs meer dan in de zomer denk ik. Anderzijds, wordt Man Utd nog 4e, dan gaan ze veel meer verdienen. Ze staan 6 punten van plek 4, denk dat ze nu oa Rooney en Persie fit zijn en Mata gehaald is dat wel goed gaan maken.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Ik snap wel dat ze een speler voor die positie halen maar Taarabt?? Dat zou ik voor Ajax of PSV nog geen versterking vinden. Veel te wisselvallige speler.
Milan is eindelijk in een fase aanbeland waarin het zijn overtollige spelers waarvan het weet dat er toch geen geld voor gevangen kan en gaat worden, wil lozen. Dit doet het door die spelers te verhuren en maar te wachten tot het contract ten einde loopt of spelers rechtstreeks te ruilen met andere clubs. Zaccardo, Constant, Nocerino --> allemaal geprobeerd elders te stallen; tot nu toe is alleen Nocerino verhuurd aan West Ham. Muntari, Bonera, Amelia en Birsa mogen van mij ook nog aan dat rijtje toegevoegd worden; dan zijn de echte rotte appels wel genoemd. En Silvestre wellicht, maar het lijkt mij heel sterk dat die permanent wordt overgenomen van Inter na dit seizoen.
Maar goed, in eerste instantie wilde Milan Zaccardo stallen bij Fulham in ruil voor Taarabt. Met een jongen als Taarabt kun je in de toekomst altijd meer dan met een Zaccardo maar Zaccardo zelf had echter geen oren naar die overstap. Wil alleen terug naar Parma, geloof ik. Blijkbaar vond Milan het alsnog nodig om Taarabt te halen. Taarabt in ruil voor Zaccardo was in ieder geval een prima deal geweest. Ja, zo kut is Zaccardo.
Zo hoopte Milan Constant te stallen bij Napoli in ruil voor Pablo Armero. Kerel rendeert absoluut niet sinds zijn overstap van Udinese naar Napoli, maar is altijd beter dan een Constant. Tevergeefs: Constant wilde niet.
Opvallend trouwens hoeveel spelers het bij Udinese fantastisch doen maar wanneer er wordt afgestapt van Udinese's 3-5-2 niemand meer rendeert: Isla, Asamoah, Armero, Pepe, Zapata, etc. Benatia, Inler, Handanovic en Sanchez zijn de enigen die wel gepresteerd hebben, alhoewel ik meer genoot van de Sanchez in zijn Udinese-tijd dan nu bij Barca.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Arsenal - City is ook een belangrijke wedstrijd. Ben ook wel benieuwd naar het programma van City. Overigens had ik het in december ook al over het programma van Arsenal en City:
28 december nog een makkelijke voor City (Crystal Palace thuis), maar daarna Swansea uit, Newcastle uit, Cardiff thuis en Spurs uit op rij. En daarna Chelsea thuis
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Trouwens het programma van City al gezien? Zes(!) wedstrijden op rij thuis. 
Sunderland; Chelsea; Barça; Stoke City; Sunderland en Aston Villa. 3 keer daarvan is PL. Hoe kan een schema nou zo zijn dat iemand 3 keer op rij thuis speelt? 
Vanaf eind maart wordt het overigens moeilijk voor City. Man U, Arsenal, Liverpool en Everton komen allemaal nog, en allemaal uit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
City wordt makkelijk kampioen, goede trainer, goed spel, goede spelers en goede resultaten.
Ik verheug me wel ontzettend op Barca-City en andersom.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
City is net zoals PSV, mentaal erg kwetsbaar. Het is geen hecht team dat elkaar door het vuur gaat slepen. Ik moet nog maar zien wat er gebeurt zodra het een paar weken wat minder gaat. Zolang Arsenal, Chelsea (en zelfs Liverpool) enigszins kunnen aanhaken, zie ik City echt niet fluitend kampioen worden.
Liverpool heeft waarschijnlijk nog het makkelijkste programma van allemaal. De enige topper die zij uit moeten spelen, is tegen Man U.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
What what what? City is net PSV? Ze staan aan kop, spelen heerlijk voetbal en scoren er op los. Die laten zichzelf juist niet gek maken. En dan doel ik dus niet op PSV...
Jij bent Arsenal supporter, je zoekt minpunten van City, maar momenteel zijn ze er niet echt. Alleen defensief zijn ze nog wel eens nonchalant. Liverpool is afgehaakt, Arsenal haakt vanzelf wel af en uiteindelijk Chelsea ook wegens gebrek aan scorend vermogen van hun spitsen.
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
City mist alleen een fatsoenlijke verdediger naast Kompany maar de rest is top.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Jep, als Kompany fit blijft is City de kandidaat voor het kampioenschap. De topper komende maandag zal een leuk steekspelletje worden.
Mata naar Man U had ik niet zien aankomen. Met Rooney heb je al een sublieme nummer tien en op de flanken is hij niet op zijn best. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Daarom hebben ze interesse in Mangala van Porto, maar om daar 40 miljoen voor te betalen is iets te veel van 't goede...
Demichelis is gewoon om te huilen.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Liever dat ze wachten tot de zomer in plaats van nog een (dure) paniekaankoop te verrichten tijdens deze periode zoals de buren.
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
Mata naar Man U had ik niet zien aankomen. Met Rooney heb je al een sublieme nummer tien en op de flanken is hij niet op zijn best. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Lijkt me totaal geen probleem, die zwermen allebei wel rond.
ps City heeft Nastasic toch? dat was toch zo'n megatalent.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Nastasic is zeker geen kwade, maar hij heeft een leidende hand nodig centraal. Van Lescott en Demi zal dat niet komen, die lopen al te zwemmen als de tegenstander de bal heeft op de middellijn...
Bij de transfer van Mata kan ik er mij niet van ontdoen dat het een trucje is en de mannen van Chelsea lichtjes euforisch zijn en hun toptranfer van de vorige zomer eindelijk binnen hebben. Ik zie ze niet lang samenspelen. Ik kan me vergissen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jep, als Kompany fit blijft is City de kandidaat voor het kampioenschap. De topper komende maandag zal een leuk steekspelletje worden.
Lijkt me simpel:
------------vPersie----------
Januzai-Rooney-Mata
---2 middenvelders---
Heb je ieder geval aanvallend enorm veel klasse lopen. Probleem is wel dat Rooney en van Persie dit seizoen meer geblesseerd zijn, dan dat ze spelen.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Ik denk eerder dat United hetzelfde probleem zal hebben als City vorig jaar. Het centrum overbezet waardoor alles als een trechter komt vast te zitten. Dan heb je goede aanvallende backs nodig en moet iedere speler bewust zijn van hun defensieve taken in de omschakeling. Het is mogelijk om een mooi evenwicht te vinden maar evident is het niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.