- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Maar vertrouwen is wat ze missen bij jullie. Door een dure jongen die PSV alleen ziet als een veredeld trainingskamp te halen raak je dat bij je jonge spelers kwijt. Zo een Bakalli is natuurlijk ook wel erg de lul aangezien hij straks niet eens in Jong PSV mag ballen...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Nou ik zou zeker blaken van zelfvertrouwen als ik na in het eerste hebben gespeeld in de A1 terecht kom! 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
En dat had je gestaafd aan de topwedstrijden die Pelle tot dan toe had gespeeld? Dit zijn voorspellingen waar ik geen drol mee kan.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Sodeknetter, wat een loting in de FA Cup.
Arsenal - Liverpool. Manchester City - Chelsea. Sunderland - Southampton. Everton - Swansea City.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wanneer die 1e er eenmaal inzit, zie ik het wel snel 0-5 worden, maar wanneer je zulke kansen blijft missen blijf ik bij wat ik gister zei en mag je hopen dat je dat doelpunt nog gaat maken.
Nou pfff 3 punten zijn binnen, maar dat was het dan ook wel. Ben in slaap gevallen en zal de goal zo meteen wel zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sodeknetter, wat een loting in de FA Cup.
Arsenal - Liverpool. Manchester City - Chelsea. Sunderland - Southampton. Everton - Swansea City.
Tenminste affiches die de moeite waard zijn.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Nee jij hebt Pelle op de voet gevolgd...maar goed nu ben je flauw bezig. Mijn punt is dat Hoesen echt niet de verlosser is voorin die jij doet overkomen. Hij is momenteel een betere optie, kan ik inkomen maar de keuze van de Boer is niet onlogisch. Over je andere voorbeelden kunnen we nog verder praten, maar ik zeg ook niet dat de Boer nooit een foute keus maakt, maar zijn keuzes zijn over het algemeen niet zo gek. Hij kijkt mijn inziens breder dan jij nu doet overkomen. Overigens was ik helemaal niet zo bekend met de statistieken wat je kennelijk denkt maar dacht eerder aan me geheugen. Maar Sigi loopt bijna 1 op 2 das beter dan Hoesen zover ik zie...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nee jij hebt Pelle op de voet gevolgd...maar goed nu ben je flauw bezig.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Hij was gefaald bij AZ, de kans zat er dik in dat hij bij Feyenoord er niet veel meer van zou bakken. Dat hij het goed doet is waar, maar als hij het niet had gemaakt was het logischer geweest. Feyenoord heeft ook met Bakal en Armenteros op hetzelfde gehoopt en die faalde wel...
Maar goed dat je jezelf perfectionist noemt, in dit verband zegt mij genoeg. Iemand neemt zichzelf iets te serieus...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mocht de voorste linie trouwens leeglopen deze zomer (Sigi,Bojan) mag Ajax zich wel melden voor Johansson wat mij betreft. Ben ontzettend gecharmeerd van die jongen, en voldoet aan alle eisen die Frankie heeft voor de speerpunt. Goed in de combinatie, sterke loopacties, doelgericht en longen van een paard.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar goed dat je jezelf perfectionist noemt, in dit verband zegt mij genoeg. Iemand neemt zichzelf iets te serieus...
Jup.
Overigens, 9x het middenveld Blind, Serero en Klaassen in de Eredivisie. 9 zeges....
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hij was gefaald bij AZ, de kans zat er dik in dat hij bij Feyenoord er niet veel meer van zou bakken.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Natuurlijk mag je erop hopen. Kritiek is ook geen ramp, "maar ik wil 100 procent inzet zien, ik wil 100 procent concentratie. De Boer doet veel goed, maar ik zie ook veel verbeter punten"
Het mag wat minder uit de hoogte hoor. Je beticht mij nu van statistieken erbij halen, maar jij neemt totaal de menselijke kant er niet bij. Er is geen enkele club met zulke jeugdige spelers en op dit niveau die dit ooit gaat bereiken. Je mag alles nastreven, maar wil je tot een luchtige en redelijke discussie komen is dit niet de manier. Dit is iemand die Football Manager iets te vaak speelt.
Ook bij Pelle vergeet je dat totaal. Bij AZ kon die met de druk niet om waarom zou dat op het niveau van Feyenoord opeens anders zijn. Daar viel alles op zijn plaats, dat kan, maar dat heeft niks te maken met een visie een goede kijk op het spelletje. Voor en na AZ had hij het ook nergens waar gemaakt. De kans dat hij het niet aankon was natuurlijk gewoon aanzienlijk.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Tsjah, als we niet meer over voetbal, spelers en (het functioneren van een) coach mogen discussiëren houdt het op natuurlijk. Jammer dat het dan weer meteen persoonlijk moet worden, terwijl ik gewoon met onderbouwing aankom. Jij hebt toch ook een mening over Pelle, over Hoesen en over Sightorsson? Doe jij dan ook uit de hoogte? Football Manager speel ik trouwens al heel lang niet meer, maar dat geheel terzijde.
Ik beticht je bovendien nergens van, geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik zeg alleen dat die statistieken niet alles zeggen en in het geval Hoesen - Sightorsson ook in het nadeel van die tweede zijn, terwijl jij anders pretendeert.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Kennelijk kijk jij alleen naar de statistiekjes
Persoonlijk is een discussie vrijwel meteen natuurlijk. We discussiëren toch nog...maar je hebt imo een overdreven kijk op het spelletje. Waardoor je het doortrekt naar een niveau waar jij en ik weinig weet van hebben als we eerlijk zijn...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Opvallend dat we Quido hier nooit over Pelle hoorden praten toen hij AZ-er was...
eRCee
-
- 13443 messages
- 1979 votes
Heerlijke wedstrijden zeg (o.b.v. de samenvattingen dan), Vitesse vs. NEC en Cambuur vs. Heerenveen. 
Eigenlijk onbegrijpelijk dat NEC onderaan staat als je zo kan voetballen.
En die Ogbeche, dat is gewoon een geweldig verhaal.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Persoonlijk is een discussie vrijwel meteen natuurlijk. We discussiëren toch nog...maar je hebt imo een overdreven kijk op het spelletje. Waardoor je het doortrekt naar een niveau waar jij en ik weinig weet van hebben als we eerlijk zijn...
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Hij was gefaald bij AZ, de kans zat er dik in dat hij bij Feyenoord er niet veel meer van zou bakken. Dat hij het goed doet is waar, maar als hij het niet had gemaakt was het logischer geweest. Feyenoord heeft ook met Bakal en Armenteros op hetzelfde gehoopt en die faalde wel...
Bakkal zijn tweede periode bij Feyenoord bedoel je dan, neem ik aan?
Nu is hij gewoon niet fit. Volgens mij voetbalt hij zo goed als gratis bij Feyenoord momenteel, dat scheelt.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Ging meer om de gokken die Feyenoord neemt met dat soort spelers. Ze zijn niet slecht maar hebben alweer een poos niks laten zien. Pelle is goed uitgepakt bakkal en armenteros niet of tot op heden niet althans. Je kan het van te voren maar moeilijk weten. Er is vast ook wel iemand die heeft gezegd dat Armenteros een slimme zet was, maar die heeft er dan de balle verstand van en iemand die een keer heeft geroepen dat Pelle slim was wel. Ik geloof daar niet in, het heeft vooral te maken met de mentale en fysieke karakter van dit soort spelers, en daar hebben wij weinig zicht op...en daarmee is de cirkel en mijn punt rond met Quido. Je mag het leuk vinden en doen wanneer je wilt maar het blijft wijsheden verkondigen met halve informatie.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Doet die even. Tijd dat die eens geselecteerd wordt door van Gaal.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Je mag het leuk vinden en doen wanneer je wilt maar het blijft wijsheden verkondigen met halve informatie.
Pelle was op zich niet zo vreemd, gezien het type speler waar Feyenoord behoefte aan had. Daarentegen kun je je vraagtekens zetten bij het aantrekken van Armenteros, en dan ook op de manier waarop ie gebruikt wordt / het systeem en de rol waar ie in moet passen. Zou hetzelfde als dat Ajax John zou halen voor de rechterflank. Je kunt wel leuke namen halen, maar je moet ze dan ook op de juiste manier gebruiken. Daar zijn natuurlijk nog veel meer voorbeelden van te geven.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Doet die even. Tijd dat die eens geselecteerd wordt door van Gaal.
Want een verdediger selecteren we omdat die een vrije trap een keertje raak schiet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sowieso, Schotland. Die competitie is qua niveau nog minder dan de Eredivisie. En Celtic is de enige grote club daar op dit moment. Die krijgen niet eens tegenstand meer.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dan neem Broerse ook maar mee. Schoot hem van nog verder kiezel hard in het hoekje voor de winter. Kom nou, dat hij zich eerst maar eens gaat bewijzen op een hoger niveau of tegen betere tegenstanders.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Ajax krijgt ook amper tegenstand. Daar ook geen spelers meer van selecteren dan maar?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee en van Feyenoord ook niet meer 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax krijgt ook amper tegenstand. Daar ook geen spelers meer van selecteren dan maar?
Als dat zo is, waarom hebben we dan al 3x verloren en staan we maar 2 punten los van de nr 2?
Kijk de stand in Schotland eens na voordat je een punt wil maken. Zit geloof ik al wel 15 punten tussen hen en de nr 2.
22 gespeeld, 19 winst, 3 gelijk. Doelcijfers 52-12.
Nr 2 op 15 punten gezet en dan heeft Celtic ook nog eens 2 potjes minder gespeeld.
In Nederland zit er tussen 1 en 2 maar 2 punten en tussen 1 en 3 tot aan dit weekend 4 punten, nu 7.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Jij lult ook maar een eind raak he? Vanmiddag nog raaskal je dat Ajax alleen uit in de Kuip nog een gelijkspelletje haalt, en voorde rest alles wint, nu beweerje iets wat dat weer haaks op staat...
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Dat de Schotse competitie ruk is weet ik ook wel, maar áls Van Dijk daar goed speelt moet je hem dan om die reden niet selecteren voor Oranje? Onzin, onze selectie zit vol met spelers uit rukcompetitities.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.