- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een slotfase. Ongelofelijk.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nou, hopen dat we scherp zijn vanaf de eerste seconde. Kun je goede zaken doen. In principe zijn echter alle ingrediënten weer aanwezig om achteraf te horen: "Zo erg is het gelukkig niet, de concurrentie heeft ook punten gemorst."
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Mja Ajax begint vaak zwak in dit soort wedstrijden. Hopen dat we nu eens goed profiteren
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
AZ wilt Hupperts halen
We hebben op de flanken Berghuis en een groot talent Lewis. Als we hem halen blokkeren we weer een talent uit de jeugdopleiding. Die Steward houd er wel van om middelmatige spelers aan te trekken !
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou, hopen dat we scherp zijn vanaf de eerste seconde. Kun je goede zaken doen. In principe zijn echter alle ingrediënten weer aanwezig om achteraf te horen: "Zo erg is het gelukkig niet, de concurrentie heeft ook punten gemorst."
Slecht beginnen en alsnog winnen werkt ook, zie PSV en Feyenoord afgelopen week voor Ajax. Zolang we maar winnen. En geen schorsingen aub, met het oog op Utrecht uit volgende week.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Voor wie is Overmars vanmiddag? Aandelen in Eagles en directeur van Ajax.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Gelukkig is Kolbeinn een echte afmaker en iemand die makkelijk scoort.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Open kans voor Sigthorsson. Het enige wat hij kan is scoren, als dat al niet meer lukt is hij helemaal nutteloos.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat stond die weer vrij. Weer een dikke kans.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wat een kansen man. Beste eerste kwartier van Ajax dit seizoen
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Schiettent daar achterin, irritant dat je in dit soort potjes zoveel kansen nodig hebt
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Gaat helaas gewoon 0-3 worden...
Wat een ruimte de hele tijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wie mag er van jou eigenlijk kampioen worden?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Bedankt van Rhijn. Daar ging hij weer bijna dankzij jou.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wanneer die 1e er eenmaal inzit, zie ik het wel snel 0-5 worden, maar wanneer je zulke kansen blijft missen blijf ik bij wat ik gister zei en mag je hopen dat je dat doelpunt nog gaat maken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik snap echt niet waarom elke keer als de tegenstander - ongeacht welke - op onze helft komt, het zo paniekerig en gevaarlijk oogt / is. Eerste kwartier was aardig, daarna is het niet veel meer, ingeleid door die debiele pass van Van Rhijn. Sowieso nogal wat simpele lakse fouten weer verder, vooral in de aanname (Blind, Veltman).
Edit: ze zijn ook veel te veel met de scheids bezig, vooral Klaassen. Nergens voor nodig in zo'n potje. Focus je gewoon 100% op het spel.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De drie aanvallers bakken er helemaal niets van. Fischer, Schöne en Hoesen graag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik maak me geen zorgen. De controle is er, de kansen waren er. Na de rust Fischer en Schone voor De Sa en Sigthorsson. En dan Bojan gewoon in de spits, zoals tegen Feyenoord.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Van Rhijn de zwakste schakel (alweer). Eerste kwartier was uitstekend, daarna valt het ver terug. Met name bij de standaard situaties ziet het er allemaal penibel uit, waarbij Cillessen niet veel zekerheid uitstraalt. We zullen het zien straks.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 messages
- 4519 votes
Zo, die De Sa is slecht. Die heb ik werkelijk alles zien verprutsen. Van die bolle IJslander weten we het wel en Bojan laat af en toe wat zien maar is ook te zwak en staat helemaal alleen. Fischer en Schöne er maar in dan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het begint traditie te worden, voor de rust nauwelijks een goal. Ajax scoort ze bijna alleen nog na de rust.
De Sa is geen materiaal voor in de basis. Sigthorsson ook niet. Van Rhijn speelt ook matig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.