- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
PEC Zwolle op de drempel van contracteren Karagounis - voetbalzone.nl
Ik kreeg even een hartverzakking in positieve zin dat het misschien die ouwe van Fullham zou zijn. Maar het blijkt dus een andere Griek te zijn. Nu nog een spits en een centrale verdediger en je kan er weer tegenaan in 2014.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ach, ik neem aan dat je de zelfspot wel voelde.
Jammer dat-ie niet terug komt. Geeft de Eredivisie hoe dan ook de nodige kleur.
Prima dat hij niet terugkomt. In dat geval had ik jullie wel degelijk als een zware titelfavoriet gezien (mits hij de vorm heeft van twee jaar geleden).
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4516 votes
John
Met dat kapsel en dat ronddraaien deed hij me aan de passagier van deze commercial denken (naast de dikke Messi)
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
John
Met dat kapsel en dat ronddraaien deed hij me aan de passagier van deze commercial denken (naast de dikke Messi)
(embed)

j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
'Before a game'
Daar hoeft die 'm dus niet vaak te draaien...
Die reclame blijft zo geniaal. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Vanmiddag bij GoAhead geweest. Mooiste om te horen dat Ajax 2-1 won in de laatste minuut. Heerlijk die verzuurde koppen toen ze het vertelden in het stadion.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Jullie denken altijd dat een betere competitie ook altijd meer kwaliteit is.
Ja tuurlijk, anders zou het geen betere competitie zijn. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee, haha daar zou ik als uitsupporter niet dood gevonden willen worden. Snap dat Feyenoord daar niet wil staan. Net een opeengepakt varkensslachthuis.
Maar goed, iedereen heeft een hekel aan Ajax, in welk stadion ik ook kom. Dus ik zat te glimlachen toen ik het hoorde, maar de rest van de supporters was er minder content mee. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gefeliciteerd moviemafketel. Want ik mag er nu wel vanuit gaan dat jij al besmet bent met gefreesde egel (op verzoek van otherfool) virus. Geeft niks hoor, ik vond het hier zo saai worden
.
Ik heb vandaag maar 14.635,3 keer gehoord dat Deventer boven ons staat. Leuk voor die lui. Calimero schijnt weer in Deventer te worden uitgezonden
Thanks, ja ik vind dat Zwolle-Eagles-gedoe wat zielig, maar goed het leeft daar extreem. En wie niet springt die is voor Zwolle en bij jullie wie niet springt die is voor de egels. Net zo sneu. 
Maar ik vind The Eagles een mooie club en redelijk in de buurt. Ik probeer nog even naar Go-Ahead-Twente, Go-Ahead-PSV en Go-Ahead-Ajax te gaan. De rest spreekt me niet zo aan wat er nog komt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nee, haha daar zou ik als uitsupporter niet dood gevonden willen worden. Snap dat Feyenoord daar niet wil staan. Net een opeengepakt varkensslachthuis.
Maar goed, iedereen heeft een hekel aan Ajax, in welk stadion ik ook kom. Dus ik zat te glimlachen toen ik het hoorde, maar de rest van de supporters was er minder content mee.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Man man man wat een hypocriet geneuzel. Met dit soort teksten moest je eens bij hem aankomen toen hij nog speelde en trainde.
Een zaakwaarnemer mag alleen moeilijk doen als hij in het belang van Cuijff/Ajax denkt...
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Thanks, ja ik vind dat Zwolle-Eagles-gedoe wat zielig, maar goed het leeft daar extreem. En wie niet springt die is voor Zwolle en bij jullie wie niet springt die is voor de egels. Net zo sneu. 
Maar ik vind The Eagles een mooie club en redelijk in de buurt. Ik probeer nog even naar Go-Ahead-Twente, Go-Ahead-PSV en Go-Ahead-Ajax te gaan. De rest spreekt me niet zo aan wat er nog komt.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Zal het dan toch?
Zoekend Vitesse gaat voor geïrriteerde bankzitter Dost - voetbalzone.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Man man man wat een hypocriet geneuzel. Met dit soort teksten moest je eens bij hem aankomen toen hij nog speelde en trainde.
Een zaakwaarnemer mag alleen moeilijk doen als hij in het belang van Cuijff/Ajax denkt...
Waarom zou je geen anders stelling in mogen nemen als je een andere functie hebt? Net of je nog dezelfde persoon bent als speler of 35 jaar later als bijna gepensioneerde man. Belangen veranderen, tijden veranderen. Nu moet hij de jeugdopleiding van Ajax aansturen. Ik kan het alleen maar met Johan zijn woorden eens zijn. Ajax is geen club die het nu meer van het aankoopbeleid moet hebben, omdat ze alles op de eigen opleiding zetten. Dus dan moet je de mensen boycotten die dat opleidingsproces willen verstoren.
Overigens, bij PSV slaan ze wel heel erg om wat betreft alles of niets zeg. Twee weken terug werd het woord degradatie nog net niet genoemd en nu liggen er weer titelkansen. Maher vond dat al, maar Willy en Rene, het IQ-loze duo, denkt er ook al weer een beetje aan.
Al win je die beide duels, dan nog speel je niet mee. Je moet onderhand 6 of 7 teams inhalen en ook zelf dan ongeveer alles winnen. Dat lukt PSV never nooit niet. Ajax-PSV is voor Ajax veel crucialer. PSV zal er hoogstens meer zelfvertrouwen door krijgen.
PS: PSV: feest zonder prijs of slingers - NOS Sport
Erg vermakelijke video over PSV 100 jaar in 2013 
Cijfermatig gezien zal Ajax trouwens kampioen worden 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Waarom zou je geen anders stelling in mogen nemen als je een andere functie hebt? Net of je nog dezelfde persoon bent als speler of 35 jaar later als bijna gepensioneerde man. Belangen veranderen, tijden veranderen. Nu moet hij de jeugdopleiding van Ajax aansturen. Ik kan het alleen maar met Johan zijn woorden eens zijn. Ajax is geen club die het nu meer van het aankoopbeleid moet hebben, omdat ze alles op de eigen opleiding zetten. Dus dan moet je de mensen boycotten die dat opleidingsproces willen verstoren.
Dit is weer typisch zo'n "we gaan het vanaf nu helemaal anders doen" Ajax-idee. Net als dat ze al 10 jaar (als het niet langer is) roepen dat ze nu toch echt alleen exceptionele spelers gaan kopen. Dit is ook weer zo'n leuk plannetje op papier, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk voor geen meter. Straks komt het allergrootste talent uit de opleiding naar een contractbespreking, maar die komt dan toevallig met Raiola aanlopen, denk je dat Ajax dan nog zo strikt de regels gaat handhaven?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit is weer typisch zo'n "we gaan het vanaf nu helemaal anders doen" Ajax-idee. Net als dat ze al 10 jaar (als het niet langer is) roepen dat ze nu toch echt alleen exceptionele spelers gaan kopen. Dit is ook weer zo'n leuk plannetje op papier, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk voor geen meter. Straks komt het allergrootste talent uit de opleiding naar een contractbespreking, maar die komt dan met Raiola aan, denk je dat Ajax dan nog zo strikt de regels gaat handhaven?
Je kan het de huidige beleidsbepalers toch niet verwijten hoe de voorgangers hun werk deden?
Daarbij, Ajax heeft eigenlijk altijd gewerkt op de huidige wijze, op 10 jaar na. Zo van begin deze eeuw tot aan de Boer hoofdcoach werd werden steeds meer Ajax principes vergeten. Dat ze nu weer terug worden gehaald is toch vooral logisch, nu er weer echte clubmensen aan het roer staan die hetzelfde over de zaken denken? Dat vind ik het grote voordeel van mensen als Overmars, vd Sar, de Boer en Bergkamp in je organisatie hebben. Allemaal mannen die weten waar Ajax ooit voor stond.
Verder lijkt Ajax me nu heel principieel ja. Als Raiola duidelijk maakt dat hij moeilijk doet, dan zal Ajax hem de deur uitzetten en geen talenten meer halen die hem als zaakwaarnemer hebben. Volgens mij heeft Ajax de afgelopen jaren wel genoeg laten zien dat ze echt principieel zijn. Maher en Narsingh niet halen omdat ze niet aan Ajax'' voorwaarden wilden voldoen, Sulejmani en el Hamdaoui ondanks hun financiële waarde in Jong Ajax zetten omdat ze niet deden wat de club verlangde. Dus ja, ik verwacht dat ze Raiola de deur wijzen als dit echt nodig is. Maar zover is het nog niet.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Ajax bijvoorbeeld even twee jaar geen kampioen wordt met deze Ajax-mensen aan het roer, en met een paar talenten die voor niks de deur uitlopen etc. Maar we zullen zien ja.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben benieuwd hoe het gaat als Ajax bijvoorbeeld even twee jaar geen kampioen wordt met deze Ajax-mensen aan het roer, en met een paar talenten die voor niks de deur uitlopen etc. Maar we zullen zien ja.
Dat is de vraag ja. Ben ik ook benieuwd naar, al hoop ik niet dat ze snel in die situatie komen 
Overigens, talenten die ze hebben willen ze wel weer langdurig vastleggen tegen een goed salaris. In het verleden kregen aankopen dikke salarissen en moesten eigen jeugd spelers het met veel minder doen. Die verhouding is nu rechtgetrokken. Eigenlijk bizar dat dit is gebeurd. Dus het is niet de bedoeling dat talenten gratis de deur uit lopen. Maar het zal vast wel eens voorkomen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
(embed)
Hahahaha, ik ga kapot hierzo.
Namen maar meer voetballers zichzelf niet zo serieus.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Voetballen kan-ie niet, maar dat is een leuk clippie van Guidetti idd 
Jopie, de grootste geldwolf van allemaal 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Eredivisiespelers en keypasses - tussendelinies.nl
Lexie in Oranje 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
69 keypasses van Tadic, en dan maar 7 assists. Dan doen je medespelers iets niet goed.
De naam van Cabral verbaast me wel in die 2 rijtjes.
Schaars laatste in 't eerste rijtje, maar tweede in het tweede rijtje is wel erg opvallend.
Da's dus erg netjes!
Maar Lex Immers heeft dus 28 keypasses, maar één assist.
Zo'n Clasie heeft dus veel minder keypasses, maar wel 6 assists.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Staat geen maat op 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nu nog wat meer assists en het is helemaal top !
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Moet Benzema eens wat niet te missen kansen niet missen...
Oh en het gaat om de keypasses mafketel 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Straks is er de Londense derby. Wie gaat er aan het langste eind trekken? Als Arsenal de sceptici wil overtuigen dat ze wel degelijk meedoen voor de prijzen moeten ze deze match winnen. Toch denk ik dat de Blues favoriet zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.