- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja ik kijk er erg naar uit. De Voyeur tegen The Special One. Arsenal lijkt in een mindere fase te zitten maar wie moet de goals maken voor Chelsea?
Ik zet in op een gelijkspelletje.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Vrees voor een gelijkspelletje. Beide ploegen hebben wel een overwinning nodig gezien de huidige ranglijst. Arsenal om weer terug aan kop te komen en de critici de mond te snoeren en Chelsea simpelweg omdat ze het aan hun stand verplicht zijn in ieder geval in de top vier te staan (ook al staan ze dat met een gelijkspel wel). Helaas komt Liverpool er ook nog aan voor The Blues en die vrees ik meer, dus hier de volle buit pakken is een must.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Winst voor Arsenal. Donderdag winst voor City tegen Liverpool. Zondag winst voor Chelsea tegen Liverpool.
Dat zou fantastisch zijn. 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Winst voor Arsenal. Donderdag winst voor City tegen Liverpool. Zondag winst voor Chelsea tegen Liverpool.
De periode van kerstmis in de BPL. Hoe kun je hier nu niet van houden. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mijn support gaat naar Liverpool dit seizoen. Dat Suarez daar maar iedereen kapot mag spelen. Lachen als hij in zijn eentje Liverpool kampioen maakt.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Dat Suarez daar maar iedereen kapot mag spelen.
Alleen beetje jammer dat hij dat vaak te letterlijk neemt 
Verder zeer indrukwekkend wat hij nu laat zien hoor.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Mijn support gaat naar Liverpool dit seizoen. Dat Suarez daar maar iedereen kapot mag spelen. Lachen als hij in zijn eentje Liverpool kampioen maakt.
Sowieso hebben ze verder nogal wat matige spelers.
Alleen Suarez, Sturridge, Gerard en Coutinho zijn fatsoenlijk.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Alsjeblieft niet dat Liverpool zeg, die zijn gewoon volledig afhankelijk van Suarez
Hij houdt daar wel van, Ajax was dat destijds ook he.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
De keypasses van Immers vergelijken met die van Clasie en Vilhena slaat dan weer nergens op.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
De dag dat Luis zijn volgende kerstmaal op het veld uitkiest zal de dag zijn dat Liverpool afhaakt (hoewel ik ze ook met Suarez geen kampioen zie worden).
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
En Mignolet. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sowieso hebben ze verder nogal wat matige spelers.
Alleen Suarez, Sturridge, Gerard en Coutinho zijn fatsoenlijk.
Dat zeg ik ook. Ik hoop dat Suarez die club in zijn eentje kampioen maakt. Verder vind ik Liverpool wel oke, maar inderdaad niet weergaloos. Ik verwacht ook niet dat het zal lukken. City zal wel kampioen worden.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
'Messi vraagt vaak naar Man City, we praten er veel over' - voetbalzone.nl
Messi met Álvaro Negredo in de spits en Aguero erachter 
En dan even over AZ. Ik hoop dat het bestuur de selectie gaat opschonen en dat de wedstrijd tegen Heerenveen even een ''eye opener '' is geweest. Johannsson staat te veel op een eiland en heeft totaal geen aansluiting van Martens, die het ook nalaat om mee te verdedigen.
Rijnen
Gorter
V Elm
Gudmundsson (einde contract en wilt niet verlengen )
Martens ( extreem uitvorm en einde contract niet verlengen ) Verder veel rispect
En zo zijn er nog verschillende die van mij mogen vertrekken.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Er is ook weinig cocurrentie natuurlijk. De faalhazen van Arsenal haken na de winterstop gewoon weer af, Liverpool heeft te weinig kwaliteit, United idem dito al kunnen die met 1 of 2 goede versterkingen in de winter weer mee doen en dus blijft Chlesea over.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er is ook weinig cocurrentie natuurlijk. De faalhazen van Arsenal haken na de winterstop gewoon weer af, Liverpool heeft te weinig kwaliteit, United idem dito al kunnen die met 1 of 2 goede versterkingen in de winter weer mee doen en dus blijft Chlesea over.
Ik sluit niet uit dat Man Utd gewoon weer aan gaat sluiten. Moeten ze wel de komende weken scoren met dat programma van ze. Er komen genoeg wedstrijden aan. En als ze dan in de winter een goede spelmaker kopen plus een centrumverdediger van niveau, dan komen ze wel weer terug. Arsenal neem ik ook totaal niet serieus. Die worden 3e of 4e, zoals altijd. Ze worden wat overschat omdat ze een vrij makkelijk programma hadden. Nu ze topduels spelen merk je meteen dat het weer weinig is. Verloren van Man Utd en Man City, gelijk tegen Everton.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Arsenal en Liverpool zijn de ploegen waar ik het meest mee heb in Engeland en Tottenham ook nog wel een beetje. Chelsea, City en United brrrrrr
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
United moet Reus halen. Voor de verdediging moeten ze gewoon Jones terug schuiven. De blessure van Carrick is ook een aderlating voor ze.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
United moet met z'n fikken van Reus af blijven! Kagawa mag ook wel terug komen. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ja ik kijk er erg naar uit. De Voyeur tegen The Special One. Arsenal lijkt in een mindere fase te zitten maar wie moet de goals maken voor Chelsea?
Willian en Schurrle
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
United moet met z'n fikken van Reus af blijven! Kagawa mag ook wel terug komen.
Ruilen dan maar. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4516 votes
City is anders volledig afhankelijk van Mansour 
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Arsenal en Liverpool zijn de ploegen waar ik het meest mee heb in Engeland en Tottenham ook nog wel een beetje. Chelsea, City en United brrrrrr
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Heey otherfool, Veltman in het Gilette elftal van de week 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Cillessen ook, wat onzinnig is. Twee redelijk prima reddingen, maar niets bijzonders. Al was hij wel ontzettend alert wanneer de bal hoog over de laatste linie kwam.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Voor de Ajacieden hier. Even wat gezapt tussen V.I en dit programma. Mooi man
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik las het al. Ik wil dit graag terugkijken, maar dat zal wel niet mogelijk zijn?
Hij noemt 15-5-11 de mooiste dag uit zijn carrière en zijn leven. Held! Fantastische speler en mens. Zo iemand mis ik nu bij Ajax. Iemand die zo ver boven de rest uit stak.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Er zal ongetwijfeld wel een Belgische versie van ´uitzending gemist´ zijn lijkt me.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Genee en Derksen weer aan het duelleren over Riemer. He jammer, het escaleert niet 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.