• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.010 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Wat een foutenfestival.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Joy4ever wrote:

(embed)

Fantastisch mens idd

Ach schei uit Iedereen maakt wel eens een fout in zijn jeugdigheid/enthousiasme. Iedereen die Jan enigszins volgt weet hoe hij als persoon in elkaar steekt.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Vlagen van de Ramsey van vorig jaar, achterlijke blinde bal.

mjk87 (moderator films)

• 14517 messages
  • 4515 votes

Joy4ever wrote:

(embed)

Fantastisch mens idd

"wie zonder zonde is werpe de eerste steen"

Alsof jij nooit eens iets heb geroepen wat hiermee vergelijkbaar is? En op zich is dit nog redelijk onschuldig. Kan me veel ergere teksten indenken.

mjk87 (moderator films)

• 14517 messages
  • 4515 votes

Materny wrote:

Cillessen ook, wat onzinnig is. Twee redelijk prima reddingen, maar niets bijzonders. Al was hij wel ontzettend alert wanneer de bal hoog over de laatste linie kwam.

?

Zoet stond op goal. Cillessen nu klaarblijkelijk wel genoeg wedstrijden gespeeld om in het klassement opgenomen te worden, daar staat hij 3e. Wellicht dat je daarmee in de war bent. Riedewald zal de eerste speler zijn ooit in het Elftal vd Week met minder dan tien speelminuten?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(embed)

Fantastisch mens idd

Maakt dit het goed?

Het moment waarop Vertonghen na een bekerwinst over Feyenoorders zong als 'kutkakkerlakken' kwam ook ter sprake. 'Je bent uit je dak. Je hebt een beetje gedronken in de bus. Je komt in de Arena. Het veld staat vol supporters en voordat ik het wist werd ik het podium opgeduwd', haalde de mandekker op. 'Ik heb het nooit teruggekeken, want naar mijn gevoel was ik dat niet, die dat deed. De volgende ochtend werd ik wakker en besefde ik wat ik gedaan had. Ik moet nu niet meer in Rotterdam komen en dat ben ik ook niet van plan.'

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Respekked wrote:

Vlagen van de Ramsey van vorig jaar, achterlijke blinde bal.

Pff die had echt moeten hangen. Die van Lampard had ook een beter lot verdiend. Doelpogingen 0-7 dus we doen iets goed maarja geef ons een topscorer...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Tevens moet Joy niet het woord 'fantastisch' in de mond nemen zolang hij die ''fantastische'' club als avatar heeft. Dat rijmt namelijk niet

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Dramatische wedstrijd. In de laatste minuut pas een schot op goal door Arsenal. Die zijn echt de weg kwijt.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wat is het slecht zeg... Ongelofelijk.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

otherfool wrote:

(quote)

Pff die had echt moeten hangen. Die van Lampard had ook een beter lot verdiend. Doelpogingen 0-7 dus we doen iets goed maarja geef ons een topscorer...

Wij kunnen er anders ook wel een gebruiken.

2e helft wind in de rug, wie weet wordt het nog 7-7 in kansen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

mjk87 wrote:

(quote)

?

Zoet stond op goal. Cillessen nu klaarblijkelijk wel genoeg wedstrijden gespeeld om in het klassement opgenomen te worden, daar staat hij 3e. Wellicht dat je daarmee in de war bent. Riedewald zal de eerste speler zijn ooit in het Elftal vd Week met minder dan tien speelminuten?

Ach ach, inderdaad de boel door elkaar. Zijn plaats in het klassement natuurlijk wel dik verdiend. Sinds hij op doel staat maar 3 doelpunten tegen in de competitie ofzo? Klasse

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

The Oceanic Six wrote:

Maakt dit het goed?

Beetje

Zo te zien werd hij trouwens niet geduwd en wist hij niet hoe snel hij dat "liedje" in moest zetten..

Prima voetballer, hoewel we dat ook weer niet moeten overdrijven.., maar als mens heb ik hem gewoon niet hoog zitten. Kan ook mede door zijn chagrijnige kop komen. Lijkt me ook niet iemand die heel goed tegen zijn verlies kan. Jantje lacht, Jantje huilt. Ik zag dan nogmaals 100x liever Vermaelen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Beetje

Zo te zien werd hij trouwens niet geduwd en wist hij niet hoe snel hij dat "liedje" in moest zetten..

Prima voetballer, hoewel dat ook weer niet moeten overdrijven.., maar als mens heb ik hem gewoon niet hoog zitten. Kan ook mede aan zijn chagrijnige kop liggen. Lijkt me ook niet iemand die heel goed tegen zijn verlies kan. Jantje lacht, Jantje huilt.

Ik gok dat zijn gewonnen prijzen bij Ajax hem ook niet populairder maakten in Rotterdam

Ik hou juist wel van karakters die ten koste van alles willen winnen. Het zijn alleen altijd spelers die bemind worden door zijn fans en uitgekotst worden door de rest. Zie Vertonghen, Suarez, Van Bommel, Guidetti etc.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Siem de Jong is dan zeker de uitzondering op de regel . Is ook knap. Ik ken niemand die een hekel

aan hem heeft. Maar hij heeft Ajax wel drie keer kampioen gemaakt. Zo kan het dus ook blijkbaar.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

Siem de Jong is dan zeker de uitzondering op de regel . Is ook knap. Ik ken niemand die een hekel

aan hem heeft. Maar hij heeft Ajax wel drie keer kampioen gemaakt. Zo kan het dus ook blijkbaar.

Tsja, Siem. Onmisbaar, terwijl ik elk seizoen denk dat hij wel te missen zou zijn.

Hij kan wel geschiedenis schrijven door Ajax 4 keer op rij kampioen te maken. Sowieso zijn er nog een paar over die 4x op rij dat kunnen gaan doen. Volgens mij Vermeer, Boilesen en Blind ook, meer niet. De gouden vier

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Schitterende kerel die Dean.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Over vervelende voetballers gesproken... die Giroud is er ook eentje. Wordt boos op Ramsey, omdat hij de bal uit speelt terwijl een Chelsea-speler op de grond ligt..

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Joy4ever wrote:

Ik heb wel een hekel aan 'm.

Maakt vaak smerige overtredingen maar komt daar altijd mee weg met die schijnheilige kop van 'm.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik had wat gedronken en voor ik het wist werd ik naar voren geduwd op het podium

Nog steeds geen verantwoording willen nemen. Wat een miezerig mannetje blijft het ook

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Snel vergeten deze match. Topspits erbij, anders wordt het weer niks dit jaar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Respekked wrote:

(quote)

Wij kunnen er anders ook wel een gebruiken.

2e helft wind in de rug, wie weet wordt het nog 7-7 in kansen.

7-11 was het denk ik uiteindelijk? Vind wel dat we hier punten hebben laten liggen, eigenlijk net als bij United. Resultaat is dan niet slecht maar we hadden kunnen en moeten winnen. Laatste kwartier hadden we het wel lastig, gelukkig heeft die Giroud het vizier inderdaad ook niet echt scherp

Spannend hoor, de PL. Vijf ploegen binnen 2 punten!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

(quote)

Nog steeds geen verantwoording willen nemen. Wat een miezerig mannetje blijft het ook

Inderdaad ja. Zoeken naar smoesjes. Vervelende vent.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Het gelijkspel zat er aan te komen, enige speler die voor dreiging kon zorgen was Hazard en die haal je er dan als eerste af... Jammer, had meer ingezeten.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Inderdaad ja. Zoeken naar smoesjes. Vervelende vent.

Of hij zegt precies wat er gebeurd is. Iedereen roept wel eens dingen door de adrenaline waar je achteraf spijt van krijgt. Is mij al overkomen, jou, iedereen..

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

otherfool wrote:

(quote)

Vertonghen neemt verantwoor...

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Wel opmerkelijk om de Nederlandse verdedigers te zien in de Premier League.

Pieters, Hooiveld, Buttner allemaal beslissende fouten die tot goals leidden.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

kos wrote:

Wel opmerkelijk om de Nederlandse verdedigers te zien in de Premier League.

Pieters, Hooiveld, Buttner allemaal beslissende fouten die tot goals leidden.

Het zou pas opmerkelijk zijn als het wekelijks gaat gebeuren.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Die Hooiveld schiet anders regelmatig een bal in z'n eigen doel.

Zandkuiken

• 1745 messages
  • 1430 votes

Vertonghen viel me eigenlijk enorm mee in Karakters, helemaal niet de kneus die ik me misschien een beetje had voorgesteld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.