- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wel opmerkelijk om de Nederlandse verdedigers te zien in de Premier League.
Pieters, Hooiveld, Buttner allemaal beslissende fouten die tot goals leidden.
We zeiden je een tijdje terug al dat Pieters een matige speler was, maar jij zat hem helemaal de hemel in te prijzen. Moderne back die achterlijnen haalde enzo...
We hebben geen topverdedigers en de 3 die jij noemt kunnen er al helemaal niks van. Buttner zou misschien een leuke linksmidden of linksbuiten kunnen worden.
PS: http://www.vi.nl/nieuws/brandts-iedereen-in-tanzania-versteld-van-mijn-ontslag.htm
Is deze man niks voor PSV, om er als assistent bij te komen?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Phillips stadion afgezet wegens platen die los komen van het dak. Symbolisch voor het mooie jubileumsjaar 
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/861362_680753848624838_2103497466_o.jpglaten wij maar zeggen dat hij weinig heeft gemist. Een geluk bij een ongeluk.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Phillips stadion afgezet wegens platen die los komen van het dak. Symbolisch voor het mooie jubileumsjaar
Bij de Aftrap ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Allemaal de schuld van Marcel Brands. Had hij maar een evenwichtige stadionbouw samen moeten stellen 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Dramatische wedstrijd. In de laatste minuut pas een schot op goal door Arsenal. Die zijn echt de weg kwijt.
De verdienste van Chelsea uiteraard. Özil liep er maar wat bij, Walcott werd goed uit de wedstrijd gehouden. Ramsey vooral ongelukkig. Beste kans in de eerste helft was het pasje van Hazard naar Lampard en dan het schot op de deklat. 
Ik zie het Mourinho al zeggen tijdens de rust: "Pass the ball to Eddie!" Het gevolg, 2 goede counters waarvan er één minstens zou moeten zitten. Giroud heeft ook weer wat gemist zeg.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Vind wel dat we hier punten hebben laten liggen, eigenlijk net als bij United.
Als Chelsea nu thuis weet te winnen van Arsenal en Man U dan heeft Mourinho het toch weer voor mekaar gekregen.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik zie het Mourinho al zeggen tijdens de rust: "Pass the ball to Eddie!" Het gevolg, 2 goede counters waarvan er één minstens zou moeten zitten. Giroud heeft ook weer wat gemist zeg.
Toch weinig ambitie bij de brave Portugees hoor. Hazard haalt hij als eerste naar de kant (de enige speler die nota bene voor gevaar zorgde) en nadien wisselt hij Torres voor Luiz.... Tja.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
The 100 best footballers in the world 2013 ? interactive | Football | theguardian.com
Nederlanders:
62. Strootman
14. Robben
11. Van Persie
Belgen:
100: Hazard
75: Alderweireld
57. Vertonghen
52. Witsel
47. Courtois
42. Kompany
Het bijschrift bij Alderweireld:
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Toch weinig ambitie bij de brave Portugees hoor. Hazard haalt hij als eerste naar de kant (de enige speler die nota bene voor gevaar zorgde) en nadien wisselt hij Torres voor Luiz.... Tja.
Dat was het moment waarop Mourinho besloot dat een punt genoeg was inderdaad. Maar je ziet gewoon aan alles dat Hazard de chouchou van Mourinho is. Wat wil je ook, hij creëert het meeste aantal kansen in de BPL en het meeste aantal geslaagde dribbels, terwijl hij dit seizoen bijna altijd dubbel gedekt staat! Enkel moet hij wat meer durven trappen en scoren, wat egoïstischer zijn. Torres zal de goals niet maken ( jammer genoeg).
En eventjes het mooiste moment van de wedstrijd opgezocht, ik hoopte al dat er een gif zou zijn en ja hoor. Geniet er maar van.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bizar dat Hazard zo laag staat. En Alderweireld dan weer zo 'hoog' 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Hazard is de beste voetballer van België. Alleen Kompany zou je voor kunnen pleiten dat hij hoger zou moeten staan.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Vidic op basis van 't verleden? Die bakt er helemaal niets meer van.
Dario Conca van Guangzhou Evergrande. 
Hoe kan zo iemand nou hoger staan dan Framk Lampard.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Huistra ontslagen. Lekker moment zeg.
Dat hadden ze in de zomer al moeten doen. Maar op 24 december zoiets doen vind ik wel een enorme kutstreek. Dat kan ook de 27e.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een timing, dat is een bewussie. De Graafschap
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je vader ter aarde bestellen dag voor kerst is nog wel wat erger.
Vind Huistra ook een figuur van niks. Net na de kerst komt net zo lullig over.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Lullig zeg. Had dat inderdaad een dag of drie later gedaan.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Vertonghen viel me eigenlijk enorm mee in Karakters, helemaal niet de kneus die ik me misschien een beetje had voorgesteld.
Is er ook een of andere manier voor ons 'Ollanders om dat programma terug te kijken? Heb toen de aflevering met Gerets gemist en zou die graag nog een keer zien.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Wat een onzin betreft Huistra haha. Het beste is om hem niet te ontslaan gewoon. Ontslag is nooit fijn. Of het nu vandaag was of over 3 dagen... Dan zit je weer met oud&nieuw. Ontsla je hem na 1 januari, dan zeggen mensen weer konden ze dat niet eerder doen? Je kan maar beter zsm duidelijkheid geven.
P.s. Kaartje voor Ajax-Feyenoord ook in de pocket. Woehoeee
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb niks met Chelsea, maar hier maak ik wel een diepe buiging voor. Zo'n zelfde soort verhaal als Ajax recent met de zieke Jay-Jay.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Had het gezien ja. Hoewel het natuurlijk ook een actie voor de image van de club is, is het schitterend om die oprechte reacties van dat ventje te zien. En die Abramovich, haha. Zeldzaamheid dat die uberhaupt iets zegt 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Indrukwekkend filmpje idd, prachtig. Net als de presentatrice in het begin van het filmpje
.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Sowieso heeft hij (kos) ook nog niet gereageerd op het feit dat hij de Libelle leest. Dat vind ik nog steeds erg schokkende informatie eerlijk gezegd.
Ik heb niks met Chelsea, maar hier maak ik wel een diepe buiging voor. Zo'n zelfde soort verhaal als Ajax recent met de zieke Jay-Jay.
(embed)
Zoiets kan ook alleen in Rotterdam, hè.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
(embed)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.