- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Zandkuiken
-
- 1745 messages
- 1430 votes
Is er ook een of andere manier voor ons 'Ollanders om dat programma terug te kijken? Heb toen de aflevering met Gerets gemist en zou die graag nog een keer zien.
Vrees van niet eigenlijk...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Schram, jongen toch. Denk je echt dat Kos vanachter zijn gourmet pannetje vandaan komt om hier op te antwoorden?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Vandaag weer voetbal, da's beter. 
Met uiteraard de topper tussen City en Liverpool.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, Ronald de Boer. Held. Af en toe zijn ze best wel grappig op hun Facebook/Twitter. Ik zag die foto ook al voorbij komen.
Hij had ook nog de JCS voor het vlees kunnen gebruiken
Wat doet Joenne trouwens eigenlijk op de Frank en Ronald pagina? 
Vanavond City-Liverpool. Heerlijk. Daar ga ik toch wel even proberen voor te zitten, tussen de kerstverplichtingen door. Zou echt heerlijk zijn als Suarez ook die wedstrijd weet te beslissen, maar ik vrees dat City dit wel wint.
Maar het grappigste nieuws was: El Hamdaoui moet afvallen: 'Anders speelt hij niet meer' - voetbalzone.nl

Heerlijk, het is die droeftoeter gegund. Hard op weg om zijn carrière te verknallen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Erg leuk, kan je boxing day kijken, kan je net niet als het City - Liverpool is
.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Haha, Ronald de Boer. Held. Af en toe zijn ze best wel grappig op hun Facebook/Twitter. Ik zag die foto ook al voorbij komen.
Hij had ook nog de JCS voor het vlees kunnen gebruiken
Wat doet Joenne trouwens eigenlijk op de Frank en Ronald pagina? 
Vanavond City-Liverpool. Heerlijk. Daar ga ik toch wel even proberen voor te zitten, tussen de kerstverplichtingen door. Zou echt heerlijk zijn als Suarez ook die wedstrijd weet te beslissen, maar ik vrees dat City dit wel wint.
Maar het grappigste nieuws was: El Hamdaoui moet afvallen: 'Anders speelt hij niet meer' - voetbalzone.nl

Heerlijk, het is die droeftoeter gegund. Hard op weg om zijn carrière te verknallen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Jon Dahl Tomasson de nieuwe trainer van Roda JC.
Ik vind 't nogal een risico hoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bah, was die kerel maar trainer toen Ajax daar vorige week op die Duitse manier won
Dat had het helemaal afgemaakt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
https://pbs.twimg.com/media/BcaT26zIUAAl0W9.jpg
Kan ik ergens tekenen voor wat uitslagen van vandaag?
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Jon Dahl Tomasson de nieuwe trainer van Roda JC.
Tomasson 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Hoppa. United al achter. 
Lekker gegeven hoekschop wat 't helemaal niet was.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Leuk!
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
2-3. Kopt die 'm in z'n eigen goal die doelpuntenmaker. 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Dommer heb je ze niet...
Wat een kans in minuut 92. 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
AC Milan News @Milanello 1u
Milan and Cagliari are close to reaching an agreement for Nainggolan. @OfficialRadja [GdS]
Zou een leuke aankoop zijn - ben altijd wel een fan van hem geweest - maar absoluut niet wat Milan nodig heeft. Op papier een prima middenveld (met Montolivo en De Jong), maar veel te traag. Zie liever een wat vluggere speler komen.
Hoop wel dat-ie zo wat meer in de picture komt bij de Rode Duivels: vier caps is veel te weinig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die rode kaart van Valencia? Wat een dombo ja.
De Gea pakt nog even de winst in de blessuretijd mee. Doet ie goed. Mooi dat ze winnen, levert weer spanning bovenin op.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Ongelofelijk, die Eto'o mist me weer een kans. Niet te filmen hoe matig die jongen geworden is in Rusland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.