- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Barca na een kwrtier met 2-0 achter.
Momenteel 2-5 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Vanmiddag bij GoAhead geweest. (...) Leuk Engels stadion met een ouderwetse voetbalsfeer.
Mag ik trouwens opmerken dat degene die het nog één keer in zijn hoofd haalt om het stadion van de egels zo ''nostalgisch en Engels'' durft te noemen van mij eentje tussen zijn ogen krijgt?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Haha.
Edit: Die Hooiveld blijft ook maar scoren zie ik . 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Als Cocu echt de nieuwe Frank wil worden gaat-ie straks beginnen over Haags antivoetbal...
Manmanman hopeloze helft, een lange zit zo. Een dagje MML:
Roda - Ajax niveau 3 amusement 6
Groningen - NEC niveau 5 amusement 8
PSV - ADO niveau 3 amusement 3
Niet echt voor herhaling vatbaar.
Nee, het Engels voetbal was vandaag briljant.
Saints Vs. Spurs.
- 1-0: Belachelijk veel vrijheid
- 1-1: Vrij in kunnen tikken tussen twee centrale verdedigers in.
- 1-2: Prima eigen goaltje hoor.
- 2-2: Een 'Kennisje' van Loriss; what the F. doet hij daar?
- 2-3: Defensief geklungel.
Geef mij maar Eredivisie. Lekker spannend middagje met weer voldoende hoogtepunten.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Schiet maar!! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Saints Vs. Spurs.
Geef mij maar Eredivisie. Lekker spannend middagje met weer voldoende hoogtepunten.
. Prima vermaakt met de Eredivisie wedstrijden weer!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgens het commentaar van Arno Vermeulen scoorde Ajax de winnende goal in de laatste seconden van de wedstrijd. Vergeet hij dat het in minuut 92 van de 95 was.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Saints Vs. Spurs.
Zonde van Brad Friedel, dat was echt een held. 
3 punten. Daar is ook direct alles mee gezegd... In de eerste helft weer het gebruikelijke liedje, het missen van kansen.
Sta je op 2-0 bij rust, schotel je zo'n belachelijke tweede helft voor...
Maher ook weer een wegwerpgebaar naar aanleiding van dat fluiten. Wat een flapdrol toch ook, hij was weer meester in 't bal inleveren. Ongelofelijk.
Nu Wijnaldum, Schaars en Matavz klaarstomen zodat ze fit zijn tegen Ajax.
Edit:
Lees ik dit ook nog eens.
@RikElfrink 56m
Adam Maher: "Wij blijven meedoen om het kampioenschap." #psv

Ga eerst eens presteren in plaats van dit kansloze gelul.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
.
Eredivisie is van een veel hoger niveau dat is waar. Keek toevallig ook nog een stuk van Roda - Ajax, wat een niveau was me dat. Kunnen met gemak in de PL mee.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Allegri heeft eindelijk eens ballen: tegen Inter start hij met Saponara (naast Kaka) achter Balotelli.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Eredivisie is van een veel hoger niveau dat is waar. Keek toevallig ook nog een stuk van Roda - Ajax, wat een niveau was me dat. Kunnen met gemak in de PL mee.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Zonde van Brad Friedel, dat was echt een held. 
3 punten. Daar is ook direct alles mee gezegd... In de eerste helft weer het gebruikelijke liedje, het missen van kansen.
Sta je op 2-0 bij rust, schotel je zo'n belachelijke tweede helft voor...
Maher ook weer een wegwerpgebaar naar aanleiding van dat fluiten. Wat een flapdrol toch ook, hij was weer meester in 't bal inleveren. Ongelofelijk.
Nu Wijnaldum, Schaars en Matavz klaarstomen zodat ze fit zijn tegen Ajax.
Edit:
Lees ik dit ook nog eens.
@RikElfrink 56m

Het enige waar Maher tot nog toe in uit heeft geblonkenis ongepast gedrag.
Ga eens voetballen inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
@RikElfrink 56m

Sowieso dom om dit steeds als PSV zijnde te roepen terwijl je een straatlengte achter staat. Zulke uitspraken gaan je weer achtervolgen, terwijl PSV gebaat is bij rust en een underdogpositie. Maher heeft sowieso een verkeerde vorm van arrogantie over zich gekregen. Beetje nederigheid is gepast als je een seizoen zo slecht hebt gepresteerd.
Maar wat ik zei, ik zie PSV bovenin wel weer aanhaken. Al denk ik dat de top 2 compleet onhaalbaar is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geeft Ajax een plek in de PL en ze kunnen prima mee doen ja. Dat betekent meer geld en dat houdt in dat jongens als Sneijder, Vd Vaart, Zlatan, Vertonghen, Eriksen, Vermaelen, Nigel de Jong, Suarez en noem ze op geen reden hebben om te vertrekken. Qua visie en uitvoering kan Ajax makkelijk overal mee. Het is het geld dat het tegen houdt om aansluiting met de top te vinden. Had Ajax in de PL gezeten, dan speelden ze ook mee om de prijzen. Dan veranderen er namelijk wat zaken en worden we niet leeggeroofd. Dan kunnen we pas echt vruchten van de eigen scouting en opleiding plukken.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Alles kan. Had Ajax vandaag verloren en verliezen ze de volgende wedstrijd thuis tegen PSV (niet waarschijnlijk, maar toch) staan ze op 5 punten met nog 15 wedstrijden te gaan. Ik zie ze ook nog wel aanhaken bij de directe EL plekken, CL (voorrondes) kunnen ze vergeten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Snap het ook niet. Denk dat velen liever amusement hebben, dan daadwerkelijk kwaliteit. Je hebt hier ook meer mensen die meer genieten van films met Schwarzenegger ipv een film van Antonioni
.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Alles kan. Had Ajax vandaag verloren en verliezen ze de volgende wedstrijd thuis tegen PSV (niet waarschijnlijk, maar toch) staan ze op 5 punten met nog 15 wedstrijden te gaan. Ik zie ze ook nog wel aanhaken bij de directe EL plekken, CL (voorrondes) kunnen ze vergeten.
Maar nee, dat geluk had Ajax met die 3 treffers. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Snap het ook niet. Denk dat velen liever amusement hebben, dan daadwerkelijk kwaliteit. Je hebt hier ook meer mensen die meer genieten van films met Schwarzenegger ipv een film van Antonioni
.
Jullie denken altijd dat een betere competitie ook altijd meer kwaliteit is. Is het nou leuk om naar Inter, Milan, Man Utd, Chelsea of Leverkusen te kijken? Daar lopen ook matige spelers rond, maar wel voor dat niveau.
Overigens, over je filmopmerking. Dat komt van de man die wild werd van films als Sucker Punch en Spring Breakers? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit is toch de joenne die het in de afgelopen weken moeilijk had met de uitslagen van RKC, Cambuur, ADO, Eagles en noem ze op, omdat PSV bijna tegen degradatie speelde?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Geluk tegen Cambuur ja. Vandaag stond die Limburgse dijk al geruime tijd op barsten. Loon na werken noem ik dat, geen geluk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Overigens is het wel wennen. Tot aan Cambuur-Ajax was het al van april 2010 dat Ajax nog eens in de blessuretijd een wedstrijd won. En dan 3,5 jaar later doet Ajax het 2 weken op rij. Op zich vrij opvallend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
2009/2010: 0 punten achter (3e, op 1 punt na geen kampioen)
2010/2011: 6 punten achter (4e, 1 wedstrijd minder, kampioen met 2 punten voorsprong)
2011/2012: 5 punten achter (4e, kampioen met 6 punten voorsprong)
2012/2013: 3 punten achter (3e, kampioen met 7 punten voorsprong)
2013/2014: 0 punten voor (1e)
Welke wiskundige wil even de eindstand hier neerzetten?
(ik dacht trouwens dat de achterstand soms veel groter was, zo rond de kerst, blijkbaar niet dus)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jullie denken altijd dat een betere competitie ook altijd meer kwaliteit is. Is het nou leuk om naar Inter, Milan, Man Utd, Chelsea of Leverkusen te kijken? Daar lopen ook matige spelers rond, maar wel voor dat niveau.
Overigens, over je filmopmerking. Dat komt van de man die wild werd van films als Sucker Punch en Spring Breakers?
Laatstgenoemde is anders cinema van de bovenste orde, ook de hoogst aangeschreven filmcritici zijn het daar over eens en erkent door Biennale di Venezia. Niet de minste.
Dat je het geen beste film vind kan natuurlijk, maar komt eerder in de buurt van kunst dan entertainment. Daarom ook de erkenning van Biennale di Venezia. Een criterion release is ook een kwestie van tijd (kan ik je alvast verklappen), dus zeer misplaatste ridiculisering wat mij (en nog belangrijker hoge cinema-autoriteiten) betreft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De crisis bij Ajax is meestal zo tussen september en november. In december gaat het de laatste jaren prima, meestal winnen we dan bijna alles en kruipen we weer omhoog. Zoek eens op waar Ajax stond zo rond begin november-half november. Daar is de achterstand vaak het grootste geweest.
Overigens gaat het gezien jouw lijstje wel elk seizoen beter. Van 6 naar 5 naar 3 naar 0 punten achterstand. Volgens jaar maar met een paar punten voorsprong de winter dan in?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Laatstgenoemde is anders cinema van de bovenste orde, ook de hoogst aangeschreven filmcritici zijn het daar over eens en erkent door Biennale di Venezia. Niet de minste.
Dat je het geen beste film vind kan natuurlijk, maar komt eerder in de buurt van kunst dan entertainment. Daarom ook de erkenning van Biennale di Venezia. Een criterion release is ook een kwestie van tijd (kan ik je alvast verklappen), dus zeer misplaatste ridiculisering wat mij (en nog belangrijker hoge cinema-autoriteiten) betreft.
Het gaat me niet om je film, maar om het feit dat je net zo bent. Je vergeet Sucker Punch te beschrijven trouwens. Ik vond SB overigens geen ramp, maar het is not my cup of tea 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Geluk tegen Cambuur ja. Vandaag stond die Limburgse dijk al geruime tijd op barsten. Loon na werken noem ik dat, geen geluk.
Ook de ene na de andere kans.
Vitesse is daarmee koploper met al die gestolen overwinningen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het gaat me niet om je film, maar om het feit dat je net zo bent. Je vergeet Sucker Punch te beschrijven trouwens. Ik vond SB overigens geen ramp, maar het is not my cup of tea
Wat categorietjes lager maar zeer solide cinema die onder bovengemiddeld vermaak valt. Al wist je dat, dit is namelijk een referentie die je vaker aanhaalt. Ik kan overigens prima genieten van vermaak, maar punt blijft dat er in sport een kwaliteitsverschil is, en dat de eredivisie idd vermakelijker kan zijn maar wel van een veel lager kwalitatief niveau.
Het is ook maar een voorbeeld, niet als Arnie fan gaan stuiteren hoor
.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Gefeliciteerd moviemafketel. Want ik mag er nu wel vanuit gaan dat jij al besmet bent met gefreesde egel (op verzoek van otherfool) virus. Geeft niks hoor, ik vond het hier zo saai worden
.
Ik heb vandaag maar 14.635,3 keer gehoord dat Deventer boven ons staat. Leuk voor die lui. Calimero schijnt weer in Deventer te worden uitgezonden 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
ik dacht trouwens dat de achterstand soms veel groter was, zo rond de kerst, blijkbaar niet dus)
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
De crisis bij Ajax is meestal zo tussen september en november. In december gaat het de laatste jaren prima, meestal winnen we dan bijna alles en kruipen we weer omhoog. Zoek eens op waar Ajax stond zo rond begin november-half november. Daar is de achterstand vaak het grootste geweest.
Overigens gaat het gezien jouw lijstje wel elk seizoen beter. Van 6 naar 5 naar 3 naar 0 punten achterstand. Volgens jaar maar met een paar punten voorsprong de winter dan in?
Beetje verscheidend, maar meestal ergens eind november/ begin december:
2009: 9 punten (Op Twente)
2010: 6 punten (Op Twente)
2011: 10 punten met wedstrijd meer gespeeld (Op AZ)
2012: 9 punten (op PSV)
@ Quido, klopt, al is het gat daarvoor naar ik meen altijd het grootst geweest. Al was het maar doordat andere clubs ook liepen te prutsen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.