- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Die derby is ook een niveau van niks zeg...
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ik dacht dat die Handanovic wel een behoorlijke keeper was maar wat ie tot nog toe laat zien...
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Ah, de Serie A-kenners van MovieMeter buigen zich over een derby en trekken conclusies op basis van incidenten. Proficiat.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Hij steekt in uitstekende vorm vanavond wil je zeggen?
Wees blij dat we het niet meer over het belabberde niveau of het gebrek aan voetbal in het geheel door alle overtredingen en gezeur hebben.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
2009/2010: 0 punten achter (3e, op 1 punt na geen kampioen)
2010/2011: 6 punten achter (4e, 1 wedstrijd minder, kampioen met 2 punten voorsprong)
2011/2012: 5 punten achter (4e, kampioen met 6 punten voorsprong)
2012/2013: 3 punten achter (3e, kampioen met 7 punten voorsprong)
2013/2014: 0 punten voor (1e)
Welke wiskundige wil even de eindstand hier neerzetten?
(ik dacht trouwens dat de achterstand soms veel groter was, zo rond de kerst, blijkbaar niet dus)
Oh, dat wordt dus helemaal niks met Ajax in de tweede seizoenshelft met andere woorden 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat categorietjes lager maar zeer solide cinema die onder bovengemiddeld vermaak valt. Al wist je dat, dit is namelijk een referentie die je vaker aanhaalt. Ik kan overigens prima genieten van vermaak, maar punt blijft dat er in sport een kwaliteitsverschil is, en dat de eredivisie idd vermakelijker kan zijn maar wel van een veel lager kwalitatief niveau.
Het is ook maar een voorbeeld, niet als Arnie fan gaan stuiteren hoor
.
Uiteraard is de Eredivisie van lager niveau. Al vind ik het niet altijd zo slecht als sommigen zeggen. Maar het is hier natuurlijk wel minder.
En als voorzitter van de vereniging van Schwarzenegger support kan ik dit natuurlijk niet zomaar vergeten 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook de ene na de andere kans.
Vitesse is daarmee koploper met al die gestolen overwinningen.
Dit is natuurlijk flauwekul. Late treffers zijn vaak zat gerechtigheid. Een wedstrijd duurt vaak 93 minuten, geen 90. Er zit natuurlijk wel een geluksfactor bij, maar lang niet altijd. Genoeg teams die conditioneel zo sterk zijn dat ze ook in de slotfase nog vol gas kunnen geven.
Twente deed het in hun kampioensjaar wel een keer of 5-10 met een winnende goal na de 85e minuut. Ik vond het bloedirritant, maar het is natuurlijk wel een bepaalde klasse.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Hij steekt in uitstekende vorm vanavond wil je zeggen?
Wees blij dat we het niet meer over het belabberde niveau of het gebrek aan voetbal in het geheel door alle overtredingen en gezeur hebben.
Handanovic staat ook belabberd te keepen, ja. Maar zoals ik al zei: een incident.
Verder waren de eerste 20-25 minuten prima, daarna doodgefloten, ja. Ook totaal inconsequent: Milan had een pingel tegen moeten krijgen, Guarin had geel moeten krijgen, etc. Overtredinkjes waar wel voor gefloten wordt en overtredingen waar niet voor gefloten wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Uiteraard is de Eredivisie van lager niveau. Al vind ik het niet altijd zo slecht als sommigen zeggen. Maar het is hier natuurlijk wel minder.
En als voorzitter van de vereniging van Schwarzenegger support kan ik dit natuurlijk niet zomaar vergeten
Ach ja, dat is ook zo, doe er ook wel aan mee. Het is niet altijd super goed, vaak niet maar kan me er goed mee vermaken hoor. Al wordt het idd wel wat overdreven.
Zal je in mijn volgende vergelijking ontzien, je pakt me gelijk op mijn zwakte
.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Handanovic staat ook belabberd te keepen, ja. Maar zoals ik al zei: een incident.
Verder waren de eerste 20-25 minuten prima, daarna doodgefloten, ja. Ook totaal inconsequent: Milan had een pingel tegen moeten krijgen, Guarin had geel moeten krijgen, etc. Overtredinkjes waar wel voor gefloten wordt en overtredingen waar niet voor gefloten wordt.
Maar j0enne en ik hebben het toch over het niveau van vanavond.
Verder heb ik echt wel een aantal wedstrijden van zowel Juve als Roma gezien, en hoewel soms ook nietbest, was dat wel van een andere orde van grote dan deze wedstrijd.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes

En inderdaad. Alleen Juventus, Napoli en AS Roma spelen 't vaakst een leuke wedstrijd.
Inter soms maar Milan echt nauwelijks.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die samenvatting van AJAX bij FOX, de laatste paar seconden 
Stelletje aasgieren.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Vind Milan vanavond anders behoorlijk spelen. Het meeste gaat goed maar het ontbreekt 'm aan die laatste pass.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Palacio. Wat een held ook.
Heerlijk hakje!
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Maar hey, Pazzini is er na maanden eindelijk weer bij.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben normaal wel pro AC Milan, maar deze ploeg is gewoon naar. Dus is dit best grappig.
Allegri zal wel ontslagen worden? Seizoen zit er daar wel op.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Guidetti. Dude...
prachtige gozert toch.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Onuitstaanbaar of onweerstaanbaar die kerel. Je kunt er niet tussen schipperen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ach, ik neem aan dat je de zelfspot wel voelde.
Jammer dat-ie niet terug komt. Geeft de Eredivisie hoe dan ook de nodige kleur.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.