• 178.169 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.070 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die Tamata is ook lekker bezig zeg. Manmanman.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Die verdediging van PSV kan er echt he-le-maal niets van he. Pfoeee, die wil ik never en te nooit in Oranje zien hoor.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Mooie beelden hoor. Spelers en supporters

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb een vermoeden dat dit PSV niet om de titel gaat spelen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Gezeik bij EL weer over dat PSV teveel op de jeugd speelt.

Hou toch een end op. Wat is bij elke ploeg de gemiddelde leeftijd?

De hele Eredivisie is piepjong...... Dit gaat gewoon om een ploeg zonder visie. Het is los zand onder leiding van een slechte trainer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Materny wrote:

Mooie beelden hoor. Spelers en supporters

Finisterra

• 15532 messages
  • 4695 votes

Ik volg het niet zo echt, maar gaan ze Cocu echt laten blijven? Dit lijkt me toch een ideale match voor een trainerswissel. Niet dat ik hem als schuldige wil aanwijzen, maar er moet toch iéts gebeuren.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

De PR campagne vanuit Eindhoven is blijkbaar geslaagd. Mensen hier trappen er ook in, of zijn jullie sarcastisch?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Finisterra wrote:

Ik volg het niet zo echt, maar gaan ze Cocu echt laten blijven? Dit lijkt me toch een ideale match voor een trainerswissel. Niet dat ik hem als schuldige wil aanwijzen, maar er moet toch iéts gebeuren.

Hij maakt fouten, maar is niet de grote schuldige. Dat is technisch directeur Brands die wederom een totaal niet evenwichtige selectie samen heeft gesteld. Dit PSV kan er gewoon weinig van, al hebben ze een paar keer wel gepiekt, vooral begin dit seizoen. Maar er loopt geen ervaring, geen scorend vermogen, geen leiderschap en achterin gaan er ook steeds meer door.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rep_robert wrote:

Gezeik bij EL weer over dat PSV teveel op de jeugd speelt.

Hou toch een end op. Wat is bij elke ploeg de gemiddelde leeftijd?

De hele Eredivisie is piepjong...... Dit gaat gewoon om een ploeg zonder visie. Het is los zand onder leiding van een slechte trainer.

Eens. Bekijk oa Ajax en Vitesse. Dat zijn ook hele jonge ploegen.

Bij ons loopt er in de basisploeg maar 1 routinier: Moisander. En Schone is het een beetje, ook 26 ofzo maar speelde vooral in de marge bij NEC. En die is ook pas 26 ofzo. De rest is ook allemaal 18-23 gemiddeld.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4695 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hij maakt fouten, maar is niet de grote schuldige. Dat is technisch directeur Brands die wederom een totaal niet evenwichtige selectie samen heeft gesteld. Dit PSV kan er gewoon weinig van, al hebben ze een paar keer wel gepiekt, vooral begin dit seizoen. Maar er loopt geen ervaring, geen scorend vermogen, geen leiderschap en achterin gaan er ook steeds meer door.

Een trainer lijkt me nooit de enige schuldige maar is doorgaans wel degene die geslachtofferd wordt. Dit PSV zit in een zeer negatieve spiraal. Vaak heeft zo een trainerswissel op zich al wel wat korte termijn effect.

Verder hoor ik Joenne toch vaak roepen dat Cocu de verkeerde spelers opstelt...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bojan zijn momentje.

http://i.imgur.com/J9VU5Rb.gif

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4515 votes

Of Cocu kan er gewoon geen flikker van en heeft zich met de zaak Toivonen ook belachelijk gemaakt. Zou jij als speler iets harder rennen als Cocu wat roept?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Finisterra wrote:

(quote)

Een trainer lijkt me nooit de enige schuldige maar is doorgaans wel degene die geslachtofferd wordt. Dit PSV zit in een zeer negatieve spiraal. Vaak heeft zo een trainerswissel op zich al wel wat korte termijn effect.

Verder hoor ik Joenne toch vaak roepen dat Cocu de verkeerde spelers opstelt...

PSV voert geen beleid. Jaren was het alles kopen en dan kampioen willen worden. Brands kwam en plots was de jeugd belangrijk. Totdat niks werd, toen kwamen van Bommel en Dick Advocaat en moest op basis van routine de titel gepakt worden. Ook mislukt, toen moest weer alles op de jeugd. Halve ploeg verkocht, jonge gastjes gehaald en dit faalt ook. Cocu tekende van de zomer voor 4 jaar, dat heet een lange termijn project. Ik zou die met Cocu uitvoeren, maar zonder Brands. Die man heeft gewoon zijn werk helemaal verkeerd gedaan.

Cocu maakt overigens ook fouten, maar die maakt elke beginnende coach. Frank de Boer maakte ook fouten, nu steeds minder. Daar moet je maar rekening mee houden als je zo iemand haalt.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Dat filmpje van de supporters heeft in ieder geval erg goed gewerkt ...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Cocu houdt dit niet lang meer vol. Denk dat dit de druppel al is. Gaat toch ook totaal niks uit van die man. Prima voetballer, daar is iedereen het over eens maar Cocu is gewoon geen trainermateriaal. Maar laat hem maar lekker blijven, dan gaan we nog veel van dit soort potjes zien van PSV.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

The Oceanic Six wrote:

Bojan zijn momentje.

(afbeelding)

Het momentje dat hij met meer geluk dan wijsheid iemand poort?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nou nou..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Respekked wrote:

(quote)

Het momentje dat hij met meer geluk dan wijsheid iemand poort?

Opmerkelijk post inderdaad. Heeft niet zo veel met kundigheid van doen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Schandalig wat wij moeten 'doen' of 'ondergaan' om een penalty te krijgen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik heb een vermoeden dat dit PSV niet om de titel gaat spelen.

Zullen we jouw tekst aan het begin van de competitie vast van stal halen. Of nog even wachten?

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Eens. Bekijk oa Ajax en Vitesse. Dat zijn ook hele jonge ploegen.

Toch grappig hoe je Feyenoord altijd weet te ontwijken.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dit is de eerste en direct de laatste post over vandaag.

Ik heb hier geen woorden meer voor. Wat er na die 2-3 gebeurde heb ik nog nooit gezien.

Onvoorstelbaar... De volgende doodsteek.

En volgende week weer één aangezien Utrecht nog ongeslagen is thuis.

Dit seizoen is definitief verloren en het is nog vechten voor Europees voetbal, het hoogst haalbare.

Maar als je de cijfers erbij pakt zijn 't gewoon statistieken van een degradatiekandidaat met 2 punten uit 7 duels...

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4515 votes

j0enne wrote:

Dit seizoen is definitief verloren en het is nog vechten voor Europees voetbal, het hoogst haalbare.

Het wordt eens tijd, na zoveel seizoenen in successie. Kan Ajax over een jaar of 20 eindelijk dat record overnemen

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Quido wrote:

Schandalig wat wij moeten 'doen' of 'ondergaan' om een penalty te krijgen.

Hoeveel punten hadden jullie dit jaar los gestaan 'objectief beoordeeld, zonder inmenging van de scheidsrechter'?

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Nog één ding wil ik trouwens kwijt.

Schandalig dat Schaars uit de wedstrijd werd getrapt door die smerige Jap.

Dat was direct 't keerpunt in de wedstrijd na rust met Toivonen en Maher op 't middenveld...

SCHEIDSRECHTER NIJHUIS: 'IK HAD HAVENAAR EEN RODE KAART MOETEN GEVEN'

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nicolage Rico wrote:

Zullen we jouw tekst aan het begin van de competitie vast van stal halen. Of nog even wachten?

.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Dit PSV snakt naar de winterstop om even volledig te resetten. Vanavond moest het gebeuren, de steun van het publiek was immens en collectief, en de spelers hebben (zeker de eerste helft) hun volledige ziel en zaligheid gegeven.

Om er dan vervolgens met 2-6 af te gaan, dat is echt een mentale mokerslag van heb ik jou daar.

Nu wacht Utrecht uit wat bloed ruikt, en vervolgens nog ADO. Na de winter meteen Ajax en AZ. Ga er maar aan staan.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Hoeveel punten hadden jullie dit jaar los gestaan 'objectief beoordeeld, zonder inmenging van de scheidsrechter'?

En vergeet ook de inmenging van het weer, de velden, Henk Kesler, de bal en het speelschema niet...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

SCHEIDSRECHTER NIJHUIS: 'IK HAD HAVENAAR EEN RODE KAART MOETEN GEVEN'

En ook een Arnhemse pingel. Twee cruciale momenten gemist door Nijhuis, waar PSV het meeste nadeel van heeft ondervonden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.