- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, je zou bijna medelijden krijgen. Met PSV heb ik dat overigens niet. Kan de vele spottende berichten vanuit PSV kant richting Ajax nog wel herinneren uit de periode 2005-2011.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dit is allemaal nog karma door die schwalbe van Farfan na die "overtreding" van Emanuelson.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vreemd idee, maar ik ben blij met deze PSV goal

Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Schaars behoorlijk uit de wedstrijd geschopt. Dacht in eerste instantie dat hij wel een half jaartje klaar was.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Jammer van die Duitsers, weer fout Esteban 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Jemig, die Esteban kan er ook echt geen pepernoot van. Twente mag hem op de blote knieën danken.
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Je kon het van tevoren al invullen. De club die het altijd in de laatste minuut laat liggen versus de club die altijd goed weg weet te komen in de laatste minuut.
Jammer voor AZ.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Bah, Twente in de extra tijd naar de winst.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Anderzijds is Twente totaal geen bedreiging bovenin, dus who cares? Kijk alleen naar Vitesse.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
Goede actie, Verbeek eruit 
Overigens is Twente wel zodanig een gevaar dat ze enkel nog de competitie hebben met een aantal spelers die een wedstrijd kunnen winnen en een verder solide basis.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Met alle respect hoor, maar Stoke wordt in de MML ongeslagen kampioen.
Enfin, we staan 2e in de Premier League en zijn al lang en breed door in de CL, nauwelijks reden voor paniek lijkt me... Het voetbal is fris, elke week spektakel, Arsenal uit de Cup gegooid...
The Special One
*kuch* 3e *kuch*
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die actie van Havenaar is niet beoordeeld of bestraft dus dit gaat nog wel een staartje krijgen mag ik hopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Anderzijds is Twente totaal geen bedreiging bovenin, dus who cares? Kijk alleen naar Vitesse.
Ajax 31 punten, Twente 30. Ajax met een Europees programma, Twente niet. Ik zou Twente zeker wel een bedreiging noemen. Erg jammer dat ze vanavond nog wonnen. 1-1 was prima geweest.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja met die cijfertjes is de gehele top 5 een potentiële bedreiging
. Het gaat om de lange termijn natuurlijk. Twente golft op en neer met slechts sporadisch aardig spel. Heb ze bijna iedere week meegepikt, maar ik zie het niet gebeuren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Eens met jeroen. Als het gaat om de constante factor zou ik alleen naar Vitesse kijken, Twente is vooral wisselvallig en zal op de lange termijn waar hun concurrenten constant zijn achterop raken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja met die cijfertjes is de gehele top 5 een potentiële bedreiging
. Het gaat om de lange termijn natuurlijk. Twente golft op en neer met slechts sporadisch aardig spel. Heb ze bijna iedere week meegepikt, maar ik zie het niet gebeuren.
Niet alleen qua cijfers, maar ze spelen ook wel aardig en presteren stabiel. De meeste spelers daar halen elke week wel een zesje, terwijl ze bij PSV bv een 4 en een 8 halen.
Voorlopig zie ik in Vitesse, Twente en Feyenoord nog een goede concurrent. Feyenoord moet wel aan blijven haken dan. Kan maar zo dat ze morgen bij Heerenveen kopje onder gaan. Dan wordt het ook voor hen moeilijk bij te blijven.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En alweer goed verdedigd door Rekik!!!
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Goed dat je er weer bent. We hebben je Ajax frustraties hier enorm gemist 
Teken dat het goed gaat met Ajax.

Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Sinds Toyboy er staat is het pressie geven en stofzuigen volledig verdwenen. Hiljemark moet alles alleen doen omdat Toyboy constant 15 meter te diep staat in balbezit van Vitesse.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
1-3, PSV KO en hun seizoen zit erop. Maar dit is kut voor ons.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Er zal ongetwijfeld gesproken worden over het uitblijven van rood, maar vergeet niet dat Vitesse in de beginfase al een pingel had moeten krijgen. PSV is klaar dit seizoen, en mag hopen op Europa League.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
PSV-Vitesse 1-3 (maar we hopen op een 'iets' andere uitslag...)
AZ-Twente 1-1
Als Twente nou niet zo vervelend was geweest..
Oh en om jullie even op de hoogte te brengen voor morgen:
Neemt de spanning alvast weg 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
2-5. Wat een pak slaag.
En weer Zoet niets.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4515 votes
2-6
Liever dit dan een geniepige 0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.