- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Van Marwijk thuis onderuit tegen Augsburg. Dat is niet best. Bayern B wint met 0-7 in Bremen 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Assaidi maakt de winnende tegen Chelsea. 3-2.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Fer maakt ondertussen ook de 0-2 bij Norwich City.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Assaidi maakt de winnende tegen Chelsea. 3-2.
Inderdaad de winnende. Arsenal kan een goeie zaak doen dit weekend.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Fijne uitslagen hoor. Morgen Chelsea op 7 punten zetten. COYG!
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Geen commentaar op het gestuntel van The Special One de laatste weken otherfool?
In de laatste maand nederlagen tegen ' Newcastle, Basel en Stoke', gelijk tegen het altijd lastige WBA en met de hakken over de sloot gewonnen van het grote Sunderland.
Toptrainer onwaardig deze reeks. Dan doet de in lederhosen geheven Guardiola en Martino het toch stukken beter.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bayern wint met 0-7 bij Bremen 
Wat een competitie zeg. Daar speelt de komende jaren maar 1 team om plek 1.
Verder, zin in de Eredivisieavond. Wat een leuke affiches, dat wordt genieten.
En otherfool moet ook maar weer zwijgen ja. Alles afkraken, maar die prutser bij Chelsea wordt bij slechte uitslagen nooit meer genoemd.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Het materiaal bij Chelsea is nu niet echt te vergelijken met dat van Bayern.
Verder is Bayern natuurlijk de logische ploeg voor Guardiola. Zeker in een competitie waar je niet veel tegenstand hoeft te verwachten.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ligeon op linksback geposteerd. Frankie weigert het om Blind van het middenveld te halen,zelfs nu de eerste twee linksbacks geblesseerd zijn. Kortom; die zien we nooit meer op back zolang het middenveld blijft functioneren.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het materiaal bij Chelsea is nu niet echt te vergelijken met dat van Bayern.
Nee, maar goed genoeg om geen last te moeten hebben van een WBA of bloody Stoke. Punten laten liggen tegen een City of Arsenal kan altijd gebeuren, maar dit riekt toch wel erg veel naar de door OF zo verfoeide MML taferelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ligeon op linksback geposteerd. Frankie weigert het om Blind van het middenveld te halen,zelfs nu de eerste twee linksbacks geblesseerd zijn. Kortom; die zien we nooit meer op back zolang het middenveld blijft functioneren.
Prima, want Blind is onze beste middenvelder geworden. En als Boilesen na de winter weer inzetbaar is, dan is het probleem opgelost. Van de zomer Dijks terughalen, dan hebben we ook een backup voor linksback en alles is zoals het hoort.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ben wel blij met Dijks terug. Beer van een kerel die bij Heerenveen steeds beter begint te spelen. Heeft wat domme rode kaarten gepakt begin dit seizoen, maar ook dat hoort bij het leerproces. Prima back-up volgend seizoen, al mag hij voetballend wel wat slimmer worden.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Tja, die loting gaat tenminste over echt voetbal itt de MML. Die lichtelijk gehandicapte bejaarde Uruguayaan die het balletje liet vallen zou hier nog wekelijks uitblinker zijn.
Je kan van Suarez zeggen wat je wil, maar om em lichtelijk gehandicapt en bejaard te noemen... foei, otherfool!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nee, maar goed genoeg om geen last te moeten hebben van een WBA of bloody Stoke. Punten laten liggen tegen een City of Arsenal kan altijd gebeuren, maar dit riekt toch wel erg veel naar de door OF zo verfoeide MML taferelen.
Met alle respect hoor, maar Stoke wordt in de MML ongeslagen kampioen.
Enfin, we staan 2e in de Premier League en zijn al lang en breed door in de CL, nauwelijks reden voor paniek lijkt me... Het voetbal is fris, elke week spektakel, Arsenal uit de Cup gegooid...
The Special One 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Prima, want Blind is onze beste middenvelder geworden. En als Boilesen na de winter weer inzetbaar is, dan is het probleem opgelost. Van de zomer Dijks terughalen, dan hebben we ook een backup voor linksback en alles is zoals het hoort.
Prima? Je begrijpt ook dat dit betekend dat Willems of Nelom in Brazilië zal spelen en Blind lekker vanuit de kroeg in Amsterdam onze jongens aan het werk zal zien?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Prima? Je begrijpt ook dat dit betekend dat Willems of Nelom in Brazilië zal spelen en Blind lekker vanuit de kroeg in Amsterdam onze jongens aan het werk zal zien?
Welnee, Blind zal gewoon linksback spelen op het WK. Buiten dat, Ajax belang boven Oranje belang.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik weet dat Van Gaal zijn eigen regels niet zo serieus neemt als hij ons doet geloven maar toch, ik weet niet of Blind hier zelf blij mee is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik weet dat Van Gaal zijn eigen regels niet zo serieus neemt als hij ons doet geloven maar toch, ik weet niet of Blind hier zelf blij mee is.
Ach, Louis is nooit zo heel consequent
Ik neem aan dat die man ook huilt als hij Willems mee zou moeten nemen. Maar toegeven, voor Blind en Oranje is dit wel ongemakkelijk. Anderzijds, Blind speelde jaren linksback, dus dat lukt hem van de zomer ook nog wel. Maar ik snap wel dat Louis niet erg blij er mee zal zijn.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Volgens mij heeft Van Gaal al een streep door de naam van Willems gezet. Die heeft de laatste twee wedstrijden voor Oranje beneden alle peil gepresteerd. Het zal Blind, Anita, Furby of BMI worden. Tenzij Tamata zich ineens stormachtig gaat ontwikkelen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4515 votes
Of je neutraliseert gewoon een Braziliaan, zo lost Spanje haar spitsenprobleem op,
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Anita gaat niet mee, die zit er onder hem nooit bij. Urby zal het ook wel niet worden. Ik gok Blind en Indi. Of eventueel Pieters.
PS: Milan speelt nu, stand 1-1 en het schijnt weer afschuwelijk slecht te zijn....
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Volgens mij heeft Van Gaal al een streep door de naam van Willems gezet. Die heeft de laatste twee wedstrijden voor Oranje beneden alle peil gepresteerd. Het zal Blind, Anita, Furby of BMI worden. Tenzij Tamata zich ineens stormachtig gaat ontwikkelen
Zometeen naar 't stadion, als underdog het duel in in eigen stadion...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Succes Joenne! Alle Ajacieden staan vanavond achter jullie! 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Da's nog het ergste... Pijnlijk. Heel pijnlijk.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik ga er ook zo vandoor. Twente even aan het spit rijgen. Zie jullie later!
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Geen commentaar op het gestuntel van The Special One de laatste weken otherfool?
Toptrainer onwaardig deze reeks. Dan doet de in lederhosen geheven Guardiola en Martino het toch stukken beter.
En toch nog op een gedeelde 2de plek staan, moet je nagaan wat er gebeurt als hij eens een geweldige reeks neerzet.
Tja Guardiola beseft zelf ook dat hij niet de toptrainer is die iedereen beweert dat hij is, anders kies je niet voor de beste ploeg ter wereld waar er niets meer te bouwen valt maar ga je de uitdaging aan door een City te gaan coachen bijv.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Allematig, dat NAC. Zo laf zie je een tegenstander zelden in de ArenA ballen tegen Ajax.
Edit: En dan maakt Klaassen de 1-0! Na een erg mooie actie van Schone 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.