• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.984 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Goede aanval (eigenlijk de eerste), extreem beheerst afgemaakt . Walk in the park weer vanavond! NAC bukt voorover en spreidt de benen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind NAC altijd best een geinige club, zeker in duels tegen topclubs stunten ze nog wel eens, maar hoe ze vanavond spelen vind ik zo enorm beschamend. Chelsea 2012 in het kwadraat.

Beter valt de 2-0 snel, dan wordt dit een monsterscore.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Man man man. AJAX

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Oioioioi wat een goal toch weer van Klaassen!

Mooi voorwerk Schone en Fischer.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Milan achter Tot Woensdag, jongens!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tonypulp wrote:

Milan achter Tot Woensdag jongens!

Komt helemaal goed daar. 1-2 of 1-3.

Zin an!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Waarschijnlijk is dit dan toch het gouden recept. Geen eindeloos gebrei meer op de middellijn of pasjes achteruit zoals begin dit seizoen. Vrijwel alles gaat vooruit waarbij iedereen en alles in beweging blijft. Alleen Hoesen blijft een zwakke schakel voorlopig, daar mag Siem straks gaan staan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Had dit een paar weken eerder ontdekt zeg. Dan win je van gewoon van RKC en pak je minimaal 1 maar ik denk 3 punten tegen Vitesse

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Waar zijn al die criticasters nu die het een aantal weken geleden nog hadden over hoe weinig Schöne nou eigenlijk toevoegd?

The Oceanic Six wrote:

Ik vind NAC altijd best een geinige club, zeker in duels tegen topclubs stunten ze nog wel eens,.

Vooral tegen PSV geloof ik. Ajax heeft bij mijn weten nooit zo'n moeite met NAC. Zeker thuis.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4515 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Vooral tegen PSV geloof ik. Ajax heeft bij mijn weten nooit zo'n moeite met NAC. Zeker thuis.

Tenzij Kenneth gaat grabbelen. Verder inderdaad altijd een eenvoudige wedstrijd.

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Lachwekkend dat kleine clubs als Nac al opgeven voordat de wedstrijd uberhaupt begonnen is. Zou Feyenoord ook eens moeten hebben.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Heeft er eigenlijk al iemand gejuichd om Chelsea (verliest 3-2 bij Stoke, Assaidi in de slotminuut) en Man City (1-1 Southampton).

Morgen Arsenal - Everton, als the Gunners winnen:

1. Arsenal 37

2. Liverpool 30

3. Chelsea 30

4. Man City 29

5. Everton 27

6. Tottenham 27 (staan nu 1-2 voor)

Lord Flashheart wrote:

Lachwekkend dat kleine clubs als Nac al opgeven voordat de wedstrijd uberhaupt begonnen is. Zou Feyenoord ook eens moeten hebben.

Dat gebeurt ook. Alleen Feyenoord is zelfs door een NAC op halve kracht te verslaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lord Flashheart wrote:

NAC kan een voorbeeld nemen aan RKC, dat dit seizoen al won van Vitesse en Feyenoord en punten pakte uit bij Ajax en Twente en in de slotminuut pas bij PSV verloor. Dus het is gewoon jouw laffe NAC dat zo speelt, niet elke kleine club. Verder pakte Cambuur een punt bij PSV en won Heracles bij Feyenoord.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

chevy93 wrote:

Waar zijn al die criticasters nu die het een aantal weken geleden nog hadden over hoe weinig Schöne nou eigenlijk toevoegd?

(quote)
.

Ik niet Vorig seizoen al belangrijk, en dit seizoen nog meer. Twee goals tegen Celtic, assist tegen Milan en prima tegen Barca.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Schone is 1 van onze weinige spelers die balbezit ook om probeert te zetten in kansen ipv de bal te lang rond te tikken. Uitstekende speler voor bijna alle posities op je middenveld en voorin.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Alleen verdedigend is Schöne wel beduidend minder. Erg laconiek soms.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hattrick Davy

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Lekkerrrrr hoorrrrrrrrrrr

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die aanname... die aanname. En die pass.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Bojan

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bojan!

Net op tijd in vorm voor Milan. Scoort alweer 2 duels op rij.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Als Van Rhijn nu ook al mee gaat doen kan het nog leuk worden .

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

We liggen op schema jongens, het zou me verbazen wanneer we geen kampioen worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lachwekkend dit. Die klote Makkelie geeft die penalty's elke week cadeau en nu Ajax er 1 MOET krijgen fluit hij niet. Zak hooi.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Je verwacht het niet.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Die Engelse commentator:

"you're supposed to swap shirts at full-time"

en "Why is this not a penalty?, answers on the back of a postcard to Danny Makalie, Amsterdam Arena, Amsterdam". .

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

chevy93 wrote:

Dat gebeurt ook. Alleen Feyenoord is zelfs door een NAC op halve kracht te verslaan.

Die hebben sowieso nog nooit in de Kuip gewonnen in competitieverband (op de play-offs na).Heracles voor dit seizoen ook niet, daar niet van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.