• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.030 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

depri83 wrote:

Instabiel en bij momenten zeer matig is het nog steeds maar nu gaan de ballen er wel in, en vrij snel achter elkaar waardoor je een geruste voorsprong hebt. Dan kun je vanzelf wat rustiger gaan voetballen.

Dat is inderdaad het enige verschil. Voetballend zie ik weinig verschil met de laatste maanden. Nog mijlenver verwijderd van de vorm in de eerste weken.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Onrecht in Eindhoven! Net zoals de derde thuistreffer in Rotterdam tegen PSV, gaat er bij de 1-0 vandaag een duidelijke overtreding aan vooraf. Schandalig hoe PSV hier week in week uit mee weg komt

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quido wrote:

(quote)
Dat is inderdaad het enige verschil. Voetballend zie ik weinig verschil met de laatste maanden. Nog mijlenver verwijderd van de vorm in de eerste weken.

Ik blijf het lachertje vinden dat we maar blijven refereren aan Zulte, Go Ahead en NEC. Je kan eerder stellen dat die potjes incidenten waren.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Quido wrote:

(quote)

Eerste maanden was het nog veel instabieler dan nu, maar toen vloog elke bal erin. Het seizoen is begonnen met een heel nieuw elftal en door alle blessures (en het te lang vasthouden van Cocu aan de combo Maher/Ola) is er nooit kunnen werken aan een vast elftal. Op een gegeven moment kwam je in een vicieuze cirkel van matige resultaten en een gebrek aan zelfvertrouwen. Hopelijk is die cirkel, door de snelle goals tegen Utrecht, de winst vandaag en de rust van de winterstop, doorbroken.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Cocu kan er eens mee beginnen zijn stropdas consequent recht te trekken en zich niet door zijn vrouw te laten knippen maar gewoon naar een kapper gaan en een kapsel nemen. Wat voor een kapsel maakt niet, maar gewoon, een kapsel. Dat zou al heel wat uitstraling schelen. En Cocu moet niet ongeschoren rondlopen, hij kan dat bijzonder slecht hebben.

Cocu is gewoon een extreem saaie man, daar doe je ook niks meer aan, daar helpt geen kapper tegen. Het enige wat voor hem kan werken is resultaat. Dan is het opeens het stille genie waar je op kunt bouwen en dat soort onzin. Het vergelijk met De Boer doet zich weer voor. Als speler werd Frankieboy toch een beetje weggezet als dom boertje en als trainer een nogal saaie en nietszeggende man (legendarische uitzending van VI, ik zag mensen snurken in het publiek) maar nu is het wel opeens de topcoach met winnaarsmentaliteit omdat-ie boos kijkt enzo. Nou, hij keek ook al boos in z'n spelerscarrière, toen vond iedereen dat nog lachwekkend.

Maar ik vind eigenlijk dat ze beide het nodige missen aan uitstraling. Persoonlijke mening.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Quido wrote:

(quote)
Volgens de regels ongetwijfeld juist

Nou ja een scheidsrechter die de regels volgt, het mag toch niet mogen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

(quote)

Cocu is gewoon een extreem saaie man, daar doe je ook niks meer aan, daar helpt geen kapper tegen. Het enige wat voor hem kan werken is resultaat. Dan is het opeens het stille genie waar je op kunt bouwen en dat soort onzin. Het vergelijk met De Boer doet zich weer voor. Als speler werd Frankieboy toch een beetje weggezet als dom boertje en als trainer een nogal saaie en nietszeggende man (legendarische uitzending van VI, ik zag mensen snurken in het publiek) maar nu is het wel opeens de topcoach met winnaarsmentaliteit omdat-ie boos kijkt enzo. Nou, hij keek ook al boos in z'n spelerscarrière, toen vond iedereen dat nog lachwekkend.

Maar ik vind eigenlijk dat ze beide het nodige missen aan uitstraling.

Als speler een dom boertje? De man was bijna overal aanvoerder. Omdat hij een visie had en omdat hij wat te melden had.

Frank is niet van provocerende uitspraken nee. Die moet je maar bij een bluffer als Ronald Koeman zoeken. Wat dat betreft lijken Cocu en de Boer op elkaar. Maar de Boer en Cocu verschillen als trainer best wel van elkaar. Weet jij ook wel, maar het is nu makkelijk om weer effe te trollen.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Cocu was toch ook overal aanvoerder?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Barca na een kwrtier met 2-0 achter.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

depri83 wrote:

Eerste maanden was het nog veel instabieler dan nu, maar toen vloog elke bal erin.

Dat is veel te makkelijk. Er zat toen meer lijn in het spel dan nu, men was feller en zat in een goede flow. Dat laatste scheelt natuurlijk ook (inderdaad het zelfvertrouwen waar je later ook naar refereert). Dat hele gedoe rond Toivonen en de slappe houding daarin van Cocu heeft m.i. ook een aardige rol gespeeld, naast het langdurig wegvallen van Park en Wijnaldum.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Ik noem Cocu ook geen dom boertje.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

depri83 wrote:

(quote)

Instabiel en bij momenten zeer matig is het nog steeds maar nu gaan de ballen er wel in, en vrij snel achter elkaar waardoor je een geruste voorsprong hebt. Dan kun je vanzelf wat rustiger gaan voetballen.

Ik kijk dan alleen vandaag maar ik vind PSV bijvoorbeeld veel beter (zeker ook individueel) dan Ajax. Zit veel meer drive in. Zal natuurlijk ook aan de affiches liggen maar dan nog.

mjk87 (moderator films)

• 14517 messages
  • 4515 votes

depri83 wrote:

Gekke is, als speler had Cocu wel uitstraling. Allicht staat een voetbalshirt hem beter dan een pak.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

Barca na een kwrtier met 2-0 achter.

2-2 nu. Ons Madrileense broertje naait ons weer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

(quote)

Ik kijk dan alleen vandaag maar ik vind PSV bijvoorbeeld veel beter (zeker ook individueel) dan Ajax. Zit veel meer drive in. Zal natuurlijk ook aan de affiches liggen maar dan nog.

Tsja. Beetje simpel om je conclusies op basis van 1 speelronde te trekken. Ajax 1e, PSV onderaan het linkerrijtje. Dan zal we wel wat meer aan de hand zijn, nietwaar? Niet dat Ajax individueel overigens super is. Ze moeten het vooral van teamprestaties hebben.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

2-2 nu. Ons Madrileense broertje naait ons weer.

Hattrick Pedro, 2-3 nu zelfs Daar had Pedro 8 minuten voor nodig.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Als speler een dom boertje?

Eh, ja. Inclusief het 'Frank de Boertje', de bozige interviews na afloop, die stem natuurlijk. Edwin Evers is er groot mee geworden. Het is niet echt de snuggerste, maakt niet uit hoor, maar wie in hem 10 jaar terug een topcoach had vermoed was keihard uitgelachen. Maar hij moet wel iets goed doen, met enorm matig materiaal worden ze steeds kampioen dus chapeau voor Frankieboy.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Tsja. Beetje simpel om je conclusies op basis van 1 speelronde te trekken. Ajax 1e, PSV onderaan het linkerrijtje. Dan zal we wel wat meer aan de hand zijn, nietwaar? Niet dat Ajax individueel overigens super is. Ze moeten het vooral van teamprestaties hebben.

Zucht, vandaar mijn vraag 'wat is daar de afgelopen maanden gebeurd'.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hattrick Pedro, 2-3 nu zelfs Daar had Pedro 8 minuten voor nodig.

Kudt weer niet bovenaan .

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Droevige 2e helft trouwens. Obligaat de bal rondspelen ipv vol voor een monsterscore te gaan.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

Sst, hij zit gewoon weer te trollen, niet op ingaan. Ik durf te zweren dat zelfs geen enkele PSV'er vandaag warm is geworden van het spel.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Als Hendrix die bal constant bij Rekik en Bruma gaat ophalen speel je die man meer nooit uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Afschuwelijke tweede helft zeg. Ik zit het bij gebrek aan beter op tv maar te kijken, maar die is zo passieloos, zo inspiratieloos, zo hopeloos. Maar ADO kan er dan ook niks van, dat was laatst tegen Ajax ook al. 11 domme schoppers.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Kan niet wachten tot Ajax - PSV

Siem retweet trouwens het volgende:

''@LuukdeJong9 Ik snap dat je gelijk de tunnel in liep. Voor twer seconden is gewoon een schande van de trainer. @siemdejong Haal m naar #Ajax''

Laat ze maar lekker aandringen op een verhuur, precies de speler die we nodig hebben.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

PSV krijgt niet eens een tegengoal. Dat is ze de laatste 15 duels ook niet meer overkomen gok ik.

Edit: Penalty, ik was te snel

Edit: Zoet stopt hem.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Laag tempo, geen diepgang tegen een tiental van ADO dat begrijpelijkerwijs niets meer deed dan verdedigen. Tweede helft die niet gespeeld had hoeven worden.

Edit: Toch wel, penalty nog.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wel lachwekkend dat Rekik daar geen geel voor krijgt. Dan had hij Ajax-PSV gemist. Mazzel voor hen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

depri83 wrote:

tegen een tiental van ADO dat begrijpelijkerwijs niets meer deed dan verdedigen.

Als Cocu echt de nieuwe Frank wil worden gaat-ie straks beginnen over Haags antivoetbal...

Manmanman hopeloze helft, een lange zit zo. Een dagje MML:

Roda - Ajax niveau 3 amusement 6

Groningen - NEC niveau 5 amusement 8

PSV - ADO niveau 3 amusement 3

Niet echt voor herhaling vatbaar.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Je had beter gisterenavond kunnen kijken, otherfool.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Vanmiddag bij GoAhead geweest. 1e helft niet om aan

te zien. Totaal geen strijd aan GoAhead-zijde. De wind

speelde wel een grote rol. 2e helft wind mee en werd er ook beter gevoetbald aan GoAhead-zijde. Leuk Engels stadion met een ouderwetse voetbalsfeer. Belangrijkste voor de Deventenaren is dat ze nu boven Zwolle staan. Ga wel wat meer wedstrijden bekijken in de Adelaarshorst denk ik.

Mooiste om te horen dat Ajax 2-1 won in de laatste minuut. Heerlijk die verzuurde koppen toen ze het vertelden in het stadion.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.