- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De Boer is alles behalve saai. Praat tenminste inhoudelijk over de keuzes die hij maakt, en straalt een winnaarsmentaliteit uit waar je U tegen zegt. Neem dan Cocu, dat is pas een dode kanarie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Fantastische, rare goal van De Leeuw 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Michael de Leeuw 
Nooit meer passeren!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De Boer is alles behalve saai.
Als je graag naar groeiend gras of opdrogende verf kijkt niet.
Welke Eredivisie trainers wil je wel taart geven dan?
Ron Jans sowieso, leuke man. Jan de Jonge lijkt me ook wel sympathiek. Maffe Marco is interessant om er bij te hebben. Dan houdt het ook wel op denk ik.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En koeman? Oh nee die krijgt een potje hak haha
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Koetjeboe komt er sowieso niet in (Ronald dan). Alleen Maurice Steyn lijkt me nog vervelender.
Geniale free-kick van Chery, blijft toch mooi zo'n paal-paal combinatie.
Wat een kansen ook, had allang 8-2 moeten staan.
En dan is er altijd nog Mighty Michael 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, gaat de Eagles de winterpauze in met een stand op de ranglijst boven rivaal Zwolle. Wie had dat 2 maanden terug gedacht?
NEC of Cambuur gaat degraderen. De slechtste achterhoede vs de slechtste voorhoede.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Prima-de-luxe, 5-2 en een paar mooie kools. Voetballend stelde het niet zo veel voor maar vooruit dan maar weer. Betere pot dan die in Kerkrade iig.
PSV - ADO nu dan maar, ik hou het nog steeds vol 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Die goal van de Leeuw.. Pfoee.. Kan die wel 100x zien. Wat een beaty. De goal van het seizoen
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ik hou het nog steeds vol
Zeker niks te doen daar in Duitsland.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
de Leeuw2 - Video Dailymotion - touch.dailymotion.com
Voor wie niet hebben gekeken.... De magistrale goal van de Leeuw
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hele mooie goal maar laten we het niet meer maken dan het is. Raakt 'm erg gelukkig. Het meest knappe bij dergelijke goals is als je het 'at will' kan, zoals Zlatan bvb. Als de Leeuw dit nog eens zal herhalen ga ik overstag.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Buiten dat wij de Eagles ook ff dit succesje gunnen op de ranglijst, hebben wij gelukkig weinig schade geleden. NEC en Roda hebben verloren, dus de situatie is gelukkig ook te overzien. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Je moet ze wel de Egels blijven noemen, geniale bijnaam.
Zeker niks te doen daar in Duitsland.
Helaas geen Heimat voor mij dit weekend 
Wat een kansen voor PSV, pfff. Leek me ook gewoon een geldige kool maarja.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
De Boer is alles behalve saai. Praat tenminste inhoudelijk over de keuzes die hij maakt, en straalt een winnaarsmentaliteit uit waar je U tegen zegt. Neem dan Cocu, dat is pas een dode kanarie.
Prima hoor dat je De Boer een sympathiek persoon vindt, ik kan zelf ook weinig mis vinden aan de man, maar dat je je dan zo uitlaar over Cocu (terwijl er meer overeenkomsten dan verschillen tussen de twee zijn) is gewoon je clubvoorkeur laten spreken.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Belachelijke rode kaart weer. Loopt een berdediger bij en de overtreding is zeer licht. Makkelijk gaan liggen ook, ondanks dat er licht contact was.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Domme keeper met z'n benen vooruit.
Uitstekend gefloten van de scheidsrechter. Sowieso valt het me al 3 wedstrijden op hoe goed de scheidsrechters hier in Nederland zijn, een klein foutje her en der nagelaten.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Prima hoor dat je De Boer een sympathiek persoon vindt, ik kan zelf ook weinig mis vinden aan de man, maar dat je je dan zo uitlaar over Cocu (terwijl er meer overeenkomsten dan verschillen tussen de twee zijn) is gewoon je clubvoorkeur laten spreken.
Nee hoor.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De Boer heeft meer charisma en straalt echt wat uit. Cocu niet. Ik denk dat Materny dat bedoelde. Verder vind ik het beiden 2 prima kerels. Vriendelijke, normaal en met veel waarde voor het Nederlandse voetbal.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Belachelijke rode kaart weer. Loopt een berdediger bij en de overtreding is zeer licht. Makkelijk gaan liggen ook, ondanks dat er licht contact was.
Depay probeert zelfs nog op te staan in zijn val...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kom. Terecht rood en penalty, scheids had niet eens een andere optie. Dom wat Coutinho deed, daar een speler neerhalen is bijna altijd rood en penalty.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4515 votes
Cocu kan er eens mee beginnen zijn stropdas consequent recht te trekken en zich niet door zijn vrouw te laten knippen maar gewoon naar een kapper gaan en een kapsel nemen. Wat voor een kapsel maakt niet, maar gewoon, een kapsel. Dat zou al heel wat uitstraling schelen. En Cocu moet niet ongeschoren rondlopen, hij kan dat bijzonder slecht hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tot zover de bijdrage van Maik de Boer. Phillip, doe er je voordeel mee.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ongelooflijk dat dit PSV zo laag staat, wat is daar gebeurd de afgelopen maanden?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
daar een speler neerhalen is bijna altijd rood en penalty.
Sowieso een mannetje die Van Sichem, om ook nog geel te geven aan Meijers die de bal na het rustsignaal de lucgt in trapt. Eveneens overdreven.
Verder een erg matige pot. Als PSV wil en niveau haalt wordt dit een nulletje of zeven, acht.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Tot zover de bijdrage van Maik de Boer. Phillip, doe er je voordeel mee.

depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ongelooflijk dat dit PSV zo laag staat, wat is daar gebeurd de afgelopen maanden?
Instabiel en bij momenten zeer matig is het nog steeds maar nu gaan de ballen er wel in, en vrij snel achter elkaar waardoor je een geruste voorsprong hebt. Dan kun je vanzelf wat rustiger gaan voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.