- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
(Bij VI)
Gelukkig stoppen ze met dat item de kantineheld.
Daar ben ik het wel mee eens, niks aan inderdaad.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
http://www.tvl.nl/nl/tvl-sportarena/sportarena/sportarena-special-fernando-ricksen/#.UrXg1_TuJ48
Heb nu ook even het beginstuk meegepakt, en het blijkt dat hij toch nog wel vrij veel kan. Maar goed, wanneer je nu vergelijkt met 2 maanden geleden; gaat het toch snel.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat een afstraffing zeg. Die ruimte is onvoorstelbaar.
Het is dat Heerenveen het telkens niet goed uitspeelde.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
AZ heeft ook geen topmateriaal. Materiaal voor plek 4-7. Meer niet. Maar ze hebben wel weer het vermogen om regelmatig topteams te verslaan.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Prachtig Heerenveen, net zoals vorige speelronde een uitoverwinning. Sneaky ploeg met goede counters
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Vitesse ook al klaar. 0-2. Weer die Piazon. Staat lekker vrij zeg...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
http://www.tvl.nl/nl/tvl-sportarena/sportarena/sportarena-special-fernando-ricksen/#.UrXg1_TuJ48
Heb nu ook even het beginstuk meegepakt, en het blijkt dat hij toch nog wel vrij veel kan. Maar goed, wanneer je nu vergelijkt met 2 maanden geleden; gaat het toch snel.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Vilhena op de bank vanavond. Niet onterecht gezien zijn vorm van de laatste maanden.
Raiola zal wel gelijk met een transfer gaan dreigen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vitesse ook al klaar. 0-2. Weer die Piazon. Staat lekker vrij zeg...
1-2, we still have a game. Jammer dat ik zo moet gaan. Beter maakt Heracles er nog een mooi avondje van. En als Zwolle dan ook effe wint, graag.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Toch alweer 3 grote kansen... is het weer zo'n avond?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Foei wat komt Vitesse nog goed weg de laatste tien minuten. De hele tijd slecht uitgespeeld door Heracles. Maar toch; een onverwacht resultaat!
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Nou dat mocht Heracles nog wel winnen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Pfff dat Vitesse man, hadden er in de laatste vijf minuten wel vier om de oren moeten hebben.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Leuk dat PEC in het midden wil staan van dat rondootje van Feyenoord.
Benson, weg er mee, Achenteh, ga maar kebab maken bij de Marokkaanse slager, maar stop met voetballen. Wat een drama-elftal is dit. Als er geen spits bij komt moet je potverdorie gewoon vechten tegen degradatie. Bah, bah, bah!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En dan noemt Materny mij de schizo van het jaar
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nou nclo doet ook een aardige gooi lijkt me
. Ik eis een revisie 
Of racist van het jaar, kan ook nog. Lefgozer en ik zijn twijfelachig (voor racist en schizofreen).
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Tsja dat zei ik (en niet alleen ik hier) toch allang? Een roze wolk in de eerste twee maanden maar verder gewoon een ploeg voor plek 12-15 normaal gesproken. Wel te goed om eruit te gaan denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.