• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Dus omdat die een aantal wedstrijden slecht speelt is 't meteen een drama en kan die d'r niks van?

De Vrij heeft zo veel wedstrijden gespeeld waar die er niets van bakte, die zit ook nog steeds bij de selectie.

Ik denk dat Rekik in potentie de beste verdediger kan worden in 't rijtje Denswil, Veltman, De Vrij, BMI, Bruma.

Ik vind Rekik erg talentvol, maar hij speelt geen seizoen dat hij recht heeft op het WK. Wel is Rekik onze toekomst. Kan nog minimaal 10 jaar mee. Misschien had hij vorig jaar wel beter gespeeld bij PSV, waar er routiniers waren die de ploeg op sleeptouw moesten nemen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

j0enne wrote:

(quote)
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203465

En zondag bakt die er weer niets van door deze woorden... Wat zijn ze toch slim daar.

Ze hebben hem vast gevraagd naar Hupperts, en Frankie heeft gewoon gezegd waar het op staat. Bij Hupperts weet ik niet of hij mee kan in het vlugge combinatiespel van Ajax, zijn kwaliteiten komen voorlopig het beste uit de verf bij een counterploeg als RODA. Maar mocht dat zo zijn mogen ze hem van mij halen.

Zie dat zijn contract over een half jaar afloopt. Snel ophalen voor een paar ton nu het nog kan. Sana mag intussen op de exportlijst; gewogen en te licht bevonden.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Meest kansloze opmerking van dit jaar.

Kan die er nog bij, Materny?

Nope. Maar er is altijd 2014.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Die UEFA Cup staat op het verkeerde plaatje.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Castaignos mist weer de ene na de andere open kans.

Edit: en dan schiet ie er uit het niets toch één in.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Seedorf mogelijke opvolger Allegri

Seedorf

@Harco: de gifbeker is blijkbaar nog niet leeg, pffff...

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Yeah, lekker Castaignos. Dat dat vieze RKC met al zijn gestolen overwinningen en gelijke spelen er dit jaar er uit mag vliegen. Club van niets, lelijk voetbal en de sfeer is daar om te huilen. Bovendien gun ik het kos niet dat hij vanaf volgend jaar ons up-to-date moet houden vanaf de Jupiler League.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ze winnen van Feyenoord en Vitesse.

Gelijk tegen Ajax, twee keer gelijk nu tegen Twente en die nipte 2-1 nederlaag tegen PSV en AZ.

Daar kan geen topclub tegenop.

Nee, laat dat Cambuur er maar uit vliegen. Da's helemaal niks.

Jong PSV trouwens weer gewonnen. Zevende nu! Erg knap.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Twente verzaakt, prima begin van het weekend.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

j0enne wrote:

Ze winnen van Feyenoord en Vitesse.

Gelijk tegen Ajax, twee keer gelijk nu tegen Twente en die nipte 2-1 nederlaag tegen PSV en AZ.

Daar kan geen topclub tegenop.

Nee, laat dat Cambuur er maar uit vliegen. Da's helemaal niks.

Jong PSV trouwens weer gewonnen. Zevende nu! Erg knap.

Cambuur heeft nog een leuke harde kern en daar is het ook altijd sfeervol. Hoewel ze voetballend heel weinig brengen ben ik nog meer gecharmeerd van hun strijdlust dan van dat negatieve voetbal van RKC. Dat ze die punten hebben gepakt was geen één keer te herleiden vanuit hun goede spel, maar vaak omdat de tegenstander een zwakke wedstrijd speelde wat dan weer deels gecreëerd wordt door RKC's anti-voetbal, om maar te zwijgen over die onterechte overwinningen zoals tegen Feijenoord, waar Immers helaas zichzelf was door een dozijn kansen te missen. Zelfs de Eagles mag van mij boven hen eindigen

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

ADO eruit en iedereen is blij

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax - Eredivisie - VK - volkskrant.nl

Wie o wie? Sjaak Swart? David Endt? Een verder onbekendere naam maar iemand die er al lang werkt?

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

DuBlanqeBogarde ‏@DuBlanqeBogarde

Wat erg vreemd is: als Ajax "grensoverschrijdend gedrag" constateert, wat is dan de reden om hem er NIET per direct uit te sodemieteren?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Het is Frank de Boer? Misschien heeft ie Fisscher betast.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Voetbalzone - Ajax verliest alles onder Nijhuis: ‘De eerste zege komt dichterbij’ - m.voetbalzone.nl

De Telegraaf.

Ook nog even noemen dat Schaars toch echt rood had moeten krijgen, het zit ze kennelijk nog steeds diep daar. Wat een trieste boel zeg.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

j0enne wrote:

Voetbalzone - Ajax verliest alles onder Nijhuis: ‘De eerste zege komt dichterbij’ - m.voetbalzone.nl

De Telegraaf.

Ook nog even noemen dat Schaars toch echt rood had moeten krijgen, het zit ze kennelijk nog steeds diep daar. Wat een trieste boel zeg.

Zegt de man die al begint te steigeren als hij de namen PSV en Kuipers in één zin aantreft

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Joy4ever wrote:

Seedorf mogelijke opvolger Allegri

Seedorf

@Harco: de gifbeker is blijkbaar nog niet leeg, pffff...

Gelukkig ontkent Galliani dat voorcontract vooralsnog.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Die Kostic was me toch een partij slecht zondag in de Kuip. Kan me ook niet voorstellen dat dat ooit wat wordt.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Ik zie liever Hupperts en Kostic komen dan Amrabat en John. Twee spelers met een goede voorzet van de zijkant en die beide buitenom kunnen passeren. Vooral Kostic zie ik graag komen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Zegt de man die al begint te steigeren als hij de namen PSV en Kuipers in één zin aantreft

Dat is een supporter, hier hebben we 't over een 'objectieve' 'krant'.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

mjk87 wrote:

'Grensoverschrijdend gedrag' prominent clublid leidt tot onrust bij Ajax - Eredivisie - VK - volkskrant.nl

Wie o wie? Sjaak Swart? David Endt? Een verder onbekendere naam maar iemand die er al lang werkt?

Iemand die er al tientallen jaren aanwezig is. Dan blijft er nog maar bar weinig over hoor. Als hij geen controle heeft over zijn lusten, snel met de bezem van de toekomst vegen.

Sjaak Zwart, moet er niet aan denken man. Hopelijk iemand die minder nadrukkelijk op de voorgrond stond.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Zie nu net Fernando Ricksen op de regionale zender. Man man wat is die rap achteruit gegaan sinds hij een paar weken/maanden geleden aan de tafel zat bij DWDD en verkondigde dat hij ALS had.

Je verstaat hem bijna niet eens meer.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Materny wrote:

Zie nu net Fernando Ricksen op de regionale zender. Man man wat is die rap achteruit gegaan sinds hij een paar weken/maanden geleden aan de tafel zat bij DWDD en verkondigde dat hij ALS had.

Je verstaat hem bijna niet eens meer.

Welk programma was ie bij?

Jammer dat er (relatief) zo weinig onderzoek wordt gedaan naar spierziekten, omdat ze (relatief) zeer onbekend zijn. Terwijl het m.i. sluipmoordenaars zijn; is het niet letterlijk zo dat ze je het graf in duwen, dan beroven ze je wel van alle vitaliteit, levenskwaliteit en-plezier. Zoiets als Serious Request is leuk en prima, maar van mij mag er ook eens rap zoiets op poten worden gezet voor spierziekten en andere (relatief) zeldzame en dus onbekende aandoeningen die niet alleen de Derde Wereldlanden teisteren.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Het gaat om een erelid (Coronel, Cruijff, Henrichs, van Os, van Praag, Been Sr en Swart) dus Endt is het niet.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Nou, die naam komt nog wel naar voren, al is het maar om de geruchten over anderen te ontkrachten. Dat lijkt me wel zo netjes als het lijstje echt zo kort is.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Netjes om iemand te beschuldigen die het sowieso niet is?

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Nou, ik bedoel, als het (wat het ook is) waar is, en het is een erelid, dan zou ik wel een naam noemen ja, om de anderen uit een eventuele verdachtenbank te halen. En als er niets van waar is, dan de Volkskrant aanklagen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.