• 178.141 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.574 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Als er nou één ploeg is die de kansen niet heeft benut zijn wij 't wel.

Cambuur. FC Groningen. NAC. Roda JC. Vitesse. Heerenveen. PEC Zwolle.

Dat waren dus 16 punten meer.

Alleen Heracles, FC Twente, AZ en Feyenoord waren terecht.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Geen verkeerde loting. Mocht AZ de lastige uitwedstrijd tegen Roda winnen en de volgende ronde bereiken ligt in ieder geval Ajax of Feyenoord eruit.

Met een beetje geluk kan een Zwolle, NEC of Utrecht ook zo doorstromen naar de finale.

j0enne wrote:

Als er nou één ploeg is die de kansen niet heeft benut zijn wij 't wel.

AZ kan er de laatste wedstrijden anders ook wat van. Zie bijvoorbeeld de laatste twee wedstrijden Heracles-AZ en AZ-Heerenveen (beker).

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Nee, maar Ajax was flink uitgelopen als ze de alle kansen hadden benut. Dat begrijpen jullie toch wel?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Nee, maar Ajax was flink uitgelopen als ze de alle kansen hadden benut. Dat begrijpen jullie toch wel?

Iedereen opgefokt, missie geslaagd

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Was al bang dat je het meende - je weet het nooit met jou.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

Misschien moet je even nakijken wanneer de veranderingen ingezet zijn voor je met onzin (4 potjes) komt.

Nou, vooruit, niet 'ongeveer vier', maar - met een beetje goede wil - zes (hoewel ik het tegen Heracles en NEC (op fases na) niet echt goed vond / niet zo soeverein vond als tegen NAC en ADO bijv.). Tegen Milan, Cambuur en IJsselmeervogels was het weer matig tot ronduit slecht.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Was al bang dat je het meende - je weet het nooit met jou.

Het moet wel leuk blijven!

Ik wens jou een fijne kerst!

http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/ajax%20kerstman.jpg

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dan toch maar vast een voorbeschouwing op de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord

http://www.ajax-wallpapers.nl/wp-content/uploads/2012/11/ajax-humor1.jpg

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De trainer van MVV, Tiny Ruijs, is per direct opgestapt. Assistent Cooky Voorn volgt hem.

Heel treurig zeg. Stelletje kutfans van MVV die dit hebben gedaan.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Inderdaad te triest voor woorden.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Materny wrote:

(quote)

Sowieso wel gecharmeerd van Hupperts. Jonge versie van Dirk Kuijt, alleen wat rapper en betere techniek.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203465

En zondag bakt die er weer niets van door deze woorden... Wat zijn ze toch slim daar.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Oldest trick in the book.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Ja die truc kennen we zo onderhand wel.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

j0enne wrote:

En zondag bakt die er weer niets van door deze woorden... Wat zijn ze toch slim daar.

Dat zou wel heel triest zijn, niet?

Roda-uit, half één, koud, Poulsen op het middenveld en een opgebrande Blind; dit kan nog wel eens erg vervelend gaan worden. Sowieso nooit makkelijk daar.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Roda is zo wispelturig als wat. Er valt dus weinig zinnigs over te zeggen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Nicolage Rico wrote:

Roda is zo wispelturig als wat. Er valt dus weinig zinnigs over te zeggen.

Wie niet in Nederland?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Quido wrote:

(quote)
Dat zou wel heel triest zijn, niet?

Roda-uit, half één, koud, Poulsen op het middenveld en een opgebrande Blind; dit kan nog wel eens erg vervelend gaan worden. Sowieso nooit makkelijk daar.

De indekker van het jaar, daar issie weer....Quidooooo

Blind opgebrand? Omdat hij bij Cambuur matig was?

Het is voor iedereen uit bij Roda lastig, maar je mag van Ajax gewoon 3 punten eisen. Ik verwacht juist dat ze nog een keer dit jaar willen vlammen. Met puntverlies de winterstop in, daar wordt niemand vrolijk van.

Suárez met nieuw contract grootverdiener bij Liverpool - voetbalzone.nl

Knappe zet van Liverpool.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Quido's geresveerdheid komt in ieder geval dichter bij de realiteit van de dag als je in je eerste 17 wedstrijden tegen 17 verliespunten op bent gelopen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En 0 verliespunten in je laatste 5 competitiewedstrijden, waarvan er 3 in een uitwedstrijd zijn gespeeld. Je kan ook gewoon een keer stellen dat er een stijgende lijn in zit en dat er best reden tot optimisme mag zijn. Ik hou niet zo van mensen die zich altijd maar indekken, om achteraf als het dan eens fout ging hun gelijk te halen, terwijl ze het vaker mis dan goed hebben.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Maar was Ajax dan zo goed of was de tegenstander gewoon erg slecht?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Heb hem de laatste tijd eens goed in de gaten gehouden, omdat ie steeds werd bestempeld als een topverdediger. Maar wat een drama is die gozer. Hoe heeft die ooit zo'n status toebedeeld kunnen krijgen?

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dus omdat die een aantal wedstrijden slecht speelt is 't meteen een drama en kan die d'r niks van?

De Vrij heeft zo veel wedstrijden gespeeld waar die er niets van bakte, die zit ook nog steeds bij de selectie.

Ik denk dat Rekik in potentie de beste verdediger kan worden in 't rijtje Denswil, Veltman, De Vrij, BMI, Bruma.

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

Haps en Wuytens ontbreken tegen Heerenveen. Ik verwacht dat Viergever naar het centrum schuift en dat Gorter de linksback positie gaat innemen.

Ik zelf hoop dat Wesley Hoedt in het centrum gaat spelen en Viergever linksback blijft, want Gorter komt echt tekort als linksback.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Toch wel lekker om te weten dat we met Hoedt en Lam gewoon prima verdedigers achter de hand hebben. Kunnen veel kanten op dus.

Vorig seizoen ben ik aardig vaak kwaad geworden op Gorter en hij heeft daardoor ook de bijnaam Downey Gorter verdiend, maar ik moet zeggen dat hij me dit seizoen meevalt (die enkele keer dat hij heeft gespeeld)

j0enne wrote:

Dus omdat die een aantal wedstrijden slecht speelt is 't meteen een drama en kan die d'r niks van?

Had hem daarvoor nooit echt zien spelen. De laatste tijd wel en ik heb hem op geen enkel vernuft kunnen betrappen.

En hoezo wordt nergens Gouweleeuw genoemd in die lijstjes? %% en ik geven al weken/maanden aan dat hij een prima verdediger is (of komt dat door onze AZ-bril?).

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik hou niet zo van mensen die zich altijd maar indekken, om achteraf als het dan eens fout ging hun gelijk te halen, terwijl ze het vaker mis dan goed hebben.

Haha, 'indekken' en 'gelijk halen' … dat laatste hoef ik niet eens te doen (en waarom zou ik ook willen? Ik geef alleen mijn kijk op Ajax / voetbal). Jij zorgt er zelf wel voor dat dat uiteindelijk blijkt, zoals vanochtend - wanneer je opeens (wél) zelf stelt dat Ajax de eerste maanden slecht voetbalde. Toen ik dat toentertijd al stelde en uitlegde (ik beargumenteer altijd waarom ik vind dat het niet loopt, of juist wel), was ik de pessimist en moest ik niet zo overdrijven. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Verder kun je hoe dan ook niet stellen dat Ajax dit soort potjes (soeverein) zal gaan winnen. De flow is de laatste anderhalve / twee weken weer aardig verkloot door allerlei wijzigingen in de as (niet alleen Poulsen, maar ook steeds wisselen van spits).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Maar was Ajax dan zo goed of was de tegenstander gewoon erg slecht?

Dat is een gevolg van elkaar. Je kan moeilijk stellen dat bv Barcelona nou slecht is. Ze speelden slecht omdat ze geen kans kregen. Ik vind wel dat we de laatste weken geen moeilijke tegenstanders op papier hadden, maar ik zie wel degelijk een stijgende lijn. Niet toevallig vanaf het moment dat de Boer de ploeg om is gaan gooien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.