- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
O gelukkig, ik begreep je verkeerd, dacht dat je het netjes vond om Endt te beschuldigen. Vond het al zo raar. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Hoe weten jullie dat het om een erelid (haha) gaat?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iemand die er al tientallen jaren aanwezig is. Dan blijft er nog maar bar weinig over hoor. Als hij geen controle heeft over zijn lusten, snel met de bezem van de toekomst vegen.
Sjaak Zwart, moet er niet aan denken man. Hopelijk iemand die minder nadrukkelijk op de voorgrond stond.
Men verdenkt een wedstrijdsecretaris, volgens bronnen op Ajax Netwerk die gisteravond al met dit nieuws kwamen. Dus wees niet bang.
Ranzig zaakje trouwens. Hopelijk schoppen ze die vent er snel uit en gaat de politie er werk van maken.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hoe weten jullie dat het om een erelid (haha) gaat?
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Suarez heeft er weer al twee ingeschoten. 12 wedstrijden, 19 goals en er is nog een helft te gaan. Beest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Suarez heeft er weer al twee ingeschoten. 12 wedstrijden, 19 goals en er is nog een helft te gaan. Beest.
Het is onderhand lachwekkend dat bv Ribery in de top 3 gouden bal staat, terwijl Suarez niet is genoemd. Heel erg jammer. Al speelde Suarez natuurlijk niet Europees dit jaar. Maar wat een fenomeen. Hij heeft overigens vandaag buiten 2 goals ook weer een assist.
Die 26 miljoen die Ajax voor hem ving is wel een fooi zeg. Hij is nu denk ik net zoveel als Bale waard. Zeker met zijn contractverlenging. Ik hoop dat hij daar kampioen gaat worden, is hem, Gerrard en Liverpool gegund.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Feyenoord mogelijk met fans naar ArenA voor bekerduel
Zou leuk zijn 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geniale VI uitzending weer zeg. Dat belachelijk maken van Hoes is wat makkelijk, maar wel grappig. Of die kantineheld die weer laagbegaafd over komt 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gelukkig stoppen ze met dat item de kantineheld. Te triest voor woorden. Zap meestal even weg dan.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Stoppen ze daar mee? Dat zou goed nieuws zijn idd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Borussia Dortmund 1 - 2 Hertha Berlin
Jos Luhukay 
Hamburger SV 2 - 3 Mainz 05
Vd Vaart scoorde nog wel de 2-2, maar het ging alsnog mis.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja zeiden ze gisteren in het programma, dus denk dat ze eindelijk hebben ingezien dat de meeste kijkers daar totaal niet op zitten te wachten en wegzappen. Ze hebben ook wel altijd de corky's van deze wereld achter die bar staan zeg, hoe krijgen ze het elke keer voor elkaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja zeiden ze gisteren in het programma, dus denk dat ze eindelijk hebben ingezien dat de meeste kijkers daar totaal niet op zitten te wachten en wegzappen. Ze hebben ook wel altijd de corky's van deze wereld achter die bar staan zeg, hoe krijgen ze het elke keer voor elkaar.
Het heeft niks met kijkers te maken, maar met de sponsor. Schijnbaar komt er een nieuw onderdeel of is deze sponsor weg. Niet voor niets is het dat ze eind dit jaar ermee stoppen, dus dan was het een contract tot eind 2013.
Ik vind het altijd wel een grappig onderdeel. Lekker afzeiken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Borussia Dortmund 1 - 2 Hertha Berlin
Jos Luhukay 
Hamburger SV 2 - 3 Mainz 05
Vd Vaart scoorde nog wel de 2-2, maar het ging alsnog mis.
Zelfs zonder te spelen lopen ze niet in... Met nog één wedstrijd meer 7 punten voorsprong.
Manchester City is 't ook weer flink aan 't verpesten. 0-2 voor. 2-2.
Maar gelukkig Navas nu weer met de 2-3. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het heeft niks met kijkers te maken, maar met de sponsor. Schijnbaar komt er een nieuw onderdeel of is deze sponsor weg. Niet voor niets is het dat ze eind dit jaar ermee stoppen, dus dan was het een contract tot eind 2013.
Ik vind het altijd wel een grappig onderdeel. Lekker afzeiken.
Heel verstandig van de sponsor, was nou geen echte reclame lol. Iedereen in mijn omgeving vindt dat onderdeel tergend irritant.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Gelukkig. De 3 punten moeten nu toch echt binnen zijn.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Buttner die weer een keertje in mag vallen en het eerste wat hij doet is buitenspel opheffen zodat Carlton Cole de 3-1 kan maken...
Tijd voor een club van z'n eigen niveau.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Büttner rondt mogelijk nog voor Kerst transfer af - voetbalzone.nl

Jong Ajax gaat ook weer een keer winnen. 3-1 tegen MVV.
Wat gaan ze nu doen? De spelers aanvallen?
Negredo. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Geniale VI uitzending weer zeg. Dat belachelijk maken van Hoes is wat makkelijk, maar wel grappig. Of die kantineheld die weer laagbegaafd over komt
Haha ja was weer top, net als de vorige aflevering met Hansie.
"Hey René, kijk eens even dom? Ja, ho maar." 
En die Onno Hoes grappen heb ik ook stuk voor stuk om gelachen. Misschien helpt het ook wel mee dat ik een ontzettende hekel heb aan Albert en Onno.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Het is onderhand lachwekkend dat bv Ribery in de top 3 gouden bal staat, terwijl Suarez niet is genoemd. Heel erg jammer. Al speelde Suarez natuurlijk niet Europees dit jaar. Maar wat een fenomeen. Hij heeft overigens vandaag buiten 2 goals ook weer een assist.
Het zal wel te maken hebben met zijn gedrag op het veld. Ik ben ervan overtuigd dat als hij al die incidenten niet had veroorzaakt hij de speler van het jaar was geweest in de BPL. Dit jaar trekt hij die lijn gewoon door.
En ik ben hier blijkbaar een leuke wedstrijd van City aan het missen.
Wat een heerlijke owngoal van Kompany trouwens, zelfs dat doet hij met stijl.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Büttner rondt mogelijk nog voor Kerst transfer af - voetbalzone.nl

Jong Ajax gaat ook weer een keer winnen. 3-1 tegen MVV.
Wat gaan ze nu doen? De spelers aanvallen?
(afbeelding)
Negredo.
Ja, dat soort passes kan ik echt van genieten, schitterend !
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Het zal wel te maken hebben met zijn gedrag op het veld. Ik ben ervan overtuigd dat als hij al die incidenten niet had veroorzaakt hij de speler van het jaar was geweest in de BPL. Dit jaar trekt hij die lijn gewoon door.
En ik ben hier blijkbaar een leuke wedstrijd van City aan het missen.
Wat een heerlijke owngoal van Kompany trouwens, zelfs dat doet hij met stijl.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beetje jammer, bij sport 1 had je altijd lekker veel keuze.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Inderdaad. Dit slaat helemaal nergens op.
Eén potje om kwart voor 2, één potje om 4 uur en soms nog één om half 7.
Toen kon je tenminste je favoriete club bekijken, nu word je gedwongen om United te zien...
AZ ondertussen alweer 0-1 achter.
Doe maar een gelijkspelletje.
Wat een doelpunt weer van Ziyech. Geweldige speler. 0-2. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Heerenveen had het al lang moeten beslissen, maar uit het niets is AZ weer terug in de wedstrijd. En maar klagen op Verbeek.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Gratis doelpunt nu. Wat een enorme drol die Martens. 1-3.
AZ is sowieso echt bedroevend slecht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.