• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

O gelukkig, ik begreep je verkeerd, dacht dat je het netjes vond om Endt te beschuldigen. Vond het al zo raar.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Hoe weten jullie dat het om een erelid (haha) gaat?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Materny wrote:

(quote)

Iemand die er al tientallen jaren aanwezig is. Dan blijft er nog maar bar weinig over hoor. Als hij geen controle heeft over zijn lusten, snel met de bezem van de toekomst vegen.

Sjaak Zwart, moet er niet aan denken man. Hopelijk iemand die minder nadrukkelijk op de voorgrond stond.

Men verdenkt een wedstrijdsecretaris, volgens bronnen op Ajax Netwerk die gisteravond al met dit nieuws kwamen. Dus wees niet bang.

Ranzig zaakje trouwens. Hopelijk schoppen ze die vent er snel uit en gaat de politie er werk van maken.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Montorsi wrote:

Hoe weten jullie dat het om een erelid (haha) gaat?

Meende dat in het artikel van De Volkskrant gelezen te hebben, maar blijkbaar gaat het "slechts" om een "prominent clublid" of een wedstrijdsecretaris?

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Suarez heeft er weer al twee ingeschoten. 12 wedstrijden, 19 goals en er is nog een helft te gaan. Beest.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Asaharo wrote:

Suarez heeft er weer al twee ingeschoten. 12 wedstrijden, 19 goals en er is nog een helft te gaan. Beest.

Het is onderhand lachwekkend dat bv Ribery in de top 3 gouden bal staat, terwijl Suarez niet is genoemd. Heel erg jammer. Al speelde Suarez natuurlijk niet Europees dit jaar. Maar wat een fenomeen. Hij heeft overigens vandaag buiten 2 goals ook weer een assist.

Die 26 miljoen die Ajax voor hem ving is wel een fooi zeg. Hij is nu denk ik net zoveel als Bale waard. Zeker met zijn contractverlenging. Ik hoop dat hij daar kampioen gaat worden, is hem, Gerrard en Liverpool gegund.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geniale VI uitzending weer zeg. Dat belachelijk maken van Hoes is wat makkelijk, maar wel grappig. Of die kantineheld die weer laagbegaafd over komt

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gelukkig stoppen ze met dat item de kantineheld. Te triest voor woorden. Zap meestal even weg dan.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Stoppen ze daar mee? Dat zou goed nieuws zijn idd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Borussia Dortmund 1 - 2 Hertha Berlin Jos Luhukay

Hamburger SV 2 - 3 Mainz 05 Vd Vaart scoorde nog wel de 2-2, maar het ging alsnog mis.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ja zeiden ze gisteren in het programma, dus denk dat ze eindelijk hebben ingezien dat de meeste kijkers daar totaal niet op zitten te wachten en wegzappen. Ze hebben ook wel altijd de corky's van deze wereld achter die bar staan zeg, hoe krijgen ze het elke keer voor elkaar.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

moviemafketel wrote:

Ja zeiden ze gisteren in het programma, dus denk dat ze eindelijk hebben ingezien dat de meeste kijkers daar totaal niet op zitten te wachten en wegzappen. Ze hebben ook wel altijd de corky's van deze wereld achter die bar staan zeg, hoe krijgen ze het elke keer voor elkaar.

Het heeft niks met kijkers te maken, maar met de sponsor. Schijnbaar komt er een nieuw onderdeel of is deze sponsor weg. Niet voor niets is het dat ze eind dit jaar ermee stoppen, dus dan was het een contract tot eind 2013.

Ik vind het altijd wel een grappig onderdeel. Lekker afzeiken.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

Borussia Dortmund 1 - 2 Hertha Berlin Jos Luhukay

Hamburger SV 2 - 3 Mainz 05 Vd Vaart scoorde nog wel de 2-2, maar het ging alsnog mis.

Werder Bremen - Bayer Leverkusen 1-0.

Zelfs zonder te spelen lopen ze niet in... Met nog één wedstrijd meer 7 punten voorsprong.

Manchester City is 't ook weer flink aan 't verpesten. 0-2 voor. 2-2.

Maar gelukkig Navas nu weer met de 2-3.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Het heeft niks met kijkers te maken, maar met de sponsor. Schijnbaar komt er een nieuw onderdeel of is deze sponsor weg. Niet voor niets is het dat ze eind dit jaar ermee stoppen, dus dan was het een contract tot eind 2013.

Ik vind het altijd wel een grappig onderdeel. Lekker afzeiken.

Heel verstandig van de sponsor, was nou geen echte reclame lol. Iedereen in mijn omgeving vindt dat onderdeel tergend irritant.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

LockerDome - Collect Anything

Kompany vanmiddag voor de 2-2. Inmiddels City weer 2-4 voor trouwens.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Gelukkig. De 3 punten moeten nu toch echt binnen zijn.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Buttner die weer een keertje in mag vallen en het eerste wat hij doet is buitenspel opheffen zodat Carlton Cole de 3-1 kan maken...

Tijd voor een club van z'n eigen niveau.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

The Oceanic Six wrote:

Geniale VI uitzending weer zeg. Dat belachelijk maken van Hoes is wat makkelijk, maar wel grappig. Of die kantineheld die weer laagbegaafd over komt

Haha ja was weer top, net als de vorige aflevering met Hansie.

"Hey René, kijk eens even dom? Ja, ho maar."

En die Onno Hoes grappen heb ik ook stuk voor stuk om gelachen. Misschien helpt het ook wel mee dat ik een ontzettende hekel heb aan Albert en Onno.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wie heeft er geen hekel aan Kwalbert?

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

The Oceanic Six wrote:

Het is onderhand lachwekkend dat bv Ribery in de top 3 gouden bal staat, terwijl Suarez niet is genoemd. Heel erg jammer. Al speelde Suarez natuurlijk niet Europees dit jaar. Maar wat een fenomeen. Hij heeft overigens vandaag buiten 2 goals ook weer een assist.

Het zal wel te maken hebben met zijn gedrag op het veld. Ik ben ervan overtuigd dat als hij al die incidenten niet had veroorzaakt hij de speler van het jaar was geweest in de BPL. Dit jaar trekt hij die lijn gewoon door.

En ik ben hier blijkbaar een leuke wedstrijd van City aan het missen. Wat een heerlijke owngoal van Kompany trouwens, zelfs dat doet hij met stijl.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

j0enne wrote:

Büttner rondt mogelijk nog voor Kerst transfer af - voetbalzone.nl

Jong Ajax gaat ook weer een keer winnen. 3-1 tegen MVV.

Wat gaan ze nu doen? De spelers aanvallen?

(afbeelding)

Negredo.

Ja, dat soort passes kan ik echt van genieten, schitterend !

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Golazo van Kompany zeg.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Asaharo wrote:

(quote)

Het zal wel te maken hebben met zijn gedrag op het veld. Ik ben ervan overtuigd dat als hij al die incidenten niet had veroorzaakt hij de speler van het jaar was geweest in de BPL. Dit jaar trekt hij die lijn gewoon door.

En ik ben hier blijkbaar een leuke wedstrijd van City aan het missen. Wat een heerlijke owngoal van Kompany trouwens, zelfs dat doet hij met stijl.

Ze zonden weer eens United uit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Beetje jammer, bij sport 1 had je altijd lekker veel keuze.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Inderdaad. Dit slaat helemaal nergens op.

Eén potje om kwart voor 2, één potje om 4 uur en soms nog één om half 7.

Toen kon je tenminste je favoriete club bekijken, nu word je gedwongen om United te zien...

AZ ondertussen alweer 0-1 achter.

Doe maar een gelijkspelletje.

Wat een doelpunt weer van Ziyech. Geweldige speler. 0-2.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Heerenveen had het al lang moeten beslissen, maar uit het niets is AZ weer terug in de wedstrijd. En maar klagen op Verbeek.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Gratis doelpunt nu. Wat een enorme drol die Martens. 1-3.

AZ is sowieso echt bedroevend slecht.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Even aan de wandel in je eigen 16...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.