• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Direct drie wissels waaronder Achenteh, lijkt me niet onterecht ook...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

Tsja dat zei ik (en niet alleen ik hier) toch allang? Een roze wolk in de eerste twee maanden maar verder gewoon een ploeg voor plek 12-15 normaal gesproken. Wel te goed om eruit te gaan denk ik.

Was idd te verwachten, leefden gewoon boven hun stand maar hoe ze van hero to zero zijn gegaan bij nclo is bijzonder twijfelachtig .

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Naomi Watts wrote:

Nou nclo doet ook een aardige gooi lijkt me . Ik eis een revisie

Of racist van het jaar, kan ook nog. Lefgozer en ik zijn twijfelachig.

Daarmee bedoel ik dat je fan bent van de twee uitersten. Voetbal zo slecht, dat je krijsend je haren er bij wilt uittrekken (Feyenoord) en het tegenovergestelde (Atletico).

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Materny wrote:

(quote)

Daarmee bedoel ik dat je fan bent van de twee uitersten. Voetbal zo slecht, dat je krijsend je haren er bij wilt uittrekken (Feyenoord) en het tegenovergestelde (Atletico).

Lol. Aha ok. Ik ging er vanuit dat je doelde op waanbeelden, onlogische gedachtegang en gedragsstoornis. Dan valt het nog mee . Nee, dan vind ik het prima zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Atleti wint gelukkig. Het was niet mooi maar de 3 punten zijn binnen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Even aan het doelsaldo werken nu aub!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Materny wrote:

(quote)

Stiekem heb je best een hekel aan Feyenoord hè.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen seconde in de problemen geweest. Zo moet het, was PEC wel heel apathisch maar laten we niet te pessemistisch zijn. Prima!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Naomi Watts wrote:

Nou nclo doet ook een aardige gooi lijkt me . Ik eis een revisie

Of racist van het jaar, kan ook nog. Lefgozer en ik zijn twijfelachig (voor racist en schizofreen).

Klopt, maar wou je zeggen dat het goed was? Als wij na de winterstop tegen Vitesse de pannen van het dak spelen zeg ik het ook wel, maar je pakt de afgelopen 14 wedstrijden slechts één keer drie punten, dan wordt de situatie gewoon zorgwekkend. Bovendien wil ik mijn eervolle titel als leproos van het jaar natuurlijk niet afstaan

Verdiend verloren vandaag, welgeteld één schot op doel geproduceerd. Natuurlijk ook de complimenten aan Feyenoord die (op dat balletje van Mulder na) heel geconcentreerd speelde. Welgeteld één kopduel gewonnen en voor de rest kwam VD Werff niet van de grond af. Tevens wil ik Achenteh complimenteren voor het feit dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een speler zo'n arrogante bek durft op te zetten om vervolgens zo donders hard door het ijs te zakken. Laat hem maar lekker naar Heerenveen gaan, als PEC slim is betalen wij toe. Wat een drama dit en verschrikkelijke afsluiting van het kalenderjaar. Wat mis ik Avdic en ik wil op mijn blote knieën mijn excuses aanbieden aan die jongen voor al die keren dat ik hem heb uitgescholden vanaf de tribune. Wat mis ik Slot, hoe hij op Xavi-achtige wijze ballen kon geven waar zelfs Benson iets mee kon. Wat mis ik Mokhtar, hoe hij zelfs van Achenteh een goede back maakte. Wat mis ik Pluim, die voor het fysiek zorgde op het middenveld. Een spits moet erbij en wat spelers met peper in hun reet. Eredivisieonwaardig dit en als er niets verandert dan kan ik alvast de routeplanner instellen voor de Toekomst en het Telstar-stadion, want ik kan oprecht geen ploeg bedenken die een slechtere voorhoede heeft dan wij en wij staan nog maar 7 punten voor op de nummer 18 en na morgenavond misschien nog minder. Ongelofelijk.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Montorsi wrote:

Tsja dat zei ik (en niet alleen ik hier) toch allang? Een roze wolk in de eerste twee maanden maar verder gewoon een ploeg voor plek 12-15 normaal gesproken. Wel te goed om eruit te gaan denk ik.

Ik had ook niet verwacht dat wij dat niveau van begin dit seizoen vast zouden houden, maar dit is wel erg triest. PEC is geen ploeg die mee zou kunnen strijden om Europees voetbal, maar wij hebben wel genoeg kwaliteit om ploegen als RKC en GAE te verslaan. 4 punten uit de laatste 7 wedstrijden, dat zijn NEC-achtige toestanden.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

nclo wrote:

(quote)
4 punten uit de laatste 7 wedstrijden, dat zijn NEC-achtige toestanden.

Of Eindhovense

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ken je feiten. 5 punten...

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Lol die eigen goal van Kompany.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

j0enne wrote:

Ken je feiten. 5 punten...

PSV 1-1 1 punt

FC Twente 1-1 1 punt

FC Groningen 0-0 1 punt

RKC Waalwijk 1-1 1 punt

en de laatste 3 wedstrijden verloren.

Ik heb twee jaar geleden wiskunde afgesloten met een 5, maar tot hier reikt nog mijn wiskundig inzicht

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat had je op lezen?

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Doelde j0enne dan niet op een eventuele fout van mij? Zo kwam het tenminste wel over.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

J0enne doelde op Materny denk ik, dat PSV 5 punten haalde ipv 4.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Inderdaad.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Oh, oprechte excuses dan. Maar na zo'n wedstrijd zoals deze avond ben ik niet meer op mijn aller scherpst, dus ik heb een semi-excuus voor dit vergissinkje

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ik snap 't.

Pieters... Lekkere terugspeelbal.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Dan heb je zo veel geld....

Aan de andere kant natuurlijk wel zeer haalbaar, en zoveel minder dan wat ze nu hebben is zelfs Vermeer niet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Kleine Kennis

Ohohoh laten we hopen dat het waar is (zal wel niet) en dat onze favoriete dwerg ook daadwerkelijk een keer mee mag doen (in de League Cup ofzo). Al die hoge ballen, ik heb er nu al lol om

Oh, de 'bron' is Metro... helaas, te mooi om waar te zijn ook.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Tsjonge jonge, weer Sightorsson in de spits (en Poulsen)

Met Poulsen en Sightorsson in de as kun je weer moeilijk voetbal verwachten.

(en ook al legt ie er vandaag drie in en geeft Poulsen vijf assists, dat wil niet zeggen dat ze opeens kunnen voetballen). Ik snap er werkelijk niks van. Hoe vaak moet Frank nog zien dat je met deze spelers geen goed en snel combinatievoetbal kunt spelen? (deze beslissingen werken door op het hele team) Wordt weer turven hoe vaak een bal breed en terug gaat ...

Na drie jaar weet ie de VM- en spitspositie nog steeds niet op waarde te schatten en zijn het vooral blessures geweest die de boel steeds in elkaar deden doen laten vallen. Ik had tegen beter weten in gehoopt dat ie nu eindelijk ook door had dat een voetballer op beide posities een ontzettende meerwaarde was, maar hij blijft - wanneer iedereen fit is - bewust voor oplossingen kiezen die niet rijmen met combinatievoetbal. Next stop: Serero mag het veld ruimen voor De Jong.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Turf je op een ander blaadje dan de niet gegeven pingels anders wordt het zo'n janboel...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

otherfool wrote:

Turf je op een ander blaadje dan de niet gegeven pingels anders wordt het zo'n janboel...

Ik heb nog geen tijd gehad een nieuw Mickey Mouse complotboekje te halen. Ze hadden alleen nog agenda's. Helaas was ook hier de subcategorie 'verborgen agenda's' van uitverkocht.

Desalniettemin, hulde voor de inhoudelijke post na een post van mij waarin ik - zoals altijd - maar wat roep en niks onderbouw of uitleg.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Kom kom, niet zo zuur Quido, is toch humor om te lachen...

Quido wrote:

Ze hadden alleen nog agenda's. Helaas was ook hier de subcategorie 'verborgen agenda's' van uitverkocht.

Kijk

Nou, ik zit er klaar voor hoor, voor het eerst in maanden weer eens MML koekeloeren. Benieuwd hoe lang ik het vol kan houden voordat het echt niet meer om aan te gluren is...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Met poulsen en sigi wacht ons iig een onvergetelijke dag... Creativiteit ten top

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.