- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Direct drie wissels waaronder Achenteh, lijkt me niet onterecht ook... 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tsja dat zei ik (en niet alleen ik hier) toch allang? Een roze wolk in de eerste twee maanden maar verder gewoon een ploeg voor plek 12-15 normaal gesproken. Wel te goed om eruit te gaan denk ik.
Was idd te verwachten, leefden gewoon boven hun stand maar hoe ze van hero to zero zijn gegaan bij nclo is bijzonder twijfelachtig
.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nou nclo doet ook een aardige gooi lijkt me
. Ik eis een revisie 
Of racist van het jaar, kan ook nog. Lefgozer en ik zijn twijfelachig.
Daarmee bedoel ik dat je fan bent van de twee uitersten. Voetbal zo slecht, dat je krijsend je haren er bij wilt uittrekken (Feyenoord) en het tegenovergestelde (Atletico).
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daarmee bedoel ik dat je fan bent van de twee uitersten. Voetbal zo slecht, dat je krijsend je haren er bij wilt uittrekken (Feyenoord) en het tegenovergestelde (Atletico).
Lol. Aha ok. Ik ging er vanuit dat je doelde op waanbeelden, onlogische gedachtegang en gedragsstoornis. Dan valt het nog mee
. Nee, dan vind ik het prima zo.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Atleti wint gelukkig. Het was niet mooi maar de 3 punten zijn binnen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Stiekem heb je best een hekel aan Feyenoord hè. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geen seconde in de problemen geweest. Zo moet het, was PEC wel heel apathisch maar laten we niet te pessemistisch zijn. Prima!
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Nou nclo doet ook een aardige gooi lijkt me
. Ik eis een revisie 
Of racist van het jaar, kan ook nog. Lefgozer en ik zijn twijfelachig (voor racist en schizofreen).

Verdiend verloren vandaag, welgeteld één schot op doel geproduceerd. Natuurlijk ook de complimenten aan Feyenoord die (op dat balletje van Mulder na) heel geconcentreerd speelde. Welgeteld één kopduel gewonnen en voor de rest kwam VD Werff niet van de grond af. Tevens wil ik Achenteh complimenteren voor het feit dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een speler zo'n arrogante bek durft op te zetten om vervolgens zo donders hard door het ijs te zakken. Laat hem maar lekker naar Heerenveen gaan, als PEC slim is betalen wij toe. Wat een drama dit en verschrikkelijke afsluiting van het kalenderjaar. Wat mis ik Avdic en ik wil op mijn blote knieën mijn excuses aanbieden aan die jongen voor al die keren dat ik hem heb uitgescholden vanaf de tribune. Wat mis ik Slot, hoe hij op Xavi-achtige wijze ballen kon geven waar zelfs Benson iets mee kon. Wat mis ik Mokhtar, hoe hij zelfs van Achenteh een goede back maakte. Wat mis ik Pluim, die voor het fysiek zorgde op het middenveld. Een spits moet erbij en wat spelers met peper in hun reet. Eredivisieonwaardig dit en als er niets verandert dan kan ik alvast de routeplanner instellen voor de Toekomst en het Telstar-stadion, want ik kan oprecht geen ploeg bedenken die een slechtere voorhoede heeft dan wij en wij staan nog maar 7 punten voor op de nummer 18 en na morgenavond misschien nog minder. Ongelofelijk.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Tsja dat zei ik (en niet alleen ik hier) toch allang? Een roze wolk in de eerste twee maanden maar verder gewoon een ploeg voor plek 12-15 normaal gesproken. Wel te goed om eruit te gaan denk ik.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Of Eindhovense 
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Ken je feiten. 5 punten...
PSV 1-1 1 punt
FC Twente 1-1 1 punt
FC Groningen 0-0 1 punt
RKC Waalwijk 1-1 1 punt
en de laatste 3 wedstrijden verloren.
Ik heb twee jaar geleden wiskunde afgesloten met een 5, maar tot hier reikt nog mijn wiskundig inzicht 
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Doelde j0enne dan niet op een eventuele fout van mij? Zo kwam het tenminste wel over.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
J0enne doelde op Materny denk ik, dat PSV 5 punten haalde ipv 4.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Oh, oprechte excuses dan. Maar na zo'n wedstrijd zoals deze avond ben ik niet meer op mijn aller scherpst, dus ik heb een semi-excuus voor dit vergissinkje 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik snap 't. 
Pieters... Lekkere terugspeelbal.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Dan heb je zo veel geld....
Aan de andere kant natuurlijk wel zeer haalbaar, en zoveel minder dan wat ze nu hebben is zelfs Vermeer niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kleine Kennis 
Ohohoh laten we hopen dat het waar is (zal wel niet) en dat onze favoriete dwerg ook daadwerkelijk een keer mee mag doen (in de League Cup ofzo). Al die hoge ballen, ik heb er nu al lol om 
Oh, de 'bron' is Metro... helaas, te mooi om waar te zijn ook.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Tsjonge jonge, weer Sightorsson in de spits (en Poulsen) 
Met Poulsen en Sightorsson in de as kun je weer moeilijk voetbal verwachten.
(en ook al legt ie er vandaag drie in en geeft Poulsen vijf assists, dat wil niet zeggen dat ze opeens kunnen voetballen). Ik snap er werkelijk niks van. Hoe vaak moet Frank nog zien dat je met deze spelers geen goed en snel combinatievoetbal kunt spelen? (deze beslissingen werken door op het hele team) Wordt weer turven hoe vaak een bal breed en terug gaat ...
Na drie jaar weet ie de VM- en spitspositie nog steeds niet op waarde te schatten en zijn het vooral blessures geweest die de boel steeds in elkaar deden doen laten vallen. Ik had tegen beter weten in gehoopt dat ie nu eindelijk ook door had dat een voetballer op beide posities een ontzettende meerwaarde was, maar hij blijft - wanneer iedereen fit is - bewust voor oplossingen kiezen die niet rijmen met combinatievoetbal. Next stop: Serero mag het veld ruimen voor De Jong.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Turf je op een ander blaadje dan de niet gegeven pingels anders wordt het zo'n janboel...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Turf je op een ander blaadje dan de niet gegeven pingels anders wordt het zo'n janboel...
Desalniettemin, hulde voor de inhoudelijke post na een post van mij waarin ik - zoals altijd - maar wat roep en niks onderbouw of uitleg.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Kom kom, niet zo zuur Quido, is toch humor om te lachen...
Ze hadden alleen nog agenda's. Helaas was ook hier de subcategorie 'verborgen agenda's' van uitverkocht.
Kijk 
Nou, ik zit er klaar voor hoor, voor het eerst in maanden weer eens MML koekeloeren. Benieuwd hoe lang ik het vol kan houden voordat het echt niet meer om aan te gluren is...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Met poulsen en sigi wacht ons iig een onvergetelijke dag... Creativiteit ten top
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.