• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.067 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Zijn er veel schijterige Hollanders dan . Brazilië, Spanje en Duitsland zijn echt beter. Voor de rest een paar landen waar Oranje wel volle bak moet maar zeker winstkansen tegen heeft en dan nog een hele rits waar Oranje 9 van de 10x van zou moeten winnen. Het wordt qua loting alleen vervelend als je één van de drie toplanden loot en daarnaast nog opgescheept zit met een Nigeria/Ghana en Japan/USA.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Je zag afgelopen zomer tijdens de CC al hoe Brazilië met die druk om ging. Dat vond ik echt indrukwekkend. Ze hebben nog steeds geen absoluut wereldteam, maar ze gaan met dat publiek achter zit en de hoeveel vertrouwen die zij hebben echt wel ver komen. Grappig, een jaar geleden dacht ik dat ze gingen floppen, maar die Scolari, ondanks dat ie een lul is, heeft daar wel veel goed gedaan in een jaartje.

Dani Alves, David Luiz, Marquinhos, Thiago Silva, Marcelo, Paulinho, Willian, Oscar, Ramires, Neymar, Robinho, Hulk.

Ik wou dat Nederland er wat van had.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Haha, de uitwedstrijd tegen Barca gezien. Poulsen.

Dat was een mindere wedstrijd tegenover veel goede wedstrijden (Barca thuis en bijvoorbeeld PSV uit verleden jaar).

Maar Poulsen heeft het allemaal al meegemaakt. Die is niet meer onder de indruk van San Siro of Kaka. Bovendien kan hij de tegenstander een keer neerschoppen mocht het nodig zijn of de angel uit de aanval halen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

(quote)
Dani Alves, David Luiz, Marquinhos, Thiago Silva, Marcelo, Paulinho, Willian, Oscar, Ramires, Neymar, Robinho, Hulk.

Ik wou dat Nederland er wat van had.

Oranje heeft vooral de problemen achterin liggen. Een Silva is wel gewenst ja. Luiz ook. Maar ik wordt nou niet echt wild van Paulinho, Ramires en zeker niet Robinbo, de overschatte prutser. Op het middenveld en voorin heeft Oranje absoluut topmateriaal lopen.

Ik zei het al eens eerder, mix Nederland en België samen en je kan het WK winnen. Hun verdedigers, onze aanvallers en een mix van beide keepers en middenvelders.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Joy4ever wrote:

Zijn er veel schijterige Hollanders dan .

Dat idee krijg ik wel. Hier al vaker voorbij zien komen en ook om me heen hoor ik dat. Toch niets mooiers dan een poule des doods? Ik teken voor een superpittige poule.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik zei het al eens eerder, mix Nederland en België samen en je kan het WK winnen. Hun verdedigers, onze aanvallers en een mix van beide keepers en middenvelders.

Wellicht toch maar eens gaan denken aan een éénwording net als de Duitsers eind jaren 80 .

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Mix van keepers? Gewoon Courtois toch, en anders is Mignolet ook niet minder dan de onzen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Mix van keepers? Gewoon Courtois toch, en anders is Mignolet ook niet minder dan de onzen.

Anderzijds doen onze keepers ook niet onder voor die van de Belgen. Al is Courtois wel de beste van het stel. Maar bedoelde meer aan te geven waar ieders kracht en zwakte lag.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Dat idee krijg ik wel. Hier al vaker voorbij zien komen en ook om me heen hoor ik dat. Toch niets mooiers dan een poule des doods? Ik teken voor een superpittige poule.

Succes, ga je maar lekker met Spanje, Portugal, Ivoorkust en Japan in 1 groep zitten ofzo

Ik heb mijn portie moeilijke groepen in 2012 al wel gezien. En anders denken we even terug aan 2008. 2006 en 2004. Het WK is geen klap aan als je na de groepsfase weer naar huis mag. Laat Oranje maar lekker rustig starten. 1 topland treffen we sowieso al. Of je moet Zwitserland loten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Wij hebben nog geen geweldige keeper. Cilissen heeft best potentie, Stekelenburg heeft de laatste 2 jaar nog geen goede match gekeept, volgens mij en Krul is vooral te onrustig. Allen redelijk goede keepers, maar niet van dezelfde categorie als Courtois.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Wij hebben nog geen geweldige keeper. Cilissen heeft best potentie, Stekelenburg heeft de laatste 2 jaar nog geen goede match gekeept, volgens mij en Krul is vooral te onrustig. Allen redelijk goede keepers, maar niet van dezelfde categorie als Courtois.

Mhow. Cillessen, Krul, Vorm en Stekelenburg zijn prima keepers, die zich ook in de CL of in de topcompetitie bewijzen. Maar ik zei al, Courtois is momenteel wel de beste.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

depri83 wrote:

Mix van keepers?

De rechter arm van Stekelenburg en de linker van Courtois.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Montorsi wrote:

(quote)

De rechter arm van Stekelenburg en de linker van Courtois.

Met het vingertje van Van Breukelen?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Het engeltje op de lat van Van der Sar

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En de rechterteen van Casillas

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Niet zo doen, A&L

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Montorsi wrote:

de blijdschap; volkomen logisch.. tegelijkertijd proefde je ook wel een hoog "wie-gaat-ons-stoppen" gehalte.

Je proefde vooral het alcoholgehalte

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

België, Ivoorkust, Japan en Portugal. Dan heeft die Courtois ieder geval wat te doen

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Grappig dat iedereen nog zo aan Ivoorkust blijft hangen. Ghana en Nigeria zijn veel beter.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

Grappig dat iedereen nog zo aan Ivoorkust blijft hangen. Ghana en Nigeria zijn veel beter.

Op basis van wat?

Ivoorkust stond nog in de meest recent AC finale en bezit met jongens als Drogba, Kalou, Toure en noem ze op toch aardig wat belangrijke jongens. Nigeria heeft alleen Mikel en Ghana heeft nauwelijks een aansprekende naam.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Muntari

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zeg niks. Dadelijk scoort dat figuur nog aankomende woensdag.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

The Oceanic Six wrote:

Ivoorkust stond nog in de meest recent AC finale.

Dit bedoel ik dus

Finale was Nigeria - Burkina Faso.

Qua teams zijn Nigeria en Ghana veel sterker op dit moment. Maar goed, ik volg het Afrikaans voetbal wat meer. Ik heb wat Ghanese vrienden. Vind het altijd wel leuk om beetje mee te kunnen lullen. Ivoorkust ook met hakken over de sloot geplaatst voor dit WK. Ghana won gewoon even met 6-1 van Egypte.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ghana heeft nauwelijks een aansprekende naam.

Nou... Boateng, Essien, Asamoah, Muntari, die Ayew's. Vrij aardig ploegje toch.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Doe mij maar Duitsland - Ecuador - Honduras - Italië.

Twee makkies en je treft angstgegner Italië voorlopig niet meer. Bovendien zijn de Italianen erkende slowstarters op toernooien. Het enige wat ik liever niet heb is Brazilië/Argentinië met Italië/Frankrijk/Portugal in de 'tegenovergestelde' pot. Maarja we zullen ze toch allemaal moeten verslaan...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Joy4ever wrote:

(quote)

Dit bedoel ik dus

Finale was Nigeria - Burkina Faso.

Qua team zijn Nigeria en Ghana veel sterker op dit moment.

Was de afgelopen keer niet die finale die Ivoorkust op pingels verloor? Hmm.

Montorsi wrote:

(quote)

Nou... Boateng, Essien, Asamoah, Muntari, die Ayew's. Vrij aardig ploegje toch.

Allemaal middelmaat plus 1 speler ruim over zijn top (Essien) en 1 vrij goede (Boateng).

En ja, Drogba is ook over de hill, maar speelt nog veel en scoort ook nog geregeld, ook in de CL.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Vanmiddag/vanavond weer met Duitse vlaggetjes op de wangen voor de buis, otherfool?

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Goaltje hoor van deze keeper

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Vanmiddag/vanavond weer met Duitse vlaggetjes op de wangen voor de buis, otherfool?

Ik moet zeggen, het begint wel te kriebelen. Ik ga wel even koekeloeren.

Hoop ook op een mooi eerbetoon aan Madiba.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

david bohm wrote:

Goaltje hoor van deze keeper

(embed)

Beetje oud.

Maar de goal is niet minder mooi geworden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.