- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Dit bedoel ik dus 
Finale was Nigeria - Burkina Faso.
Qua teams zijn Nigeria en Ghana veel sterker op dit moment. Maar goed, ik volg het Afrikaans voetbal wat meer. Ik heb wat Ghanese vrienden. Vind het altijd wel leuk om beetje mee te kunnen lullen. Ivoorkust ook met hakken over de sloot geplaatst voor dit WK. Ghana won gewoon even met 6-1 van Egypte.
Drogba mag misschien al ouder zijn maar is nog steeds een beest. En Yaya Toure mag ook niet vergeten worden.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
En we slaan weer door met z'n allen:
Minuut stilte in betaald voetbal voor Mandela | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vind het oneerlijk dat ze zoiets ook niet gedaan hebben voor Michael Jackson en Whitney Houston.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Hebben ze bij Ajax een stel Russen op het idee gebracht?
Harde kern CSKA Sofia zet rivaal letterlijk in z'n blootje - AD.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Minuut stilte in betaald voetbal voor Mandela | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vind het oneerlijk dat ze zoiets ook niet gedaan hebben voor Michael Jackson en Whitney Houston.
Twee artiesten (twee hele goede artiesten, daar niet van) versus een man die de wereld veranderd heeft en een verscheurd volk weer redelijk bij elkaar bracht door het racismeprobleem te bestrijden. Ja, wat vreemd dat ze onderscheid maken zeg.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Heel raar inderdaad, Dick van Toorn had bijvoorbeeld ook wel een minuut stilte verdiend..
(
)
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Straks loting 
Heb 2 scenario's in mijn hoofd.
België
Algerije
Iran
Griekenland
Zou op sportief vlak de beste loting zijn (lees: de meest haalbare). Al kan je er uiteraard ook zo maar uitgeflikkerd worden. Garanties bestaan niet in voetbal.
België
Ivoorkust
Japan
Nederland/Portugal/Italië
Zware loting, maar wel aantrekkelijke potjes natuurlijk. Voorkeur zou uiteraard naar Nederland gaan. Zo'n derby der Lage Landen op het WK is de ultieme wedstrijd 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Zou op sportief vlak de beste loting zijn (lees: de meest haalbare). Al kan je er uiteraard ook zo maar uitgeflikkerd worden. Garanties bestaan niet in voetbal.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Ik denk dat wij gewoon realistisch moeten zijn. In principe moet je kunnen winnen van zulke ploegen maar het blijft een WK. Een onverwachte verliespartij in de eerste wedstrijd, frustratie in de spelersgroep, en weg WK. Zeker aangezien het de eerste keer is dat ze zo lang bij elkaar gaan zitten. Anderzijds kan je in een makkelijkere poule wat momentum opbouwen en kun je vertrokken zijn voor een goede campagne. Wie zal het zeggen?
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Ik begrijp niet waarom iedereen zo graag tegen Griekenland wil spelen. Die gasten kamperen met hun volledige team, inclusief invallers, ballenjongens, masseurs en buschauffeurs, 90 minuten lang in hun eigen zestien. Daar geraken zelfs de allerbeste teams met moeite door. Dan speel je toch veel beter tegen een team dat zelf ook wil voetballen zoals Engeland, Kroatie of Rusland?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Blijkbaar is de Belgische delegatie in Brazilië banger van de locatie dan van de teams waar ze tegen moeten spelen. Poule G zou resulteren in 12000 reiskilometers, niet al te best.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
dat speelde bij ons ook ja. Dat is die poule met een speelstad midden in de Amazone toch? Complete waanzin ook natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als een groep België, Algerije, Iran en Griekenland al geen makkelijk haalbare kaart is, dan moeten al die Belgen maar hun ontslag indien bij die topclubs in Europa 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Is Jack vandaag pas aangekomen daar? Hij is zo wit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ronald de Boer en Youri Mulder vinden dat lotingsverhaal ook maar stinken, wat betreft dat ene land dat naar pot 2 moet. Eigenlijk zeggen ze wat we allemaal denken: er is een vies Frans spelletje gespeeld.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Inderdaad lachwekkend. Zoals die al zei, als 't Ijsland was gingen die direct naar pot 2.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Is het ook. De criteria moeten zijn: iets te maken met Nederland, of iets te maken met voetbal. Heb je met beide niets van doen, dan geen minuut stilte. Ik dacht ook dat de FIFA niet aan politiek deed. Maar goed, KNVB houdt wel vaker vreemde minuten stilte.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is het ook. De criteria moeten zijn: iets te maken met Nederland, of iets te maken met voetbal. Heb je met beide niets van doen, dan geen minuut stilte. Ik dacht ook dat de FIFA niet aan politiek deed. Maar goed, KNVB houdt wel vaker vreemde minuten stilte.
Als je het zo ziet: Mandela had alles met het vorige WK te maken. Ongeacht wat dikverdiend dat ze hem vanavond herdenken en ook tijdens de komende voetbalduels.
Is dit weer die afkeer van jou tegenover Mandela?
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Als je het zo ziet: Mandela had alles met het vorige WK te maken. Ongeacht wat dikverdiend dat ze hem vanavond herdenken en ook tijdens de komende voetbalduels.
Is dit weer die afkeer van jou tegenover Mandela?
Nee, afkeer tegen zulke heldenverering. Mandela persoonlijk kan ik weinig tegen hebben. En nee, heb inderdaad nooit begrepen wat hem zo groot maakt, dat klopt. Dat anderen dat wel vinden, prima overigens, maar we moeten niet doen of dit de Messias is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Sabia Engizek krijgt miskraam | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Tja, dat is al haar tweede dus?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Elke keer als je denkt dat PSV zich niet erger voor schut kan zetten...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Lekkere blunder van Blatter daar met z'n 60 jaar terug...
Gaat ook weer nachtwerk worden voordat de balletjes worden getrokken volgens mij 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Schiet eens op met die ballen i.p.v. al die kwats.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Enige 2 pluspunten tot nu toe 
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/575256_581183155285885_1601677268_n.jpg
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Die dame ziet er wel gezellig uit 
edit: Cannavaro 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zal het lokale brandwondencentrum op stand-by staan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.