• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.034 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

Brazilie zal niet zo snel de groep des doods loten. Zou me verbazen. Verder prima als Nederland daarbij komt. Heb je niks tegen te verliezen tegen een land met een gigantische druk. Moeten de andere twee landen wel zwakker zijn.

Snap de redenatie niet zo, maken als niet-Europees land iig kans op twee Europese tegenstanders. Portugal en Frankrijk bvb.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

Brazilie zal niet zo snel de groep des doods loten. Zou me verbazen. Verder prima als Nederland daarbij komt. Heb je niks tegen te verliezen tegen een land met een gigantische druk. Moeten de andere twee landen wel zwakker zijn.

Je zag afgelopen zomer tijdens de CC al hoe Brazilië met die druk om ging. Dat vond ik echt indrukwekkend. Ze hebben nog steeds geen absoluut wereldteam, maar ze gaan met dat publiek achter zit en de hoeveel vertrouwen die zij hebben echt wel ver komen. Grappig, een jaar geleden dacht ik dat ze gingen floppen, maar die Scolari, ondanks dat ie een lul is, heeft daar wel veel goed gedaan in een jaartje.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Snap de redenatie niet zo, maken als niet-Europees land iig kans op twee Europese tegenstanders. Portugal en Frankrijk bvb.

Mja, ik denk niet dat dit thuisland zo snel het risico loopt uitgeschakelt te worden in de groep. Er spelen veel te veel belangen om Brazilie ver te laten komen. Die krijgen gewoon netjes 1 europees land. Ik gok eigenlijk dat Brazilie een poule als 'Kroatie, Algerije, Zuid-Korea' loot.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Je zag afgelopen zomer tijdens de CC al hoe Brazilië met die druk om ging. Dat vond ik echt indrukwekkend. Ze hebben nog steeds geen absoluut wereldteam, maar ze gaan met dat publiek achter zit en de hoeveel vertrouwen die zij hebben echt wel ver komen. Grappig, een jaar geleden dacht ik dat ze gingen floppen, maar die Scolari, ondanks dat ie een lul is, heeft daar wel veel goed gedaan in een jaartje.

CC is heel wat anders, een veredeld oefentoernooi. Die wint Brazilie zowat elke keer, om dan vervolgens flink tegen te vallen voor het echie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

CC is heel wat anders, een veredeld oefentoernooi. Die wint Brazilie zowat elke keer, om dan vervolgens flink tegen te vallen voor het echie.

Klopt, maar ze hebben zo zichzelf wel kunnen testen wat betreft het thuispubliek en het omgaan met de favorietenrol.

Ik zou het hilarisch vinden als Argentinië de wereldbeker wint in Brazilië (mocht Oranje het zoals verwacht niet lukken). Dat zou onderhand erger zijn dan hun WK finale van 1950

Ik zie eigenlijk een Europees land het WK niet winnen komende editie.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Argentinië ook niet hoor, dan eerder een dark horse als Uruguay.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Eigenlijk is Spanje nog steeds qua selectie het best. Maar 4x op een rij winnen zou wel erg absurd worden. Brazilie is de meest veilige gok, maar vind ik verder echt geen bijzondere ploeg. Duitsland heeft goeie spelers maar ook veel van net onder de top. Argentinie is ook vrij beperkt allemaal.

Klinkt als een jaar voor een outsider.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Duarte geblesseerd geraakt op de training, mist oa NAC, maar erger, ook Milan uit

Enorme schijtzooi. Dikke streep door de rekening dit.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Wie gaat er dan linksback spelen. Sana?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

Wie gaat er dan linksback spelen. Sana?

Ja, da's dus nu wel een probleem. Tegen NAC heb je de beschikking over Veltman, dan kan Denswil of Moisander wel linksback. Tegen Milan is Veltman geschorst, dan zal vd Hoorn er misschien centraal bij moeten?

Wat een ellende.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Montorsi wrote:

Klopt toch wel aardig wat ie zegt ook? Van het imago van de bescheiden Belg was na Kroatie niet veel meer over in ieder geval.

Omdat we na zovele jaren afwezigheid eindelijk nog eens een groot toernooi mogen spelen. Je zou voor minder uit je bol gaan toch? Ik denk dat iedere Belg het wel beseft, individueel zijn we top maar als collectief kan en moet het nog beter.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Stu-Pot wrote:

(quote)

Omdat we na zovele jaren afwezigheid eindelijk nog eens een groot toernooi mogen spelen. Je zou voor minder uit je bol gaan toch? Ik denk dat iedere Belg het wel beseft, individueel zijn we top maar als collectief kan en moet het nog beter.

de blijdschap; volkomen logisch.. tegelijkertijd proefde je ook wel een hoog "wie-gaat-ons-stoppen" gehalte.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Inderdaad, ook totaal niet vergelijkbaar. Zo ook de mindset van andere teams en ook de druk van de achterban is niet zo zwaar als straks.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ja, da's dus nu wel een probleem. Tegen NAC heb je de beschikking over Veltman, dan kan Denswil of Moisander wel linksback. Tegen Milan is Veltman geschorst, dan zal vd Hoorn er misschien centraal bij moeten?

Wat een ellende.

Ik denk eigenlijk dat De Boer alles zo laat staan. Ik denk niet dat hij naar Milaan gaat met vd Hoorn in de as. Is er geen back in Jong Ajax die in de weg kan lopen?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Duarte geblesseerd geraakt op de training, mist oa NAC, maar erger, ook Milan uit

Enorme schijtzooi. Dikke streep door de rekening dit.

Toch bizar dat je zo afhankelijk bent van een speler als Duarte...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Toch bizar dat je zo afhankelijk bent van een speler als Duarte...

Niet Duarte, maar we hebben geen reserve linksback mee nu Boilesen geblesseerd is en Blind absoluut onmisbaar op het middenveld is.

Doemscenario is dat Poulsen tegen Milan op zijn plek gaat spelen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Of Denswil, Moisander, Rhijn, Schöne? Hoorn kan écht niet..

Je speelt om te winnen, dus de Boer zal Blind niet van z'n plek halen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Blind absoluut onmisbaar op het middenveld is.

Beetje als wat er altijd over Pelle wordt gezegd dus. FC Blind

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Beetje als wat er altijd over Pelle wordt gezegd dus. FC Blind

Net als bij Pelle had niemand 2 jaar terug verwacht dat we dit zouden zeggen

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Is die Ligeon geblesseerd ofzo? Die moet toch ook wel op links kunnen voor een keertje?

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Montorsi wrote:

(quote)

tegelijkertijd proefde je ook wel een hoog "wie-gaat-ons-stoppen" gehalte.

Dat zal van de dronken toeschouwer komen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

Is die Ligeon geblesseerd ofzo? Die moet toch ook wel op links kunnen voor een keertje?

Die maakte net afgelopen potje in Jong Ajax zijn rentree. Maar is een rechtsback. Of dat nu handig is.

Jammer, deze blessuregolf vlak voor Milan. Had dat nou een weekje uitgesteld zeg.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Het verschil tussen een middenvelder en een back (Duarte) lijkt me minder groot dan tussen een rechts en een linksback. Alleen voor je opbouw wat lastiger met een rechtspoot op links.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Wat maakt het uit wie er speelt, Milan wint toch .

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

The Oceanic Six wrote:

Doemscenario is dat Poulsen tegen Milan op zijn plek gaat spelen.

Nou dat valt allemaal wel mee met 'doemscenario', het is gewoon de beste optie.

Daarnaast heeft Poulsen het altijd prima gedaan tegen de 'betere' tegenstanders, zo ook tegen FC Barcelona.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

2-0 Milan. Niet kopiëren bij de CL-toto hè.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Kai wrote:

Daarnaast heeft Poulsen het altijd prima gedaan tegen de 'betere' tegenstanders, zo ook tegen FC Barcelona.

Haha, de uitwedstrijd tegen Barca gezien. Poulsen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Van Gaal die het liefst de poule des doods, toch nog een niet zo schijterige Ollander die hoop op een zo makkelijk mogelijke poule .

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ik hoop op aansprekende namen. Maar een makkelijke poule is toch mooi meegenomen... Zeker met dit elftal, dat voor meer dan de helft erg onervaren is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Haha, de uitwedstrijd tegen Barca gezien. Poulsen.

Dat ging een tempo of 10 te snel voor hem ja. Maar toegeven, thuis tegen Barcelona viel hij voortreffelijk in. En Milan speelt 10 tempo's lager dan Barca, dus wie weet. Maar beter speelt Blind daar gewoon en verzinnen ze maar wat voor de linksback. Poulsen mag wel invallen als het 0-2 staat.

1-2, niet kopiëren voor je MM toto he!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.