• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

NEC heeft weliswaar een op het oog onmogelijk programma, maar Twente staat redelijk vast op plek 3 (heeft aan een puntje eigenlijk genoeg), en in de slotwedstrijd is Ajax al officieel kampioen en dan heb je per definitie meer kans. Maargoed Go Ahead is ook gewoon veilig (of RKC moet twee keer winnen en NAC moet uit van PSV winnen op de slotdag), en Groningen speelt ook hoogstens voor een iets betere uitgangspositie in de playoffs. Kan dus eigenlijk alle kanten op denk ik. Roda is nogal van de houdini-acts, maar als je die de laatste tijd ziet spelen zou je denken dat dat toch niet goed kán komen?

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Precies, daar waar NEC tegen AZ wel inzet toonde was de inzet van Roda tegen Twente dramatisch.

En, ja, dat ene seizoen, in de Kuip winnen. Of vorig jaar in de laatste minuut v.d. play-offs een goal maken. het zijn houdini acts, maar dat kan niet blijven doorgaan.

Ik hoop het wel uiteraard, maar zie het donker in.

Daarentegen: in 1 seizoen tegen Fortuna Sittard & MVV spelen is ook wel weer enerverend.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

j0enne wrote:

(afbeelding)

Ronaldo is met z'n paard gekomen?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Dit moet hem worden vrees ik. Wat een armoe.

http://oi58.tinypic.com/2lsjxqp.jpg

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

VdV + Sneijder lijkt me zelfmoord.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

PSV legt twee Deense talenten vast - ed.nl

Heeft Ajax deze twee afgekeurd of zo?

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Kai wrote:

Idd. Fer voor Sneijder/Vaart (is mij om het even) en je bent er.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Kai wrote:

Mij ook, maar ik hoop ene beetje op discipline en energie genoeg.

Ik zie weinig andere optie. Fer bakt er helemaal niks van.

Bovendien zelfde speler als N. de Jong. Dan nog liever de Guzman.

Of Schaars, enige PSV'er die ik best goed vind.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

En Van der Wiel op rechts uiteraard. Alles beter dan Van der Vaart op dit moment. Dan wel Guzman/Fer/Blind.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Uiteraard niet. Hij mag blij zijn dat ie op de bank zit. Verhaegh is minimaal net zo goed.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

kos wrote:

(quote)

Mij ook, maar ik hoop ene beetje op discipline en energie genoeg.

Ik zie weinig andere optie. Fer bakt er helemaal niks van.

Bovendien zelfde speler als N. de Jong. Dan nog liever de Guzman.

Of Schaars, enige PSV'er die ik best goed vind.

Schaars bakt er de laatste weken/maanden helemaal niks van. Maar De Guzman is wmb ook akkoord.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Leuke poging tot een grap, maar nee. Enige optie op rechts voor Nederland is Van der Wiel met de uitstekende back-up Janmaat op de bank. Overigens heb ik ook altijd mijn twijfels over Vlaar, misschien nog liever De Vrij/BMI.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Niks grap aan. Van der Wiel op het middenveld dan. Maar verdedigen kan ie niet. Kun je net zo goed de rechtsback van RKC of NAC er in zetten.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Dat middenveld is dezelfde soep als vorige ek, Sneijder en v Persie niet in 1 team.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

kos wrote:

Dit moet hem worden vrees ik. Wat een armoe.

(afbeelding)

Met Janmaat als enige Eredivisie verdediger kan ik nog wel leven. Hoop dat het hier ook bij zal blijven. Al denk ik dat vd Wiel er bij PSG veel meer aanspraak op maakt. Speelt op een veel hoger niveau en veel Europese ervaring.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

horizons wrote:

Dat middenveld is dezelfde soep als vorige ek, Sneijder en v Persie niet in 1 team.

Dat is inderdaad wel zo. Denk dat v Persie beter rendeert met Van der Vaart achter hem.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

Nog een apprentice meer uit de school van OF en de witte jassen mogen me komen halen.

Kom nou, ik kan me niet voorstellen dat iemand niet geniet van 'Pepe de Clown' of een prachtige referentie aan Thanatos. Pure geestelijke verwennerij, zelfs (of zeker) voor het wat simpele voetbalpubliek.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

otherfool wrote:

(quote)

Kom nou, ik kan me niet voorstellen dat iemand niet geniet van 'Pepe de Clown'

Ik ben er ook nooit fan van geweest maar gisteren heeft hij mijn hart veroverd. Ocharme Neymar, de grote jan uithangen tegen Coentrao en dan oog in oog komen staan met Pepe. Hij deed het haast in zijn broek.

http://i.minus.com/ioWLSRQipTjZ1.gif

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Jaja ook dat, maar ik bedoelde de bijnaam Zoveel mooier dan 'Psycho Pepe'.

Geweldig idd hoe Neymar bijkans huilend zijn hoofd afwendt en om zijn moeder roept

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Stu-Pot wrote:

(quote)

Ik ben er ook nooit fan van geweest maar gisteren heeft hij mijn hart veroverd. Ocharme Neymar, de grote jan uithangen tegen Coentrao en dan oog in oog komen staan met Pepe. Hij deed het haast in zijn broek.

http://i.minus.com/ioWLSRQipTjZ1.gif

haha schitterend, kijk m wegduiken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kos wrote:

Lekker hoor, meer dan verdiende overwinning. Fase 1 binnen.

Nu nog La Liga en La Decima.

(afbeelding).

Gefeliciteerd man! Dat heeft je steenrijke adoptieclub toch maar goed gedaan! Gelukkig heb jij Real nog, heb je nog regelmatig wat te vieren! Echt heel leuk voor je man!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

http://cdn2.vox-cdn.com/assets/4311143/madridgoal.gif

Overigens wel een briljante goal zeg. Wat een techniek, wat een atletisch vermogen. Erg knap gedaan van 1 van de weinige sympathieke Real spelers.

Tijdperk Barcelona loopt op het einde met de huidige ploeg. Die zijn dringen toe aan wat vers bloed.

En ze moeten Neymar verpatsen. Dat roep ik al langer. Best een aardige speler (maar echt geen absolute top), maar past niet bij Barcelona en 2 kapiteiten op 1 schip is teveel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

horizons wrote:

(quote)

Effe kijken

Roda nog tegen Eagles & Groningen

Nec nog tegen Twente & Ajax

op papier zou je zeggen dát, maar in de praktijk....

NEC had het tegen Heracles, Cambuur en AZ moeten doen. 2x thuis, 1x uit. En dan pakken ze slechts 2 punten...

NEC pakt dit seizoen geen punten meer. Twente en Ajax zijn veel te sterk.

Marge van 3 punten op Roda is krap, maar kan genoeg zijn. Groningen thuis, Eagles uit. Er is perspectief, maar ik krijg bij Roda eigenlijk het idee dat ze het al opgegeven hebben. Ze spelen zonder inzet en zijn mentaal heel zwak. Na Roda-RKC lijkt er wat geknakt daar. Laat NEC het maar redden. Maar ik ben een beetje bang dat Roda zoals altijd zichzelf in de slotfase van de laatste wedstrijd weer gaat redden. Late 0-1 bij Eagles ofzo en dan op doelsaldo 17e worden en dan weer door de play off heen mazzelen.

Zandkuiken

• 1744 messages
  • 1429 votes

Wat een clown ook, die tweede keeper van Barcelona. Toch echt onwaarschijnlijk eigenlijk voor zo'n club.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

NEC had het tegen Heracles, Cambuur en AZ moeten doen. 2x thuis, 1x uit. En dan pakken ze slechts 2 punten...

NEC pakt dit seizoen geen punten meer. Twente en Ajax zijn veel te sterk.

Marge van 3 punten op Roda is krap, maar kan genoeg zijn. Groningen thuis, Eagles uit. Er is perspectief, maar ik krijg bij Roda eigenlijk het idee dat ze het al opgegeven hebben. Ze spelen zonder inzet en zijn mentaal heel zwak. Na Roda-RKC lijkt er wat geknakt daar. Laat NEC het maar redden. Maar ik ben een beetje bang dat Roda zoals altijd zichzelf in de slotfase van de laatste wedstrijd weer gaat redden. Late 0-1 bij Eagles ofzo en dan op doelsaldo 17e worden en dan weer door de play off heen mazzelen.

Ik zie Roda kansloos degraderen. Groningen is in vorm en uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de Adelaarshorst een heksenketel kan zijn. Of onze boze buurmannen moeten al veilig zijn en ze geloven het allemaal wel tegen Roda. Dan kunnen ze daar misschien nog punten tegen pakken.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Leuk hoor voor Hoesen, Maduro en Martens.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six wrote:

(afbeelding)

Overigens wel een briljante goal zeg. Wat een techniek, wat een atletisch vermogen. Erg knap gedaan van 1 van de weinige sympathieke Real spelers.

En dat in de 85e minuut nog he. Zo´n sprint zou ik na minuut 10 al niet meer kunnen trekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.