- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9606 messages
- 3774 votes
2-2. Het kan nog. 5 minuten. Geweldige blunder van de keeper.
Nasri... Hoe kun je die missen? Dat moest dus de 3-2 zijn.
Het is gedaan. Wat een blamage. Weg titel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jammer van Everton. Die had ik wel plek 4 gegund.
Mooi van City, hehe. 6 punten achter op Liverpool, nog maar 1 potje extra over. Neem aan dat als Liverpool niet van Chelsea verliest, ze heel rap de titel gaan grijpen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
En dan maar die miljoentjes bijgeschreven zien worden...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pinto is goed bevriend met Messi. Om die reden heeft hij al een paar verlengingen gehad. Ligt zeer goed in de groep ook en weet ontspanning in de kleedkamer te brengen, las ik. Wel een aanfluiting dat je zo'n topteam hebt en inderdaad dan zo'n beroerde 2e keeper hebt. Bij Real zit Casillas als wissel, bij Barca Pinto. Zegt genoeg.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Kan me niet voorstellen dat er mensen in zo'n selectie minder dan een miljoen verdienen. Verder wat A&L zegt, zal wel zo'n Lodeiro gevalletje zijn die veel geld opstrijkt om de topspeler te pleasen.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3774 votes
Pffff. Die Bartra met de 1-1 terwijl Real al lang op 0-2 moest staan.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3774 votes
Bale. Wat een held. Kijk 'm hollen dat hele eind. 1-2 met nog 5 minuten te gaan. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Bartra leek wel stil te staan. Bale met een ruime buitenbocht en nog steeds eerder bij de bal.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Bale. Wat een held. Kijk 'm hollen dat hele eind. 1-2 met nog 5 minuten te gaan.
Je juicht de laatste tijd opeens wel opvallend veel voor andere clubs 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3774 votes
D'r valt inderdaad niet veel te juichen voor m'n eigen club de laatste tijd...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
D'r valt inderdaad niet veel te juichen voor m'n eigen club de laatste tijd...
Kom kom. Niet te pessimistisch. Je staat gewoon in het linkerrijtje. Dat was dit seizoen ook geen vanzelfsprekendheid.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Jammer, had beide kanten op kunnen vallen.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Verdiende overwinning van Real. Tot aan de gelijkmaker was Barcelona nergens, nadien wel de betere ploeg. Vreemde beslissing om die goal af te keuren, Pinto sprong naast de bal. Heerlijke goal van Bale btw, na 85 minuten nog zo'n sprint uit je benen weten te halen.. Knap.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
En Yaya Toure natuurlijk.
Enorm gemis inderdaad, wat een seizoen van hem.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Yes, yes, yes, ongelooflijk zeg dat City het juist thuis tegen Sunderland laat liggen. Totaal geen rekening mee gehouden, we hebben nu alles in eigen hand, alleen even winnen op Anfield volgende week
Naja en zaterdag tegen datzelfde Sunderland, die zullen nu de geest wel hebben...
En als toetje nog Real dat de bekerclasico van de duikersvereniging wint, heerlijk! Wat is die Bartra toch slecht, dat gaat lachen worden als die volgend jaar basisspeler wordt.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Vergeleken met de vorige Clasico was deze match een draak van een wedstrijd. Of dit eerlijk is vanwege het hoge niveau qua amusement dat er de vorige keer werd bereikt valt te betwisten, maar het spelbeeld bleef eentonig. Barça viel aan, maar brak nauwelijks tot niet door de opgetrokken witte Madrileense muur heen. Het aantal kansen was op één hand te tellen, namelijk de bal op de bal in de laatste minuut van Neymar (die na vanavond heeft bewezen dat het een miskoop eerste klas is, had lekker naar een club als Valencia of Atletico Madrid moeten gaan waar de druk veel minder hoog is), het veredelde schot van Bartra en natuurlijk de prachtige kopbal die precies het stukje van de paal weet te treffen waar de keeper met verschrikking moet toekijken dat hij drie paar botten van ieder een meter lang in zijn armen moet hebben om zo'n goedgeplaatste kopbal te kunnen keren.
Ik genoot meer van Real dan van Barça. Elke goed uitgevoerde counter was een bevrediging voor mijn oog met als twee hoogtepunten natuurlijk beide doelpunten. Ik als anonieme onpartijdige sportliefhebber, begon te kwijlen bij de perfect nagemeten bal van Benzema bij de 0-1. Strak, op snelheid en Di Maria kon op daardoor op het doel van ''Kluk Kluk'' Pinto afrennen en hem er in prikken. Over de genialiteit van het doelpunt van Bale is denk ik al genoeg over gezegd. Als een opgevoerde Ferrari die in de achtertuin zou staan van Pelle, snelt rappe Gareth langs de arme Barta.
Achterin bij Real staan natuurlijk een stel beesten met als hoogtepunt Pepe de Clown. Pepe de Clown heeft na deze avond mijn hart gestolen. Het is een neanderthaler, een onderontwikkeld diersoort, iemand die perfect de theorie van Sigmund Freud representeert. Zijn karakter bevat geen ''Ich'' of een ''Uber-Ich'' om zich enigszins acceptabel te maken voor de wereld om zich heen. Kijk naar zijn apenkop en je ziet één en al Thanatos, de wil om te doden. Hij is een notoire gek, maar even goed één bonk mentaliteit waar wij in Nederland ''u'' tegen zeggen en waar wij stiekem van dromen. Een verdediger achterin die het verstand heeft van een stuk schimmel aan je linker kleine teen. Iemand die intimideert, schopt, slaat maar wel in staat is om alle ballen weg te rossen. Eén verdedigende fout kon ik ontdekken en dat was de 1-1. Voor de rest kan hij met recht ''de rechter van Barça'' genoemd worden die het doodsvonnis over de ploeg heeft uitgesproken. Viva la Pepe de Clown!
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Een parel van een post, nclo 
Zit otherfool soms naast je of zo?
De leerling overtreft zijn meester!
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Helaas niet, want ik zou best wel eens willen weten hoe hij zijn stukjes ''live in action'' zou schrijven. Volgens mij zit daar een behoorlijke passie achter die een genot voor je oog is 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Lekker hoor, meer dan verdiende overwinning. Fase 1 binnen.
Nu nog La Liga en La Decima.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Asjeblieft niet zeg. Nog een apprentice meer uit de school van OF en de witte jassen mogen me komen halen. Het was al zo'n karwei om de vorige, het schoothondje, te lozen.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Ach, hoe zou het toch met onze 'Roda-supporter' zijn?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Helaas niet, want ik zou best wel eens willen weten hoe hij zijn stukjes ''live in action'' zou schrijven. Volgens mij zit daar een behoorlijke passie achter die een genot voor je oog is
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Joy4ever
-
- 4609 messages
- 1832 votes
Bartra leek wel stil te staan. Bale met een ruime buitenbocht en nog steeds eerder bij de bal.
Echt he. Zag net de beelden. Op dit niveau mag dit natuurlijk niet. Maar goed, wel blij met winst voor Real Madrid
.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ruime samenvatting: Barcelona v Real Madrid videos, stats and reports - footytube.com
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Gefeli kos gun je wel een succesje in deze sombere tijden van je club NEC.
edit. 1 vraag kos, NEC behouden voor de eredivisie of CL winst voor Real? 
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Effe kijken
Roda nog tegen Eagles & Groningen
Nec nog tegen Twente & Ajax
op papier zou je zeggen dát, maar in de praktijk.... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.