• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.224 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Materny wrote:

(quote)

En dat in de 85e minuut nog he. Zo´n sprint zou ik na minuut 10 al niet meer kunnen trekken.

Doet me een beetje denken aan die ene Klassieker. Tom de Mul versus Philippe Leonard

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

@DeSpeld: Jack van Gelder: “Welkom, Co, Pierre, Ronald. Ja jongens, Jezus van Nazareth, kruisigen of vrijlaten: zeg het maar.” http://t.co/7gYaR8btOu

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Materny wrote:

Zo´n sprint zou ik na minuut 10 al niet meer kunnen trekken.

Ik denk na 1 seconde ook niet...

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

depri83 wrote:

(quote)

Ik denk dat Jack nog wel gerecenseerd wordt vanavond bij VI.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Lijkt mij wel een geschikte club voor Marco.

Goede keus dus, zowel van AZ als van van Basten.

Na AZ zie ik hem wel bij FC Utrecht belanden.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Lijkt me juist niet echt een club voor hem. AZ is zo'n club waar tegenwoordig een veel te hoog verwachtingspatroon aan kleeft. Mokkend publiek als ze een jaartje niet bij de beste vijf eindigen. Of als ze de beker winnen maar dat het dan niet wervelend genoeg is enzo. Als het even wat minder gaat is juist iemand als Van Basten gezien zijn imago als slechte trainer toch een makkelijke pispaal. Alles hangt af van prestaties, maar ik zie hem er zomaar na 4 maanden al weer uitvliegen als AZ 12e staat bijvoorbeeld.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Pannenkoek met kaas zal nu wel goed verkocht worden in Alkmaar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Sneu, ben je net van Dickie Terug af komt His Royal Mafness de club verder in het verderf storten.

http://www.vi.nl/nieuws/liverpool-goed-vertegenwoordigd-bij-pfanominaties.htm

Zal gaan tussen Suarez en Yaya lijkt me zo.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Zo. Ik ben er weer in getrapt. M'n 17e seizoenkaart op rij besteld voor de enige echte club van Nederland (het begint met een F en eindigt op Eyenoord).

Ik had beter na het 1e jaar kunnen stoppen, toen ze meteen kampioen werden...

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nicolage Rico wrote:

Zo. Ik ben er weer in getrapt. M'n 17e seizoenkaart op rij besteld voor de enige echte club van Nederland (het begint met een F en eindigt op Eyenoord).

De betere zelfkastijding

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Vak SM?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

horizons wrote:

Precies, daar waar NEC tegen AZ wel inzet toonde was de inzet van Roda tegen Twente dramatisch.

NEC toonde eigenlijk totaal geen inzet. Viel de mensen om me heen ook al op. Het was totaal niet te zien dat die ploeg moet strijden tegen degradatie. Pas het laatste kwartier, toen AZ het ook toeliet, was er enige inzet bij NEC te bespeuren.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

depri83 wrote:

Vak SM?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Beter dan vakkie 69.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ik zit wederom in Vak Y2 zondag. Aan de Rotterdamse grachten (wat veel mensen denk ik niet weten)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik had beter na het 1e jaar kunnen stoppen, toen ze meteen kampioen werden...

Ah mooi man. Kan je wel weer samen met die 45.000 anderen elke 2 weken doen alsof je een martelaar bent die ondraaglijk aan het lijden is

Nee, wel respect hoor. De afgelopen 10 jaar zijn vrij waardeloos voor Feyenoorders geweest. Wel respect dat het altijd vol zit over het algemeen. Al zitten in Nederland de meeste stadions wel voor 90% bezettingsgraad of hoger vol. Of 1 of andere manier wordt het niveau steeds kutter maar het product steeds populairder.

Ik zal je stadion zondag eens een bezoekje brengen trouwens De enige kans in een seizoen voor mensen in de Kuip om een prijs in het stadion te zien, hehe.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Oja, mooi dat San Marco voor de Eredivisie behouden blijft. Nou zullen die te verwende jankballen bij AZ hem wel weer kut vinden, maar ik vind hem best een behoorlijke trainer. Vrees alleen dat een AZ met een selectie nog minder dan deze plus geen Gerbrands meer wel eens moeilijke tijden gaat beleven. Wat dat betreft stapt Marco vaak op het verkeerde moment in.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Hier een verwende jankbal. Ik weet weinig over de trainer Van Basten. De enige hier op het forum die wat heeft met Heerenveen is otherfool toch? Maar of ik die nou zo serieus moet nemen betreffende Maffe Marco... Ik vind het een leuke man, dat wel, maar dat vond ik ook van Dickie. Sowieso haal je een boegbeeld binnen.

Waarom is hij een behoorlijke trainer? Hij haalt aardige resultaten met Heerenveen gezien het spelersmateriaal. Volgens de media (en A&L) dus een topcoach, net als Zeur-Jan en Dickie. Maar maakt hij ook spelers beter? Geeft hij de jeugd een kans?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Net of otherfool serieus een club volgt. 1 grote act.

Maar iedereen kent kent van Basten wel van Oranje, Ajax en Heerenveen lijkt me. Een trainer met oog op de jeugd, die verzorgd en aanvallend voetbal speelt en die fanatiek is met coachen. En zijn resultaten zijn met Oranje en Heerenveen best behoorlijk geweest toch? Daarnaast ook een sympathieke man, een visitekaartje voor je als club. Het is nogal wat als AZ Europa in gaat met de grote van Basten. Zoals dat ook al met Advocaat en van Gaal was. Hoe AZ het doet weet ik niet, maar ze halen wel altijd grote namen. Of van Basten spelers echt beter maakt weet ik niet. Ik vind het wel een coach die zo goed is als zijn materiaal. Het is (nog) niet iemand die er meer uit haalt.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Ik ben weer in 't mooiste stadion van Nederland.

Jong PSV maar weer eens een keer supporten, tegen de nummer laatst moeten ze toch weer 3 punten kunnen pakken na 4 keer op rij verliezen.

Maandag ook maar weer d'r heen, thuis tegen VVV.

Wijnaldum trouwens bij de selectie.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Er schijnt bij Heerenveen nogal wat kritiek te zijn op de trainer van Basten. Matige trainingsstof.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

happie wrote:

Er schijnt bij Heerenveen nogal wat kritiek te zijn op de trainer van Basten. Matige trainingsstof.

Als jongens als Sneijder, Persie, Robben en vd Vaart dik tevreden over zijn coaching en trainingen waren bij Oranje, dan zal hij dat vast wel beheersen. Zal nou zo'n D-niveau speler als pakweg Joey vd Bergh klagen over zijn oefenstof?

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Bassie heeft met Ziyech, Basacikoglu, Sinkgraven ed wel behoorlijk succesvol wat jeugd ingepast maar H'veen was wel erg afhankelijk van Finnbogason.

Vind het, voor de grote voetballer die het was, wel sneu om te zien dat hij zich zo druk kan maken om de scheidsrechter. Liep bij Ajax al een keer op de middenlijn toen Vertonghen eruit werd gestuurd en die uitbarsting voor de camera enkele weken geleden helemaal hilarisch.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

Bassie heeft met Ziyech, Basacikoglu, Sinkgraven ed wel behoorlijk succesvol wat jeugd ingepast maar H'veen was wel erg afhankelijk van Finnbogason.

Vind het, voor de grote voetballer die het was, wel sneu om te zien dat hij zich zo druk kan maken om de scheidsrechter. Liep bij Ajax al een keer op de middenlijn toen Vertonghen eruit werd gestuurd en die uitbarsting voor de camera enkele weken geleden helemaal hilarisch.

Ik vind het juist schitterend dat 1 van de beste spelers ooit zich heel erg druk kan maken om een beslissing tegen sc fucking Heerenveen. Die betrokkenheid vind ik mooi. Net als bv zijn vreugdeuitbarstingen tijdens EK 2008 toen we de wereldkampioen en finalist vernederden. Ik hou wel van trainers die passie tonen, maar wel tot zekere hoogte. Die trainer van Benfica bv vind ik echt een sneue idioot.

Bij Heerenveen stapte hij trouwens wel op een rottig moment in. Narsingh, Dost en Assaidi vertrokken toen hij kwam. En hij raakte in de zomer ook nog eens Djuricic kwijt. Heeft hij toch wel een aardige ploeg van gemaakt, al werd het voetballend wel vrij matig bij vlagen. Gewoon te weinig kwaliteit. In dat kader vrees ik wel voor zijn tijdperk bij AZ. Daar staat ook maar een matig ploegje.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik vind het juist schitterend dat 1 van de beste spelers ooit zich heel erg druk kan maken om een beslissing tegen sc fucking Heerenveen.

Net of de scheidsrechter die genomen beslissing nog terug draait. Focus je op de gevolgen die de beslissing heeft voor het elftal en probeer alles weer goed neer te zetten denk ik dan.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Als jongens als Sneijder, Persie, Robben en vd Vaart dik tevreden over zijn coaching en trainingen waren bij Oranje, dan zal hij dat vast wel beheersen. Zal nou zo'n D-niveau speler als pakweg Joey vd Bergh klagen over zijn oefenstof?

Ach die jongens van oranje hoeven niks te leren van hem. Daar ben je als bondscoach net iets te part-time trainer voor.

In het blad vi is een hele reportage gewijd aan de kritiek op van Basten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

(quote)

Net of de scheidsrechter die genomen beslissing nog terug draait. Focus je op de gevolgen die de beslissing heeft voor het elftal en probeer alles weer goed neer te zetten denk ik dan.

In dat kader mag geen trainer of speler dan nog protesteren volgens jou. Het is emotie, hoort bij de sport. Koeman, De Boer, Advocaat, van Basten etc. Allemaal doen ze zo. Alleen dood vogeltje Faber niet

En ik ben altijd wel benieuwd of een scheids te beïnvloeden is. Zo zei men over Ferguson altijd dat zijn getier op scheidsrechters ervoor zorgde dat men wat bang voor hem was en hem wel eens hebben gematst om zijn woede maar te ontwijken...

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

In dat kader mag geen trainer of speler dan nog protesteren volgens jou. Het is emotie, hoort bij de sport. Koeman, De Boer, Advocaat, van Basten etc. Allemaal doen ze zo. Alleen dood vogeltje Faber niet

Van mij mogen ze protesteren wat ze willen, maar bij de genoemde voorbeelden van van Basten was het gewoon over the top en volledig nutteloos.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Lefgozer wrote:

Ik weet weinig over de trainer Van Basten. De enige hier op het forum die wat heeft met Heerenveen is otherfool toch? Maar of ik die nou zo serieus moet nemen betreffende Maffe Marco...

Niet alleen de slechtste coach allertijden, maar daarbij ook nog iemand die het liefst zoveel mogelijk geld van een ander verslindt. Die prutser van VVV, wie weet nog hoe-die heet, wilde hij eerst zelfs halen voor 3 miljoen (!), en dat bij het sanerende Heerenveen. Een waardeloze vent, voegt niks toe, vervelend, Calimero, te dom om te poepen, niks waard, opgerot staat netjes, RIP AZ.

Sowieso haal je een boegbeeld binnen.

Ja, leuk dat de spelers van Molde met hem op de foto wilden... voordat ze de fantasie-opstellng van Maffe Marco helemaal van het matje veegden in de voorronde van de Europa Liga.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.