• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.091 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Lekker hoor. Giroud, 2-1. Geweldige aanname.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Geweldige aanname!

edit: No pun intended.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Wat bereik je dan wel als supporter als je ergens voor kiest?

Wie kiest er dan? Het hele paplepel verhaal is al gevoerd. Evenmin is de plek van je geboorte een keuze. Dat is dus mijn punt; als die ''keuze'' al nergens op slaat, dan slaat het in beide gevallen nergens op. Maar volgens sommige gebruikers hier is je geboorte bepalend. Nee, dat is lekker Idioot denkgedrag..

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

Over en uit. Heerlijk kopballetje van Ramsey op Podolski. 3-1.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Nicolage Rico wrote:

Wat bereik je dan wel als supporter als je ergens voor kiest?

Goed voetbal! Als je verstandig kiest althans.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

j0enne wrote:

Over en uit. Heerlijk kopballetje van Ramsey op Podolski. 3-1.

Gewoon een hele goede aanval. Zoals ze dat in het begin aan de lopende band deden. Voor het eerst sinds lange tijd (Eerste half uur CL-wedstrijd tegen Bayern) weer genoten van Arsenal. Het begin was weinig, maar soms zag ik weer die ouderwetse combinaties. Heerlijk ook hoe er bijna uitsluitend naar voren gevoetbald wordt.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Tonypulp wrote:

(quote)
Wie kiest er dan? Het hele paplepel verhaal is al gevoerd. Evenmin is de plek van je geboorte een keuze. Dat is dus mijn punt; als die ''keuze'' al nergens op slaat, dan slaat het in beide gevallen nergens op. Maar volgens sommige gebruikers hier is je geboorte bepalend. Nee, dat is lekker Idioot denkgedrag..

Nou, wat wordt het voortaan voor jou? Een livestream van DOVO óf van GVVV er bij pakken?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

merijn82 wrote:

(quote)

Nou, wat wordt het voortaan voor jou? Een livestream van DOVO óf van GVVV er bij pakken?

10 jaar bij DOVO achter een balletje aan gehold...en met de komst van Hansie is het misschien een mogelijkheid geworden

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Copa del Rey vanavond. Barcelona - Real, heb er wel zin in! Misschien de enige prijs die Barcelona dit seizoen kan halen...

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Centrum van Barca: Mascherano en Adriano.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

FRANK DE BOER BELT STADION DE KUIP VOOR KAARTJES.…: YouTube - FRANK DE BOER BELT STADION DE KUIP VOOR KAARTJES...

Hahaha

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

kos wrote:

(quote)

En dan anderen beschuldigen een gemaakte mening te hebben. Zal vast niks met de successupporter huidige successen te maken hebben.

Je hoort A&L ook nooit meer over zijn liefde voor 'de mooiste club van Engeland' Manchester United (NB de aartsvijand van Liverpool). En dat nou toch net weer toevallig in het jaartje dat die er juist niks van bakken.

Alsof de duvel er mee speelt!

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Nee, naar PSV of Twente gaan is een goed idee.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Gelukkig niet. Maar ik weet niet wat dat met deze situatie te maken heeft.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Nicolage Rico wrote:

Gelukkig niet. Maar ik weet niet wat dat met deze situatie te maken heeft.

Weet ik ook niet eigenlijk

Maar goed zit te denken aan Fer en Wijnaldum die bij jullie weg gingen en volgens mij is Feyenoord sindsdien boven hun geeindigd.

Dus.....

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Al kreeg je er geld bij toe nog niet.

Nou, vooruit dan. Al is het maar om onze vriendjes uit Rotterdam te zien ontploffen.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Tonypulp wrote:

niet geïnteresseerd En terecht.

Klopt. Onbegonnen zaak.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Materny wrote:

(quote)

Al kreeg je er geld bij toe nog niet.

Nou, vooruit dan. Al is het maar om onze vriendjes uit Rotterdam te zien ontploffen.

Levuh Serero en Poulsen!

SDG030

• 136 messages
  • 0 votes

Kom je ook naar het kampioensfeest over anderhalve week, Nicolage? Denk dat Serero en Poulsen er ook wel zullen zijn. Wordt gezellig, man!

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

SDG030 wrote:

Denk dat Serero en Poulsen er ook wel zullen zijn. Wordt gezellig, man!

Daar zijn ze vast beter in dan in voetballen.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Geloof best dat Ajax Vilhena wil hebben, hij zou in ieder geval compleet in het plaatje van 'zelf opgeleide jeugdspelers' passen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Is het een Deen dan?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Goeie poging... maar je had beter kunnen weten Rico

. Kaartverkoop voor overige clubcard houders was pas vanaf zondag en zelfs maandag... Dus begin deze week dat de meeste mensen pas hun kaartjes hebben kunnen halen.

'Ajax alsnog met 12.000 man naar de Kuip' | 'Ajax alsnog met 12.000 man naar de Kuip' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

otherfool wrote:

Is het een Deen dan?

In dit geval niet, maar dat is Zivkovic ook niet. En Kishna, Bazoer, Hendriks enz enz ook niet.

SDG030

• 136 messages
  • 0 votes

Veltman, Denswil, Vermeer, van Rhijn, Klaassen, de Sa en Blind zijn ook geen Denen. Ik zal niet zeggen dat het allemaal van het niveau is wat Ajax na wilt streven, maar dat zijn Clasie, Indi en de Vrij voor Feyenoord denk ik ook niet. Dat opleidingsverhaal is wel ernstig uitgekauwd inmiddels, trouwens. Misschien moeten we voor de grap eens een lijstje plaatsen wat Ajax allemaal voor de andere Nederlands clubs en het buitenland heeft opgeleid. Misschien zijn jullie dan weer een tijdje stil.

We hebben een wat mindere lichting en die wordt aangevuld met externe talenten. Niets mis mee, komt vanzelf weer een goede lichting aan. Johan is er niet voor niets ingestapt. De regels wat betreft eigen opleiding zijn helder btw. Voor je 18e, als ik het goed heb, moet je drie jaar in de opleiding van bijvoorbeeld Ajax gespeeld hebben en dan ben je eigen jeugd. Wat die Rotterdammertjes er dan vervolgens van vinden is volstrekt irrelevant. Niemand wordt op de middenstip geboren.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Hehe blijft toch mooi als je constateert dat de grote geweldige Ajax-jeugdopleiding misschien toch niet meer zo goed is als vroeger dat je dan gelijk zulke reacties krijgt.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Hoe slecht doet de rest het dan wel niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.