- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat kos juist supporter van NEC is geworden vanwege de kansloze sportieve prestaties.

chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik had beter onze Duitse vriend kunnen nemen als voorbeeld, excuus.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Mensen voelen zich wel erg snel aangesproken hier..
Maakt mij verder geen bal uit voor welke club je bent en waarom, maar je wordt toch vooral fan van een club omdat deze club je aanspreekt lijkt me. Dat je je ermee kunt identificeren. Dat kan doordat het je stad vertegenwoordigt, dat je er van jongs af aan mee naartoe wordt genomen, maar natuurlijk ook best omdat het de grootste en bekendste club is. Ik geloof niet zo dat mensen echt op succes af gaan maar wel op de uitstraling van 's lands grootste club bijvoorbeeld...
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Ah, de tweemaandelijkse glory hunter-discussie is er weer?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha de maandelijke gloryhunter & support your locals discussie is er weer, niet voor het eerst onder aanvoering van de Real Madrid fanboy uit Nijmegen die verder nooit met een woord over zijn club rept, maar het altijd bij de hoofdstedelijke trots van Nederland zoekt. Uiteraard met ondersteuning van het bekende trolletje die steeds afgezaagder in prestaties wordt.
Wel grappig dat mensen ook nog steeds die discussie aan willen gaan met Sjors en Sjimmie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat kos juist supporter van NEC is geworden vanwege de kansloze sportieve prestaties. Hipsters komen blijkbaar in alle vormen en maten. Je zou toch maar een succesvolle club supporteren, dan ben je dat natuurlijk vanwege de successen.
Het Feyenoord syndroom! Jezelf eeuwig zielig mogen vinden en de martelaar uit mogen hangen door te doen alsof alleen die mensen lijden. Ik ben het helemaal met je eens ja. Kos is zo'n figuur die zich graag afzet tegen de massa en dat ook in discussie laat blijken.
Ajax en Barcelona zijn in Nederland geliefd, dus heeft kos er een hekel aan. Mensen eten in Nederland graag hutspot, dus kos zal het wel smerig vinden. In Nederland houden we ervan dat mensen op tijd bij afspraken komen, dus kos zal wel steeds een kwartier later komen. Dat soort zaken...niet omdat hij het er eens mee is, maar het is zo lekker aanschoppen tegen de massa he.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Indrukwekkend You'll Never Walk Alone - NOS Sport
Godskelere wat mooi! Net als zondag. Bijzondere club. Schitterend.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Liverpool is gewoon saai. Als club, als stad...gewoon saai. Vind de supporters daar ook altijd een beetje nep. Als je heel vaak you never walk alone zingt maakt je dat niet plots fantastisch.
Het betere archiefwerk al zeg ik het zelf 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Haha de maandelijke gloryhunter & support your locals discussie is er weer, niet voor het eerst onder aanvoering van de Real Madrid fanboy uit Nijmegen die verder nooit met een woord over zijn club rept, maar het altijd bij de hoofdstedelijke trots van Nederland zoekt.
Wat een gelul man. Ik begon er totaal niet over. Reageerde alleen maar op de discussie.
Over je lachwekkende amateurpsychologie zal ik t verder maar niet hebben.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
En dan anderen beschuldigen een gemaakte mening te hebben. Zal vast niks met de successupporter huidige successen te maken hebben.
[Infinite J0enne smiley ]
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De stad is ook niks nee. De club was ook jarenlang doods. De sfeer is wel mooi bij zulke momenten.
Maar prima dat jij je weer vermaakt hoor. Trolletje. Dat is dan ook het enige wat je nog doet in dit topic. Beetje treurig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een gelul man. Ik begon er totaal niet over. Reageerde alleen maar op de discussie.
Over je lachwekkende amateurpsychologie zal ik t verder maar niet hebben.
Misschien moet je dan gewoon je mond eens houden. Of je staat er gewoon wel achter, terwijl alle punten tegen jou wijzen. Het is wel grappig, altijd een grote bek over andere supporters, terwijl je zelf maar effe Real Madrid erbij adopteert en dan orakelt over support your locals enzo.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Lolol. Ik moet mn mond houden? Really?
Daarnaast is dat Real verhaal leuk geprobeerd maar zelfs jij snapt dat dat totaal niet te vergelijken is met mijn eigen club.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dit topic wordt echt met de dag grappiger.
Goed he 
Kwam niet zo lang geleden tot de conclusie dat ik zelden tot nooit meer voor filmtopics het forum op ga. En dat is knap, want ik zit iedere dag op het forum.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lolol. Ik moet mn mond houden? Really?
Daarnaast is dat Real verhaal leuk geprobeerd maar zelfs jij snapt dat dat totaal niet te vergelijken is met mijn eigen club.
Je hoeft van mij niet stil te zijn, maar kom er dan gewoon voor uit dat deze discussie bijna altijd via jou loopt in dit topic.
En dat Real verhaal is juist mijn punt. Zelfs de grote support your local aanhanger kos zoekt een club met succes. Nota bene de rijkste en meest succesvolle club ooit. En dat durft dan wat over Ajax supporters te zeggen (die overigens flink wat geld in hun hobby pompen aangezien ze er een eind vandaan komen).
Jouw gedrag in dit topic zegt altijd wel genoeg. Geen woord over je club, wel regelmatig over Real, Barcelona of Ajax.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
De stad is ook niks nee. De club was ook jarenlang doods. De sfeer is wel mooi bij zulke momenten.
Maar prima dat jij je weer vermaakt hoor. Trolletje. Dat is dan ook het enige wat je nog doet in dit topic. Beetje treurig.
Wel eens in Liverpool geweest begrijp ik? Vond het een behoorlijk leuke stad, die oude haven is toch wel erg bijzonder. Alleen jammer dat de mensen niet te verstaan zijn.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Nu ben ik dus de successupporter. Wordt met de dag bizarder hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nu ben ik dus de successupporter. Wordt met de dag bizarder hier.
Je kiest uiteraard niet voor niets de grootste, rijkste, meest succesvolle club erbij naast NEC.
Kijk, mij hoor je niet over zulke dingen, maar als jij het steeds nodig vind Ajacieden over 1 kam te scheren, dan is het vrij logisch dat we jouw Real Madrid erbij gaan pakken. Jij bent ook niet toevallig voor Real Madrid ipv een Getafe...
Ajax stond 7 jaar droog. Als die mensen successupporters waren, dan had het stadion in die jaren wel halfvol gezeten en had je oa op dit forum niemand over de club horen praten. Zeg maar de Manchester City en Chelsea fans van dit forum, sinds er geld is daar. Schijnbaar kan je het maar niet accepteren dat er velen gewoon erg om Ajax of PSV of whatever geven, ook als er niks te winnen valt. Ongetwijfeld zal succes meegespeeld hebben ooit in de keuze. Clubs als Ajax, Feyenoord en PSV kwamen nu eenmaal meer in het nieuws dan een Heracles Almelo of NEC.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Had er er pas nog over op een ander forum. Tijdens de Amsterdamse droogte van zeven jaar zijn de toeschouwersaantallen nooit onder de 47.000 gevallen op seizoensbasis. Als in; verkochte seats.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes

j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Nu maar eens kijken of Arsenal plek 4 weer weet te bemachtigen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Weet je wat pas raar is; trots zijn op iets wat je niet zelf hebt bereikt, maar door puur toeval (geboorte) tot stand komt 
Wat bereik je dan wel als supporter als je ergens voor kiest?
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Jarvis is te eerlijk voor het hedendaagse voetbal. 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
En maakt nu de 0-1...
Vlak voor rust de 1-1. Gelukkig.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Deksel op de neus. Zelf geen of amper kansen creëren, krijg je dit. Gelukkig nog voor rust herstelt.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Het betere archiefwerk al zeg ik het zelf

Jarvis is te eerlijk voor het hedendaagse voetbal.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes

Mooi om te zien dat Kos en AL1 elkaar toen al aan het afmatten waren
En precies hetzelfde onderwerp als vandaag
Some things never change.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.