- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Veel geld uitgegeven aan nieuw stadion en opnieuw opbouwen van het team na Calciopoli. Plukken ze nu wel echt de vruchten van.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Volgens Menno Pot (bekend van het boek ''de Derby'', misschien zegt jou dat wat) wordt de IJsselderby gezien als de grilligste en puurste derby van Nederland.
Muhaha. Kom eerst hier maar eens kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond Frank zijn uitleg over waarom ze afwachten tegen NAC speelden maar krom, maar verder was zijn optreden prima. Er werden kritische vragen gesteld (ook voor het eerst bij SV) en Frank kwam er met zijn verdediging aardig uit. Verder helemaal eens met onderstaande post van depri.
Tja, hoe vaak kun je de kritiek herhalen dat het spel van Ajax tempoloos rondgetik is, dat punt was wel gemaakt.
Aankoopbeleid kwam langs (Bojan, Hoorn), doorgroeien van het elftal, uitdaging die er nog ligt. Genoeg besproken.
Enige wat ik mistte was een punt over het wisselbeleid van Frank die elke week (soms noodgedwongen) andere keuzes lijkt te maken, vooral voorin.
Ik heb ook alles wel gehoord wat ik wilde horen.
Wat me veel meer stoort zijn die Ajax spelers die het zowel na Zwolle, Utrecht, Groningen, Cambuur en NAC over ''een incident'' hebben. Eikels. Dit is geen incident, het is na de winter structureel kut. Eerste seizoen in jaren waarin Ajax geen flow na de winter heeft. Maar het gekke is dat de titel nog nooit zo veilig was in deze maanden als in dit seizoen. Tenminste, de marge is ieder geval nog groot. Maak me nog geen echte zorgen, maar ik had graag gehad dat deze (matige!) competitie zsm wordt beslist door Ajax. Die titel is sowieso al zeer belangrijk voor CL deelname, voor het geld (CL voetbal) en de prestige (nooit werd Ajax 4x op rij kampioen). Zou fijn zijn als we weer eens een potje makkelijk winnen. Komende 2 duels AZ uit beker en Twente thuis voor de competitie. Hoop dat de focus dan weer terug is.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Labyad lacht: 'Bij PSV denken ze nu dat ze boven ons staan' - voetbalzone.nl
Wat een sympathieke jongen is het toch...
Deze natuurlijk ook.
“Dat het PSV-publiek me uitfluit, vind ik lekker. Ze zouden me niet zo behandelen als ik niet zo'n goede speler was.

Da's inderdaad de reden ja...
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Beter ga je mee naar Arnhem. Dat Renfront is inderdaad vrij treurig.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Overigens sowieso erg blij met PEC, Kowet en Cambuur terug in de eredivisie.
Leker sfeertje en supporters en voetballend doen ze het ook prima (wat voor ons dan wel weer jammer is
)
100 keer liever dan de AZs, Heerenveens en Rodas van deze wereld.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zivkovic vastgelegd voor de komende jaren.
Uiteraard gaat deze jongen de nieuwe Messi worden 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ibarra komt zonder straf weg na elleboogstoot op oog Depay - voetbalzone.nl
Echt te belachelijk voor woorden die regels. Zo iemand hoort minstens 4 duels te krijgen.
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Zivkovic vastgelegd voor de komende jaren.
Uiteraard gaat deze jongen de nieuwe Messi worden
Wat vind je van het bedrag en de voorwaarden?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vrij fors. Sowieso bizar dat Ajax met doorverkooppercentages akkoord gaat.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Zivkovic onvoldoende ken. Doet het wel aardig, maar is ook pas 17. Benieuwd of ze er een topspeler van gaan maken. Met jonge talenten zit Ajax de laatste jaren wel goed die ze hebben gehaald.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Weet ook niet in hoeverre die jongen onder de druk zal bezwijken. Zo'n bedrag is niet niets en als De Boer nog wat kolen op het vuur gooit door te zeggen dat hij de nieuwe Kluivert gaat worden moet ik nog maar zien of die jongen zal slagen.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Vrij fors. Sowieso bizar dat Ajax met doorverkooppercentages akkoord gaat.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Zivkovic onvoldoende ken. Doet het wel aardig, maar is ook pas 17. Benieuwd of ze er een topspeler van gaan maken. Met jonge talenten zit Ajax de laatste jaren wel goed die ze hebben gehaald.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Echt te belachelijk voor woorden die regels. Zo iemand hoort minstens 4 duels te krijgen.
Misschien dat Cocu volgende week de camera kan pakken tijdens de wedstrijd: "Dit is f*cking bullsh*t!"
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Misschien dat Cocu volgende week de camera kan pakken tijdens de wedstrijd: "Dit is f*cking bullsh*t!"
Eerder:' Ik vind dat deze situatie mijn absolute afkeur verdient', om vervolgens snel een sprintje te trekken naar veiligheid.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eerder:' Ik vind dat deze situatie mijn absolute afkeur verdient', om vervolgens snel een sprintje te trekken naar veiligheid.
Flipje schuilt achter Guusje als hij gepest wordt 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wat is nou het exacte bedrag voor Zivkovic? Eerst circuleerde steeds €2,5 miljoen. Zal uiteindelijk wel weer meer zijn geworden, net als bij Duarte en Van der Hoorn.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
PEC Zwolle gaat schade op Go Ahead Eagles verhalen • ELFvoetbal.nl
Kuttokkies uit Deventer. Snel terugsturen naar de bierleague.
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik hoop dat Jong PSV wint vanavond. Ik zie FC Dordrecht graag in de eredivisie verschijnen. Als onze vrienden uit Deventer nog er in blijven kunnen wij met Dordrecht en FC Twente misschien wel een anti-Eagles alliantie vormen 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Hou op zeg. Dat vreselijke Dordrecht waar geen man op af komt.
Nee, doe maar gewoon Willem II waar elke wedstrijd 10k zit.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Is hier strafrechtelijk niks aan te doen? Als ik iemand een gebroken oogkas sla wordt ik opgepakt voor zware mishandeling...
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Willem II voor na een blokactie op Koch bij een corner waardoor Boymans vrij kon inkoppen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 messages
- 4522 votes
Is hier strafrechtelijk niks aan te doen? Als ik iemand een gebroken oogkas sla wordt ik opgepakt voor zware mishandeling...
Heel lastig, omdat je op een sportveld die risico's nu eenmaal aanvaardt. Heb dit ooit allemaal met strafrecht gehad en voor zover ik weet is het geval Kokmeijer de enige waarin via de rechter een voorwaardelijke celstraf is gegeven.
En mocht je nog wat tijd hebben om te lezen, hier de uitspraak: ECLI:NL:PHR:2008:BB7087, voorheen LJN BB7087, Parket bij de Hoge Raad, 02955/06 - uitspraken.rechtspraak.nl
in r.o. 3.6:
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dan is het einde zoek in het voetbal. Nee, volgens mij doet men dat alleen bij blijvend letsel. Staat me vaag iets bij van een Marokkaanse(?) jongen bij Sparta(?) die iemand zijn carrière beëindigende met een schandalige tackle. Die werd uiteindelijk nog vervolgd.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Jammer. Ze gaan weer een keer verliezen. 0-2.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Hou op zeg. Dat vreselijke Dordrecht waar geen man op af komt.
Nee, doe maar gewoon Willem II waar elke wedstrijd 10k zit.
Oh ik zie ze al met 0-2 voor staan. Nou ja, zoveel problemen heb ik er niet mee als ze terugkeren in de eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
PEC, Eagles en Cambuur stonden altijd bekend als clubs met een behoorlijke achterban.
Ploegen als Excelsior, Telstar, Dordrecht of Volendam hebben dat niet.
Als ik moet kiezen, dan ook graag ploegen terug met een groot stadion dat gevuld is. Dan verkies ik ook Willem II boven een Dordrecht. En ploegen als Sparta en de Graafschap, nu met matig gevulde tribunes, daar weet je ook van dat ze wel weer gevuld raken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Dat ging wel heel erg makkelijk voor Brenet, lekkere actie zeg! 1-2.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Heerlijk. Schalk in de 93e met de gelijkmaker! 2-2. 
Zesde nu!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.