- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes

otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Eriksen eindigde ruim een jaar terug nog in de top 5 van de Golden Boy verkiezing, ofwel de grootste talentenverkiezing van Europa
Dat was eind 2011, toen-ie was genomineerd met Thiago Alcántara (Barcelona), Mario Götze (Borussia Dortmund), Eden Hazard (Lille) en Jack Wilshere (Arsenal).
Nou 3x raaien wie zich het minst heeft ontwikkeld...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja want bij Chelsea en City breken geregeld jeugdspelers door
Die jeugdopleidingen daar zijn een farce. Een speler als Eriksen was volledig in anonimiteit verdwenen als hij op jonge leeftijd naar een van die clubs was gegaan.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Vorig weekend een pak slaag voor Ajax en nu is Feyenoord aan de beurt. 4-0.
PSV B1 is lekker bezig. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat was eind 2011, toen-ie was genomineerd met Thiago Alcántara (Barcelona), Mario Götze (Borussia Dortmund), Eden Hazard (Lille) en Jack Wilshere (Arsenal).
Nou 3x raaien wie zich het minst heeft ontwikkeld...
Lekkere vergelijking. Kijk eens bij welke teams die spelers spelen en waar Eriksen het mee moest doen. Overigens, al zijn die andere 4 beter, dan nog eindigde Eriksen bij de beste 5 van de 50. Oftewel, in het buitenland schalen ze hem nog steeds hoog in.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hij had achteraf gezien ook beter op zijn 16e naar een grote club kunnen gaan.
Want noem eens drie recente voorbeelden van spelers waarbij dat goed is uitgepakt, en die nu vaste waarde zijn bij een Engelse subtopper of middenmotor. Voor het gemak, pak België en Denemarken er ook maar bij.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Komaan Hull, dat moet toch te doen zijn tegen 10 man...
Wel ongelofelijk hoe slecht de passing is van Hull.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, neem alleen al het lijstje van de Golden Boy. Die speelden allemaal in de jeugd bij een grote club. Daar leer je 100x meer dan in Nederland, het is nu eenmaal zo.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Mede door zijn ijzersterke optreden tegen City en de wedstrijd tegen het nationale team van Engeland. Hij speelde iedereen zoek die avond, en dat is iedereen bijgebleven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou, neem alleen al het lijstje van de Golden Boy. Die speelden allemaal in de jeugd bij een grote club. Daar leer je 100x meer dan in Nederland, het is nu eenmaal zo.
En dan toch kiezen ze zo'n prutser uit de Eredivisie bij de beste 5. Ongelofelijk he.
Je kan trouwens beter met Ajax in de Eredivisie en CL spelen, dan ergens bij Jong Chelsea ballen voor 100 man.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Heerlijk toch
Dat zijn de beste emoties die je als supporter kunt ervaren ( na de euforie van een overwinning uiteraard).
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4519 votes
Als Eagles-supporter is het misschien leuk, omdat zij toch met weinig verwachtingen naar Zwolle komen. Zij hebben tenslotte hier al sinds 1989 niet meer gewonnen.
Het lijkt mij wel mooi als de Eagles winnen net als eerder dit seizoen. Ik werk in Zwolle en veel chagrijnige mensen toen en het halve pand beplakt met krantenknipsels met het wedstrijdverslag. Heerlijk om dat als 'buitenstaander' dan te zien 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit hebben Ajacieden ook met Feyenoord. Ajax kan eigenlijk alleen maar verliezen, omdat ze altijd winnen 
En ach, als je een keer verliest, boeiend. Da's een week kut, maar daarna ga je weer verder. Zwolle doet het prima, lekker naar jezelf kijken.
Leeft die IJsselderby trouwens heel erg? Weet dat het rivaliteit is, maar ken niemand die voor Zwolle of GAE is.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Je kan trouwens beter met Ajax in de Eredivisie en CL spelen, dan ergens bij Jong Chelsea ballen voor 100 man.
Misschien, maar nu moet-ie wel het Nederlandse bejaardentempo weer afleren. Nee, voor z'n carrière is Ajax uiteindelijk niet zo handig geweest.
Mooi Suarezje van die Boyd...
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Lekkere vergelijking. Kijk eens bij welke teams die spelers spelen en waar Eriksen het mee moest doen.
Lille was een grijze middenmoter (met soms eens een Europees avontuurtje) tot het moment dat Hazard ze kampioen heeft gemaakt en het jaar daarop de beker heeft gepakt. Hun laatste titel dateerde uit de jaren 50 en ze zijn zelfs eind jaren negentig geloof ik gedegradeerd. Helemaal geen kampioenenploeg dus die ieder jaar meedoet voor de prijzen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4519 votes
Mooi Suarezje
Nu je hem toch noemt, die had beter direct naar Liverpool kunnen gaan, was die nu beter geweest dan Messi en Ronaldo samen, want die 4,5 jaar in Nederland kunnen niet goed voor hem zijn geweest.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Je leert toch ook eerst kruipen voor je gaat lopen.
Ik wacht nog steeds op die drie namen
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Dit hebben Ajacieden ook met Feyenoord. Ajax kan eigenlijk alleen maar verliezen, omdat ze altijd winnen 
En ach, als je een keer verliest, boeiend. Da's een week kut, maar daarna ga je weer verder. Zwolle doet het prima, lekker naar jezelf kijken.
Leeft die IJsselderby trouwens heel erg? Weet dat het rivaliteit is, maar ken niemand die voor Zwolle of GAE is.
Hopelijk beantwoord ik hiermee jouw vraag 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik heb je er net 4 gegeven...
Nu je hem toch noemt, die had beter direct naar Liverpool kunnen gaan, was die nu beter geweest dan Messi en Ronaldo samen, want die 4,5 jaar in Nederland kunnen niet goed voor hem zijn geweest.
Toch iets anders omdat Suarez niet een erkend toptalent was. Maar die 4,5 jaar zijn wel behoorlijk verspilde tijd geweest natuurlijk, zonde.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hopelijk beantwoord ik hiermee jouw vraag
Leuk stukje:)
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Dank u
. Ik voorspel trouwens dat deze strijd binnen nu en 3 jaar (mits beide ploegen in de eredivisie blijven natuurlijk) een serieuze rol zal krijgen in de lijst van de derby's van Nederland. Ik hoop het tenminste 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Hull kreeg de meeste kansen, City de beste..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooi verhaal, nclo! Zulke sfeerreportages lees ik altijd graag.
Zoveel derby's kent Nederland toch niet? Arnhem-Nijmegen, Heerenveen-Leeuwarden en Zwolle-Deventer leven denk ik wel het meest. Als we tenminste het hoogste niveau tellen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Hull kreeg de meeste kansen, City de beste..
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ibrahimovic levert kritiek op voedsel: Paris Saint-Germain ontslaat koks - voetbalzone.nl

Die man is echt ontastbaar.
Stekelenburg trouwens gewoon op de bank, Pijnlijk.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ibrahimovic levert kritiek op voedsel: Paris Saint-Germain ontslaat koks - voetbalzone.nl

Die man is echt ontastbaar.
Een (jaja), smakeloze actie!
Blijft een koning en dwaas tegelijkertijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.