• 178.425 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.030 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Tegen AA Gent had Feyenoord een te matige selectie (al had Fer Feyenoord vlak voor tijd vanaf 1 meter de EL in moeten schieten, uiteraard). Tegen Dynamo (veel hogere begroting - 25 miljoen uitgegeven aan spelers destijds) speelde Feyenoord juist erg sterk en verdiende door te gaan, maar hadden we (nog) geen spits (Pellè kwam een maandje later). Schaken stond daar en die weet niet bepaald wat te doen als hij in scoringspositie komt (ja, liggen vandaag). Tegen Kuban (hogere begroting) was Feyenoord uit kansloos. Denk dat geen enkele team uit Nederland het tegen hen had gered.

Ajax won nog van Kiev voor de plaatsing van de CL, vier jaar geleden. Een Kiev wat toen velen malen sterker was dan het huidige. En Kuban, laat me niet lachen

happie

• 6236 messages
  • 426 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Die laatste zin is gewoon flauwekul. Zo sterk was dat Kuban niet dat een Ajax, PSV, AZ of Twente hetzelfde zou overkomen. Er zijn dit seizoen wel heel wat betere ploegen verslagen door onze Nederlandse teams dan Kuban. Dit is gewoon goedpraten van een hele matige prestatie van Feyenoord.

Slovan, anzhi, chornomorets, zagreb, karagandy en macabi zijn allen veel minder dan Kuban. Ludogorets en Paok komen daar meer bij in de buurt. Die bulgaren nog het dichtst.

Kuban heeft het notabene net niet gered in een poule met Valencia en Swansea wat wel beter op je cv staat dan de nummer laatst uit Rusland.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

The Oceanic Six wrote:

Wat mij irriteert is dat iedereen in de spits wekenlang kansen kreeg, behalve Bojan. En da's nu net de enige van die groep spitsen met overzicht, een goede techniek en enige klasse.

Ik zou zeggen, zet hem zelf dan ook in de spits!
The Oceanic Six wrote:

Ik zou zelf Schone naar het middenveld halen, Serero er maar uit dan (ondanks dat hij zeker niet de zwakste is) en met snelle jongens op de flanken spelen. Kishna-Sigthorsson-Bojan dan maar. Zorg ieder geval dat het veld eens breed blijft en dat er initiatief op de flanken komt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zie hem ook liever in de spits, maar we hebben nauwelijks een alternatief op de flanken. Maar door het hele seizoen heen vind ik het oneerlijk dat hij die kans niet kreeg.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Misschien tijd om Meleg eens naar het eerste te halen. Blinkt wekelijks uit bij Jong, en is gretig. Siem Subliem zien we waarschijnlijk dit seizoen niet meer terug, evenals Fischer. Ik zal niet zeggen dat hij meteen de basis ingeschopt moet worden, maar voor de bank prima.

Kishna - Meleg - Bojan - Schone - Sigi. Vijf spelers voor drie posities. Morgenavond zal ik de kerkdienst bijwonen, en vragen of de almachtige heer wat wijsheid in Frank kan stoppen betreffende de Sa. Want man man, geen pen kan beschrijven hoe slecht die jongen is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Frank kan vanavond al antwoorden, want hij zit bij die Kale ''maar we hebben het nu even niet over Ajax, jongens'' Jack aan tafel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik hoop dat het ook niet te afwijkend wordt. Laat Frank maar lekker zichzelf blijven. Lacht ie straks weer iedereen uit met zijn 4de schaal.

PS: Was dit al geplaatst?

Wat een krankzinnige goal zeg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik hoop dat het ook niet te afwijkend wordt. Laat Frank maar lekker zichzelf blijven. Lacht ie straks weer iedereen uit met zijn 4de schaal.

PS: Was dit al geplaatst?

(embed)

Wat een krankzinnige goal zeg.

Ik gister, maar laatbloeiers blijf je hebben .

Krankzinnige goal, alleen in Jordan. Puskas award!

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Loepzuivere vrije trap van Pirlo een minuut voor tijd zorgt voor de 0-1. Komt Genoa Milan toch niet langszij op de ranglijst. Fiorentina wint en schuift door naar plek vier. Gat met plek zes (Parma met een wedstrijd tegoed) bedraagt nu elf punten. Volgende wedstrijd uit bij Lazio. Kan ook niet goed gaan.

Pirlo's beauty #GenoaJuve #Maestro - vine.co

En ach, wellicht is een seizoen zonder Europees voetbal maar het beste, Animosh. Geld valt er toch niet te verdienen in de EL. Restant van het seizoen zou een ideaal moment zijn om de jeugd aan het grote werk te laten ruiken. Saponara, Pacifico, Iotti, Cristante, Petagna, Di Molfetta, Pinato, Cernigoi; geef ze een kans. Cristante overigens al een tijdje geblesseerd, dus dat hij niet ingezet wordt valt Seedorf sowieso niet kwalijk te nemen. Volgens Gazzetta dello Sport is SES over tien dagen weer fit. Zou ook geweldig nieuws zijn.

Juve heeft nu trouwens 40(!) punten meer dan Milan.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Tegen AA Gent had Feyenoord een te matige selectie (al had Fer Feyenoord vlak voor tijd vanaf 1 meter de EL in moeten schieten, uiteraard). Tegen Dynamo (veel hogere begroting - 25 miljoen uitgegeven aan spelers destijds) speelde Feyenoord juist erg sterk en verdiende door te gaan, maar hadden we (nog) geen spits (Pellè kwam een maandje later). Schaken stond daar als noodoplossing en die weet niet bepaald wat te doen als hij in scoringspositie komt (ja, liggen - vandaag). Tegen Kuban (hogere begroting en dus veel meer budget - Feyenoord: 0) was Feyenoord uit kansloos. Denk dat geen enkele team uit Nederland het tegen hen had gered.

Je doet net of een hogere begroting direct betekent dat je kansloos bent.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Als ik trouwens op NOS lees hoe de derby van ncoi is verlopen, moet een aardige pot geweest zijn.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

j0enne wrote:

(quote)
Je doet net of een hogere begroting direct betekent dat je kansloos bent.

Feyenoord was ook niet kansloos gezien de wedstrijden, op Kuban uit na.

Het budget is nog wat bepalender. Feyenoord kon niets, die ploegen hadden net 25 miljoen geïnvesteerd in nieuwe spelers.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Co over Depay: "Ik dacht dat het een travestiet was." [oude smiley]

mjk87 (moderator films)

• 14537 messages
  • 4521 votes

Het ziet er in elk geval niet uit met al die plakplaatjes.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Quido wrote:

Co over Depay: "Ik dacht dat het een travestiet was." [oude smiley]

Wat een belachelijke opmerking zeg.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

mjk87 wrote:

Het ziet er in elk geval niet uit met al die plakplaatjes.

Nog altijd beter dan dit:

https://pbs.twimg.com/media/BVCB37DCIAAZDVb.jpg

mjk87 (moderator films)

• 14537 messages
  • 4521 votes

j0enne wrote:

(quote)
Nog altijd beter dan dit:

(afbeelding)

Dat betwijfel ik, maar dit is ook een klassieker ja

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Goede uitzending van SV en inhoudelijke discussie over druk zetten.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

depri83 wrote:

Goede uitzending van SV en inhoudelijke discussie over druk zetten.

Vond het weer drie keer niks. Fluwelen handjes. Toen ze merkten dat De Boer geïrriteerd raakte, kwamen ze plots met nietszeggende complimenten.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Inderdaad. Ik vond De Boer overigens de hele uitzending, waar het over Ajax ging, maar een geïrriteerde en verongelijkte indruk maken.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Tja, hoe vaak kun je de kritiek herhalen dat het spel van Ajax tempoloos rondgetik is, dat punt was wel gemaakt.

Aankoopbeleid kwam langs (Bojan, Hoorn), doorgroeien van het elftal, uitdaging die er nog ligt. Genoeg besproken.

Enige wat ik mistte was een punt over het wisselbeleid van Frank die elke week (soms noodgedwongen) andere keuzes lijkt te maken, vooral voorin.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Materny wrote:

Als ik trouwens op NOS lees hoe de derby van ncoi is verlopen, moet een aardige pot geweest zijn.

*nclo, ik heb mijn naam niet voor niets zo simpel mogelijk gehouden zodat mensen mensen moeilijk typefouten er in kunnen maken.

Jammer trouwens dat weinig spelers de actie van Boer hadden gezien tegen de uitsupporters van de Eagles. Waarschijnlijk zou een fikse knokpartij wel het gevolg zijn geweest dat ik toch miste in deze derby. De mooiste was toch wel in 2008, toen Lim-Duan een soortgelijk gebaar maakte tegenover het uitvak en tijdens een knokpartij Boer met volle kracht zijn schoen in de ster van de rechtsback van die lui punterde. Voor zulke dingen volg je natuurlijk de derby die helaas ook op de andere velden dood lijkt zijn. Toch was het voor de neutrale toeschouwer een heel leuk potje, met de nodige sfeer van beide kanten.

Dat Eagles viel mij voetbaltechnisch ook zwaar tegen zeg. Behalve die Turuç hebben ze helemaal geen creatieve lui op het veld staan. Alleen heel veel lui die het moeten hebben van hun longinhoud en hun loopvermogen. Achteraf gezien zouden wij prima de score in Deventer kunnen evenaren als wij het iets tactischer hadden uitgespeeld.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

nclo wrote:

(quote)
*nclo, ik heb mijn naam niet voor niets zo simpel mogelijk gehouden zodat mensen mensen moeilijk typefouten er in kunnen maken.

Het lijkt gewoon teveel op die onderwijsinstelling

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Een incident dat ze punten laten liggen, niet dat ze waardeloos spelen!

Het is dat we die zeven punten hebben, want man man...

Joy4ever

• 4613 messages
  • 1836 votes

Harco wrote:

Juve heeft nu trouwens 40(!) punten meer dan Milan.

Wellicht dat een jaartje Serie B jullie ook goed zal doen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.