- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Dramatisch wat Ajax laat zien. 1 goede kans voor, 1 goede kans tegen en heel matig spel.
Het spel-niveau van Ajax na de winterstop, op de wedstrijd tegen een tam AZ na.
Maar blijkbaar verliezen ze er niet mee.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Wat een bullshit trouwens, NAC maakt veertig overtredingen en heeft nog geen kaart, Serero maakt er nu een en krijgt meteen geel.
Was tegen Feyenoord ook al zo. Maar toen vond je het niet zo vreemd, dacht ik. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het spel-niveau van Ajax na de winterstop, op de wedstrijd tegen een tam AZ na.
Maar blijkbaar verliezen ze er niet mee.
Ze spelen soms best goed. PSV 2e helft, Feyenoord beker 2e helft. Eerste helft tegen Zwolle, Utrecht en deels Cambuur. Het is alleen nooit langer dan een helft goed.
Beter komt er nu dus een goede 2e helft aan 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Makkelijke overwinning van Feyenoord vandaag, tegen een inspiratieloos, slecht Heerenveen. Jammer dat Feyenoord weer niet voor het doelsaldo ging, want Heerenveen was rijp voor de slacht. Het doelsaldo kan straks nog een cruciale rol gaan spelen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Heerlijke actie van Marco trouwens, zie hem nu. Groot gelijk heeft ie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een inspiratieloze bende. Het kost ze echt moeite om überhaupt op het veld te staan, zo lijkt het. Totaal geen plezier en beleving, laat staan (een intentie tot) snel combinatievoetbal. Misschien wel het slechtste Ajax dat ik ooit zag, en met de jaren rond de eeuwwisseling op het netvlies, zegt dat heel wat.
Wat sla je weer heerlijk door. Succes met het terugkijken van de beelden van pakweg 99-2001 of het jaar van Danny Blind.
Het ziet er dit seizoen niet goed uit, het is niet fris en aanvallend, maar wel stabiel. Alleen is er gewoon te weinig kwaliteit om frivool te kunnen spelen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Rood?!?!? Vink mag ook geschorst worden voor dit belachelijke optreden. Van Basten heeft helemaal gelijk. Terechte misser.
De scheidsrechters en de keepers
Haha. Het zal Reppie weer 'ns niet zijn die het geen rood vond. Was het ontnemen van een 100% kans. Dat Schaken 'm toch wel zou missen, doet er dan niet toe.
Vilhena deed niet anders, trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
AZ moet zeker Europa in ja. Dat hoop ik met je mee. Ajax en PSV idem, Twente heeft ook nog wel een redelijke ploeg. Vitesse en Feyenoord mogen lekker thuisblijven. De ene heeft ieder seizoen een nieuwe ploeg en de andere kan Europa gewoon niet aan.
Haha. Normaal meld je deze tekst slechts 1 x per dag, vandaag sta je al op 2. Of heb ik er nog een paar gemist?
Ajax vliegt er ook gewoon uit tegen een Dinamo Kiev en Kuban.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Wat een inspiratieloze bende. Het kost ze echt moeite om überhaupt op het veld te staan, zo lijkt het. Totaal geen plezier en beleving, laat staan (een intentie tot) snel combinatievoetbal. Misschien wel het slechtste Ajax dat ik ooit zag, en met de jaren rond de eeuwwisseling op het netvlies, zegt dat heel wat.
Je legt de lat te hoog. De tijd van goed voetbal is voorbij. Beter word het niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En dat is al 7 punten in 4 potjes voor 'de slechtste selectie van de Bundesliga' sinds ene BB er weg is...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha. Normaal meld je deze tekst slechts 1 x per dag, vandaag sta je al op 2. Of heb ik er nog een paar gemist?
Ajax vliegt er ook gewoon uit tegen een Dinamo Kiev en Kuban.
Haha, paar jaar terug plaatste Ajax zich ten koste van Kiev nog voor de CL.
En nee, Ajax vliegt er niet tegen Kuban uit. Die eer is voorbehouden aan Feyenoord, met een fraai rijtje van clubs als AA Gent, Sparta Praag, Kiev en Kuban.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Zolang het FC Kopenhagen maar niet is.
AZ heeft inderdaad een beter team dan Feyenoord...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nee dan Kopenhagen, Praag, Spartak Moskou, Boekarest en Salzburg (j0enne s.)
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Hehe, ik was al die namen alweer vergeten. Mooi om te zien. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Helaas is de lijst bij feyenoord erg kort, want je moet wel Europees spelen om eruit geknikkerd te worden...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Achja, Kopenhagen is bijna 10 jaar terug. Andere ploeg, andere coach, ander tijdperk. Maar haal het er vooral bij als je het wil hoor.
Verder kan je er maar beter na de winter uitvliegen dan nooit een hoofdtoernooi halen, hahaha.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Hehe, ik was al die namen alweer vergeten. Mooi om te zien.
Hoe kun je die hilarische avonden nou vergeten 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Haha. Het zal Reppie weer 'ns niet zijn die het geen rood vond. Was het ontnemen van een 100% kans. Dat Schaken 'm toch wel zou missen, doet er dan niet toe.
Vilhena deed niet anders, trouwens.
Het was zeker geen scoringskans. Speelde ten eerste de bal al veel te ver voor zich uit om er nog wat van te maken. Penalty was meer dan genoeg
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Achja, Kopenhagen is bijna 10 jaar terug. Andere ploeg, andere coach, ander tijdperk. Maar haal het er vooral bij als je het wil hoor.
Verder kan je er maar beter na de winter uitvliegen dan nooit een hoofdtoernooi halen, hahaha.
7 jaar. Otherfool noemt inderdaad maar 5 namen, misschien kan hij die andere 2 er ook bij zoeken.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Het was zeker geen scoringskans. Speelde ten eerste de bal al veel te ver voor zich uit om er nog wat van te maken. Penalty was meer dan genoeg
Ik zal het eens terug kijken. Baalde zelf ook van die rode kaart; daarna ging Feyenoord weer gas terug nemen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het wel grappig. Feyenoorders die lachen om de prestaties van Ajacieden. Da's alsof Derk Boerrigter gaat vertellen wat Messi niet kan.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Hele goedemiddag lieve mede MM gebruikers van mij.
Vandaag heerlijk wraak gekregen voor die blamage in Deventer. Ik had verwacht een Go Ahead te zien dat veel harder in de duels zou gaan, dat PEC wilde bestrijden zoals zij ons ook in Deventer bestreden. Hieruit blijkt dat Eagles uit en thuis een heel groot verschil is.
Man van de wedstrijd was natuurlijk god old Mokotjo. Misschien wel samen met Ritzmaier van Cambuur de beste speler buiten de top 5. Hij zorgde voorhebt voetbal dat de Eagles op de knieën kreeg en hij gebruikte de ruimtes die GAE open lieten. Toen hij er uit ging viel ook die penalty en als VD Linden hem met iets meer overtuiging had ingeschoten, hadden wij zeker een hele moeilijke middag gehad. Uiteindelijk toch een terechte overwinning die veel rust geeft. De Eagles nu al 25 jaar niet meer in Zwolle gewonnen en de laatste 7 jaar slechts 1 keer gescoord. Lijkt mij duidelijke cijfers 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ik vind het wel grappig. Feyenoorders die lachen om de prestaties van Ajacieden. Da's alsof Derk Boerrigter gaat vertellen wat Messi niet kan.
Ik vind het ook hilarisch om een rijtje clubs op te noemen, terwijl Ajax door precies eenzelfde rijtje clubs is uitgeschakeld. In Europa stelt Ajax ook niets meer voor.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ordinaire schopploeg dat nac. Maar het is wel effectief tot nu toe..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het ook hilarisch om een rijtje clubs op te noemen, terwijl Ajax door precies eenzelfde rijtje clubs is uitgeschakeld. In Europa stelt Ajax ook niets meer voor.
Kom maar terug als Feyenoord ploegen als Barcelona, Man Utd en Man City over de knie heeft gelegd.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, meer alsof een éénbenige gebochelde vrouw van 86 die gaat vertellen wat een éénarmige dwerg van 74 niet kan. Het enige wat je Ajax na kunt geven Europees is dat ze iets minder hopeloos zijn dan Feyenoord, daar moet je het dan maar mee doen. Gefeliciteerd 
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Ajax speelt bij tijd en wijlen Feyenoord voetbal met pelle. Alleen jammer dat die IJslander geen kopduel wint. Het doet allemaal weer pijn aan de ogen. Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die het voor dit stelletje non voetballers opneemt. Een Ajacied moet vermaakt willen worden! En dat is dit seizoen verder weg dan ooit tevoren.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Pfff. Arsenal ontsnapt.
Die gekke Pool is weer bezig hoor.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die het voor dit stelletje non voetballers opneemt.
Alleen A&L is nog over. Maar hij is ook altijd de laatste die overblijft. Hij vindt Vermeer ook - als enige - nog steeds een goede keeper. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.