• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.849 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dan lees je, voor de zoveelste keer, weer niet wat ik zeg. Het is namelijk dramatisch. Maar blijf vooral je best doen NR.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

Dan lees je, voor de zoveelste keer, weer niet wat ik zeg. Het is namelijk dramatisch. Maar blijf vooral je best doen NR.

Volgens mij neem je het hier toch nog aardig voor ze op:

The Oceanic Six wrote:

Ze spelen soms best goed. PSV 2e helft, Feyenoord beker 2e helft. Eerste helft tegen Zwolle, Utrecht en deels Cambuur.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Alleen A&L is nog over. Maar hij is ook altijd de laatste die overblijft. Hij vindt Vermeer ook - als enige - nog steeds een goede keeper.

Eerlijk is eerlijk, hij is inmiddels wel bijna 'beter als Stekelenburg'...

happie

• 6236 messages
  • 426 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Haha. Normaal meld je deze tekst slechts 1 x per dag, vandaag sta je al op 2. Of heb ik er nog een paar gemist?

Ajax vliegt er ook gewoon uit tegen een Dinamo Kiev en Kuban.

Daarbij heeft Az ook nog geluk met de loting. Die hadden het tegen een Kuban ook niet gered.

En inderdaad, ondanks overwinningen tegen city en barca, was Ajax er wellicht tegen Kuban er ook uitgegaan.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Alleen A&L is nog over. Maar hij is ook altijd de laatste die overblijft. Hij vindt Vermeer ook - als enige - nog steeds een goede keeper.

Samen met van gaal dan ?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Dat je zo'n simpel ploegje als nac ook niet stuk speelt.

De Sa kan dr ook echt niks van. Jammer dat zo iemand het veld breed moet houden en de "voorzetten moet geven"

Op dit soort momenten vraag je jezelf af hoe je eerste kan staan en ook nog met (minstens) 6 punten voorsprong.

Als het zo doorgaat 2 uit de mogelijke 6 punten gehaald tegen simpele tegenstanders... Ajax wilt het zoals gewoonlijk spannend houden en voor de zesde keer dit seizoen zondagmiddag als laatst niet profiteren van de misstappen dir de concurrenten maken

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Die bojan komt nog geen scheidsrechter voorbij.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

otherfool wrote:

(quote)

Eerlijk is eerlijk, hij is inmiddels wel bijna 'beter als Stekelenburg'...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Het is echt om te janken met spelers als Bojan en de Sa...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Volgens mij neem je het hier toch nog aardig voor ze op:

(quote)

Gewoon feiten benoemen. Hoe matig de ploeg ook is, ze hebben af en toe goede helften.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Mocht Ajax nog kampioen worden dan is het in ieder geval het slechtste kampioens elftal ooit.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Gewoon feiten benoemen. Hoe matig de ploeg ook is, ze hebben af en toe goede helften.

Eh... dat zijn geen feiten, maar meningen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Het trieste is nog dat ze een punt uitlopen ook... Ongelofelijk.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Op 1 tegenstander ja. Het zou - heel eventueel, als Twente volgende week wint - nog spannend kunnen worden.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Ik zie Perica weer het publiek opjutten.

Da's het enige wat die man kan.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Wat sla je weer heerlijk door. Succes met het terugkijken van de beelden van pakweg 99-2001 of het jaar van Danny Blind.

Je kunt het wel proberen te bagatelliseren, maar wat we dit jaar voorgeschoteld krijgen is echt schrijnend - op een wedstrijdje of vijf na - en zou elke Ajacied oprecht pijn moeten doen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Nicolage Rico wrote:

Op 1 tegenstander ja. Het zou - heel eventueel, als Twente volgende week wint - nog spannend kunnen worden.

En dan ook nog verliezen bij Vitesse.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

j0enne wrote:

(quote)
En dan ook nog verliezen bij Vitesse.

Precies.

Al ben ik bang dat Feyenoord niet de club is die het ze lastig gaat maken, met uitwedstrijden tegen Heracles, PSV en AZ. Wel relatief makkelijk thuiswedstrijden.

happie

• 6236 messages
  • 426 votes

j0enne wrote:

Ik zie Perica weer het publiek opjutten.

Da's het enige wat die man kan.

Haha ja. Het is net of ze een supporter een paar voetbalschoenen hebben gegeven.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

wavanbuuren wrote:

Mocht Ajax nog kampioen worden dan is het in ieder geval het slechtste kampioens elftal ooit.

En dat nog wel na de fluwelen revolutie, die nu en binnen twee jaar toch wat moet gaan opbrengen!

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Wat een machteloos elftal. Ik denk dat zelfs de boer er straks iets van gaat zeggen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

wavanbuuren wrote:

Wat een machteloos elftal. Ik denk dat zelfs de boer er straks iets van gaat zeggen.

Waarschijnlijk krijgen we iets als: 'Dit soort wedstrijden zitten er wel eens tussen (ahum). Ik kan de jongens niks verwijten, ze hebben alles gegeven (ahum). We hebben gedomineerd (ahum) en weinig weggegeven (ahum). Het geluk zat alleen niet aan onze zijde (ahum).'

j0enne

• 9607 messages
  • 3777 votes

Gelukkig laten ze weer punten liggen.

Bij 9 punten doe je toch net wat minder tegen Twente dan nu. Dus hup Ajax tegen Twente en Vitesse.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Quido wrote:

(quote)
Je kunt het wel proberen te bagatelliseren, maar wat we dit jaar voorgeschoteld krijgen is echt schrijnend - op een wedstrijdje of vijf na - en zou elke Ajacied oprecht pijn moeten doen.

Dat de spelers het qua kwaliteiten niet kunnen doen valt nog te begrijpen, maar het positiespel lijkt nu ook compleet nergens meer op. Er worden echt 0,0 kansen meer gecreëerd.... Het is nu echt vanaf minuut 1 pompen op de spitsen. Het is echt ongelooflijk wat we de laatste weken te zien krijgen.

Zelfs in de matige potjes voor de winterstop leek het spel zelfs nog ergens op. Wat een zouteloos zooitje loopt er nu rond zeg.

2 uit 6 tegen fucking nac en cambuur. Waar hebben we het over

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

stfuympos wrote:

(quote)
En dat nog wel na de fluwelen revolutie, die nu en binnen twee jaar toch wat moet gaan opbrengen!

Wat de beleidsmakers moeten snappen is dat een paar goeie jeugdspelers het verschil ook niet gaan maken. Je zal altijd wat goeie routiniers nodig hebben waar die jeugd zich aan op moet trekken. Ik vrees dat als we de hand krampachtig op de knip blijven houden het niet snel beter zal worden. Het doet eigenlijk al drie jaar pijn aan de ogen met af en toe een uitschieter. De kampioenschappen maskeren de werkelijkheid.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jeeh, één punt uitgelopen op Twente...

edit: Vitesse uiteraard.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

chevy93 wrote:

Jeeh, één punt uitgelopen op Twente...

?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

wavanbuuren wrote:

De kampioenschappen maskeren de werkelijkheid.

De werkelijkheid is dat opgewaardeerde jeugdspelers als Klaassen en De Sa de hemel in geprezen worden. Terwijl de daadwerkelijke creatievelingen als Bojan en Schöne constant afgeserveerd worden en een zeer onregelmatig speelpatroon hebben. Ik wil Schöne wel eens zien op de 10-positie.

Die Klaassen deed het in het begin leuk, maar speelt de laatste weken nog meer als een natte krant dan De Jong. Serero heeft af en toe een leuke actie, maar is gewoon geen dragende speler.

Ondertussen doen we alsof Veltman de messias was, terwijl Moisander toch echt gewoon de rol van een Vertonghen overgenomen heeft. Net zoals hij dat deed voor Vermaelen.

En nu gaan we hetzelfde doen met Kishna. Die is twee wedstrijden leuk en voor de rest wordt het de nieuwe Sana, Fischer etc.

Verder wil ik Duarte wel eens zien. Voor zoveel geld gehaald en dan een bankspeler. Krijgt ook totaal geen vertrouwen die jongen. Maak mij wijs dat hij het niet beter zal doen dan wat er nu rondloopt. En dan niet als linksback.....

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Quido wrote:

(quote)
Waarschijnlijk krijgen we iets als: 'Dit soort wedstrijden zitten er wel eens tussen (ahum). Ik kan de jongens niks verwijten, ze hebben alles gegeven (ahum). We hebben gedomineerd (ahum) en weinig weggegeven (ahum). Het geluk zat alleen niet aan onze zijde (ahum).'

Dat kan Zelfs de boer niet meer volhouden..... Toch......?????

Ook dit NAC kan er echt helemaal niks van. Dit soort potjes moet je met 0-4 winnen. Je zit gewoon na 10 minuten al te denken dat het weer niks wordt vandaag. Het komt in de verste verte niet in de buurt van Ajax voetbal.

Sorry, ik kan er niet over uit.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Kon moisander na het interview zojuist ook schieten. Ongemotiveerd zooitje.

Zwolle, Utrecht, Nac, Cambuur... Alleen al wedstrijden over de laatste 2 maanden waar je kan profiteren op zondagmiddag en het niet doen. Hoe kan je nou niet tot op het bot gemotiveerd zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.