- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Van alle ploegen hoop ik ook dat Twente 2e wordt. Beetje een nep aanhang hebben ze, maar verder kan ik er wel mee leven. De andere 3 clubs vind ik erger. Voor het Nederlandse voetbal zou PSV het beste 2e kunnen worden. Vitesse en Feyenoord zijn toch altijd losers in Europa.
Ook al gun ik het Feyenoord nog het meest, doe mij maar sowieso PSV en Twente in Europa. Die hebben even wat meer Europese punten dan Feyenoord waardoor ze naar alle waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander loten dan Feyenoord. En Vitesse moet volgend seizoen weer opnieuw opbouwen dus elke tegenstander is dan lastig voor hun. En AZ, onze hoop in bange dagen, moet uiteraard ook Europa in.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook al gun ik het Feyenoord nog het meest, doe mij maar sowieso PSV en Twente in Europa. Die hebben even wat meer Europese punten dan Feyenoord waardoor ze naar alle waarschijnlijk een makkelijkere tegenstander loten dan Feyenoord. En Vitesse moet volgend seizoen weer opnieuw opbouwen dus elke tegenstander is dan lastig voor hun. En AZ, onze hoop in bange dagen, moet uiteraard ook Europa in.
AZ moet zeker Europa in ja. Dat hoop ik met je mee. Ajax en PSV idem, Twente heeft ook nog wel een redelijke ploeg. Vitesse en Feyenoord mogen lekker thuisblijven. De ene heeft ieder seizoen een nieuwe ploeg en de andere kan Europa gewoon niet aan.
1-0 Feyenoord. Volgens mij is Evert ten Napel een beetje voor Feyenoord, zo enthousiast als die man doet.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
En een nieuwe penalty. De tweede helft is net een halve minuut oud.
0-2.
Verdomme. Feyenoord ook op voorsprong.
Ook nog eens net die Vormer...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Keeper van Heerenveen...... Wat is dat toch met die keepers dit weekend. Helemaal niet in de hoek en de keeper doet helemaal niets
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En daar is ons minderwaardigheidscomplexje t.o.v. de Amsterdammers weer. Om te huilen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Keeper van Heerenveen...... Wat is dat toch met die keepers dit weekend. Helemaal niet in de hoek en de keeper doet helemaal niets
Niet dit weekend, altijd. Een hoop keepers in de Eredivisie zijn gewoon kut.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Spel van Utd was al vrij treurig en als je dan ook nog de penalties zo gaat uitdelen...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
kos zal ook wel in spanning zitten. NEC maakt nu al twee keer een achterstand tegen Utrecht goed. Benieuwd of ze hem ook nog winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lex! Daarom is dit de beste all-round speler van de eredivisie!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Niet dit weekend, altijd. Een hoop keepers in de Eredivisie zijn gewoon kut.
Goaltje nummer twee ziet hij er ook weer belachelijk uit. Kost je gewoon punten zo'n man in het doel. Vet but ingeschoten en dan scoort zelfs Immers
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Lekker goaltje lex! Nu niet verzaken en gewoon 90 minuten voetballen!
Liverpool ook goed bezig, balangrijke punten.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Doelsaldo begint nu ook een rol te spelen, helaas is die van ons 't slechtst...
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Goaltje nummer twee ziet hij er ook weer belachelijk uit. Kost je gewoon punten zo'n man in het doel. Vet but ingeschoten en dan scoort zelfs Immers
Juist prima tegendraads ingeschoten. Al zag die keepert er idd weer niet heel goed uit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
nclo zag Eagles bij 1-0 voor Zwolle een penalty missen!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Daarom dus.. Handje of voetje uitsteken en je hebt hem... Deze keeper moet het in ieder geval niet van z'n reflexen hebben
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Laat dit ajb het laatste seizoen zijn dat ze hier rood voor geven.. geel was nog zwaar geweest.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat een giller. Rood. Niet eens de laatste man.
Mooi. Mispoes.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Rood?!?!? Vink mag ook geschorst worden voor dit belachelijke optreden. Van Basten heeft helemaal gelijk. Terechte misser.
De scheidsrechters en de keepers 
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Vilhena kan ook al geen pingel inschieten...
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Dat is ook helemaal de regel niet. Directe scoringskans ontnemen = rood. Wat kan Vink hier nu weer aan doen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Rood?!?!? Vink mag ook geschorst worden voor dit belachelijke optreden. Van Basten heeft helemaal gelijk. Terechte misser.
De scheidsrechters en de keepers
Vink is sowieso een halve Feyenoorder.
Maar lekker boeiend, potje was al ruim beslist. Ik zit lekker NEC-Utrecht te kijken. Hoop spanning, laag niveau.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hele strafschopgebied staat vol met spelers. Een overtreding is dan een overtreding en meer niet. Zo kan je van alles een scoringskans ontnemen maken. Dit is natuurlijk nooit rood, op z'n allerhoogst geel..
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Vink is sowieso een halve Feyenoorder.
Maar lekker boeiend, potje was al ruim beslist. Ik zit lekker NEC-Utrecht te kijken. Hoop spannend, laag niveau.
Vandaar dat ie Marzo al drie keer heeft gespaard zeker?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
De derde penalty voor Liverpool.
Dikke schwalbe. Rood Vidic. Wat een middag.
Geen hattrick voor Gerrard. Paal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.