- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Voor de verandering eens diep in blessuretijd....
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Moet je nog 5 seconden voetballen, laat je Tadic op +/- 18 meter voor de goal 5 meter vrij staan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ook echt op 92.59....
Als die ruk Beerens die bal niet zo simpel verspeelt op 92.40 minuten bij de 16 meter van Twente en moeite doet om de bal te heroveren....
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ook echt op 92.59....
Als die ruk Beerens die bal niet zo simpel verspeelt op 92.40 minuten bij de 16 meter van Twente en moeite doet om de bal te heroveren
Dat is het verschil. Van dat laatste sprintje extra val je echt niet dood neer. Al kun je Beerens normaliter niet het gebrek aan inzet verwijten.
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 messages
- 4520 votes
Ook echt op 92.59....
Als die ruk Beerens die bal niet zo simpel verspeelt op 92.40 minuten bij de 16 meter van Twente en moeite doet om de bal te heroveren....
Ik heb Beerens überhaupt geen actie goed zien maken vandaag. Wat een ongelooflijk matige speler is dat eigenlijk, die af en toe een wedstrijd heeft waarin alles ineens lijkt te lukken.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nou, we zullen het zien. Feyenoord heeft in de eigen kuip al drie keer verloren dit seizoen, dus onaantastbaar zijn ze niet meer daar.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Die drol van een Beerens ook, lamlul.
Godverdomme man. Altijd dat vieze geluk voor die Moffen. Bah.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Tadic en Twente: 
Ben blijkbaar de enige hier die niets tegen Twente heeft.
Ik zie liever Twente tweede eindigen, dan Vitesse, PSV of Feyenoord.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Tadic en Twente: 
Waarom zouden die tweede moeten eindigen?
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
VfB Twente toch nog de driepunter. De rol van Beerens in de laatste halve minuut doorslaggevend. Over-mijn-lijk-mentaliteitje...
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Twente speelt leuker voetbal dan de andere teams.
Ja, ook leuker dan Ajax en hebben met Tadic de beste speler uit de comp. in de gelederen.
Speelde hij maar in Amsterdam.....
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Die drol van een Beerens ook, lamlul.
Godverdomme man. Altijd dat vieze geluk voor die Moffen. Bah.
Jij mag de afgelopen 7 weken niet bepaald mopperen over geluk 
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Ja, ook leuker dan Ajax en hebben met Tadic de beste speler uit de comp. in de gelederen.
Twente is de laatste weken, en ook vandaag het grootste gedeelte van de wedstrijd, , dramatisch om te kijken. Tempoloos, zonder creativiteit en totaal afhankelijk van èèn man.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aangezien ze ruim aan kop staan...nee.
De discussie ging overigens om de ploegen die voor plek 2 spelen. Sorry voor jou, maar daar reken ik Ajax niet meer toe 
Wel lullig dat Twente net nog won zeg. Onverdiend en uiteraard weer in de slotseconde. Wel weer Tadic, fenomeen. Rosales en Koppers wel geschorst tegen Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Welnee. Twente speelt stroperig, traag en voorspelbaar voetbal. Absoluut niet beter dan wie dan ook bovenin. Wel zijn ze stabieler dan de meeste teams onder hen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Yeuy, nog een kaartje kunnen krijgen voor NAC-Ajax. Ben er zo vantussen.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Wat een ontzettende 'liability' is die Rafael toch.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat een flapdrol die Rafael.
Eerst een vieze overtreding op Gerrard, geel, nu maakt die hands in de zestien en de scheids spaart 'm door niet z'n tweede geel te geven.
0-1. Gerrard.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Abbiati rood na vijf minuten. Belooft een leuke wedstrijd te worden. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Tadic en Twente: 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Van alle ploegen hoop ik ook dat Twente 2e wordt. Beetje een nep aanhang hebben ze, maar verder kan ik er wel mee leven. De andere 3 clubs vind ik erger. Voor het Nederlandse voetbal zou PSV het beste 2e kunnen worden. Vitesse en Feyenoord zijn toch altijd losers in Europa.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een wanvertoning is het weer. Zo'n apathisch Heerenveen en geen enkele fatsoenlijke kans creëeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.