- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gerrard krijgt zijn 3e penalty van de middag, maar mist nu.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Hele strafschopgebied staat vol met spelers. Een overtreding is dan een overtreding en meer niet. Zo kan je van alles een scoringskans ontnemen maken. Dit is natuurlijk nooit rood, op z'n allerhoogst geel..
Het boeit toch niet hoeveel spelers er in de 16 lopen? Als hij niet gehaakt wordt zit hij, is gewoon een vrije schietkans. Probleem is dat de regels een veel te zware sanctie opleggen. Een strafschop is genoeg voor zo'n tikje, evt geel erbij, maar meer niet. Maar helaas zijn die regels nu nog niet zoals ze zouden moeten zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pff, ben het wachten weer beu op Ajax. Dit is geloof ik al de derde wedstrijd op rij die Ajax om half 5 pas kan spelen. Cambuur en Feyenoord ook al.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Is die Gravenberch van NEC de lang verloren gewaande tweelingbroer van Zeefuik?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Pff, ben het wachten weer beu op Ajax. Dit is geloof ik al de derde wedstrijd op rij die Ajax om half 5 pas kan spelen. Cambuur en Feyenoord ook al.
Feyenoord - Ajax was gewoon half 3.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Het boeit toch niet hoeveel spelers er in de 16 lopen? Als hij niet gehaakt wordt zit hij, is gewoon een vrije schietkans. Probleem is dat de regels een veel te zware sanctie opleggen. Een strafschop is genoeg voor zo'n tikje, evt geel erbij, maar meer niet. Maar helaas zijn die regels nu nog niet zoals ze zouden moeten zijn.
Zoals alle kansen in een volle 16 meter dus. Stonden nog allemaal spelers achter die de speler aan konden vallen en het schot konden blokkeren. Niet meer dan een penalty dus.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Is die Gravenberch van NEC de lang verloren gewaande tweelingbroer van Zeefuik?
Haha ja die is waanzinnig slecht he.. dat is dan door de jeugdopleiding van Ajax gekomen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ah, dan vergis ik me. Je hebt gelijk inderdaad. Maar ieder geval is half 5 echt een schijt tijdstip.
Heerlijke slotfase in Nijmegen trouwens. Kansen voor NEC.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha ja die is waanzinnig slecht he.. dat is dan door de jeugdopleiding van Ajax gekomen.
Schiet er net bijna wel de 3-2 in. Prachtige knal.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Scoort nog bijna ook.
Suarez trouwens met de 0-3.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Zoals alle kansen in een volle 16 meter dus. Stonden nog allemaal spelers achter die de speler aan konden vallen en het schot konden blokkeren. Niet meer dan een penalty dus.
Oh dus als er spelers 'achter' hem staan is het geen vrije schietkans... Misschien beter als je de regels er nog eens op na slaat, of het moment terugkijkt. Volgens de regels een directe scoringskans ontnomen, meer kun je er niet van maken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Was dus geen directe scoringskans, want hij schoot ook nog niet eens. Hij dribbelde wat met de bal.l en werd gehinderd. Meerdere verdedigers die hem nog konden verdedigen.
Enigr verschil met gisteren was is dat deze er ook niet meer toe deed.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Vrij zakelijke overwinning weer zonder Pelle. Prima.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Siem weer geblesseerd. Dit gaat echt niks meer met hem worden dit seizoen. Dramatisch.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Verspreid over alle competities is dit alweer verlies nummer zeven in twaalf wedstrijden onder Seedorf. Er leek een stijgende lijn in te zitten maar de afgelopen weken is Milan weer afgezakt naar plek elf - de plek waar het stond voor Seedorfs overname. De achterstand op Europese plekken loopt echter alleen maar op. Plek zes die recht geeft op voorrondes EL is inmiddels tien punten verwijderd en nummer zes Fiorentina heeft nog een wedstrijd te goed, alsook Parma op plek vijf. Ik geloof dat Milan dit seizoen zes punten heeft gepakt tegen ploegen die boven ze staan op de ranglijst. Tekenend.
In extremis trouwens zelfs nog 2-4. Het zal wel. Dit is het allerslechtste Milan dat ik heb meegemaakt. Iedereen speelt belabberd; zelfs De Jong die het in de eerste seizoenshelft nog naar behoren deed.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Zoooooooooo.
Wat een poeier van Rosicky. Heerlijk! 0-1.
Animosh
-
- 4665 messages
- 539 votes
De achterstand op Europese plekken loopt echter alleen maar op.
Dat heeft natuurlijk ook flinke voordelen. Dit seizoen heeft Milan gewoon gefaald, maar volgend seizoen is er een nieuwe kans, en iedere wedstrijd je elf beste spelers kunnen opstellen omdat je geen Europese verplichtingen hebt is in het verband van een goede positie in de competitie zeer handig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dramatisch wat Ajax laat zien. 1 goede kans voor, 1 goede kans tegen en heel matig spel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, na mijn bericht plots een paar goede kansen ja. Zou tijd worden, NAC kan er geen reet van.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
The Ox... 1 op 1 en dan een mislukt lobje doen...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wat een bullshit trouwens, NAC maakt veertig overtredingen en heeft nog geen kaart, Serero maakt er nu een en krijgt meteen geel.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wat een inspiratieloze bende. Het kost ze echt moeite om überhaupt op het veld te staan, zo lijkt het. Totaal geen plezier en beleving, laat staan (een intentie tot) snel combinatievoetbal. Misschien wel het slechtste Ajax dat ik ooit zag, en met de jaren rond de eeuwwisseling op het netvlies, zegt dat heel wat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.