- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Shield
The Shield
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Staat 't in de weg dan? Als 't je niet interesseert dan klik je toch niet op de topic? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Voor degenen met 'oude updates' is het knap vervelend, zo'n overdreven lange plaatjes post.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Valt wel mee kappeuter laat die Roda nou maar gewoon deze top serie ophemelen, die lange post valt ook wel mee waar praten we over 10 sec.....
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Volgende keer gewoon een link plaatsen.......is het toch opgelost.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Voor degenen met 'oude updates' is het knap vervelend, zo'n overdreven lange plaatjes post.
Och ja, d'r is nog steeds een stel bejaarden wat op die manier werkt 
Dan kan ik me er iets bij voorstellen. Of zit FK soms achter een 33k3 lijntje? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Precies. Bovendien kan je ook overdrijven in het ophemelen van een serie.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie het probleem van posts met veel plaatjes niet zo. Kan me niet voorstellen dat je de oude updates gebruikt met een trage verbinding. En ik vind uberhaupt dat je met die oude updates geen rekening hoeft te houden, aangezien het geen "echte" MovieMeter functionaliteit is, en het maar door 20 mensen gebruikt wordt. Maar goed.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Ik zie het probleem van posts met veel plaatjes niet zo. Kan me niet voorstellen dat je de oude updates gebruikt met een trage verbinding. En ik vind uberhaupt dat je met die oude updates geen rekening hoeft te houden, aangezien het geen "echte" MovieMeter functionaliteit is, en het maar door 20 mensen gebruikt wordt. Maar goed.
Precies, en ik heb notabene nog wel de oude up-dates maar ja dan zal ik wel bejaard zijn
Ik vind trouwens de oude up date geweldig ...ja echt waar zo mis ik niets.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar ja laten we het maar niet te veel over die oude updates hebben. De reden dat ik die afgeschaft heb is dat het een ongelofelijk zware belasting voor het systeem is, het kan dus echt niet voor méér mensen beschikbaar komen dan nu het geval is.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dan kan ik me er iets bij voorstellen. Of zit FK soms achter een 33k3 lijntje? 
Ja, in het Oosten des lands heb ik tragere verbindingen 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Goh,ik wist niet dat sommigen die "oude updates" nog hebben.Mis ze niet,zoals het nu is vind ik het mischien veel beter dan toen 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
nou S3 is eindelijk begonnen, en louter positieve berichten er over gelezen.
hier zijn de trailers van de eerste en de tweede aflevering van S3:
dit belooft in ieder geval al heel veel goeds. 
en dan nog meer goed nieuws: Veronica heeft het 3e seizoen aangekocht ! alleen is het nog niet zeker wanneer ze hem uitzenden.
maar dat ie uitgezonden wordt staat vast.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
en dan nog meer goed nieuws: Veronica heeft het 3e seizoen aangekocht ! alleen is het nog niet zeker wanneer ze hem uitzenden.
maar dat ie uitgezonden wordt staat vast.
Dat is zeker goed nieuws. Waar heb je dat gelezen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ook, ga 'm vanavond zien 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Dat is zeker goed nieuws. Waar heb je dat gelezen?
ik had laatst een e-mail gestuurd naar Veronica, met de vraag of ze The Shield 3 gaan uitzenden, vandaag dus het antwoord terug gekregen.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ben benieuwd. 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
3 trailers van aflevering 3 t/m 5 van S3:
by the way, Jordy al iets gezien van S3 ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alleen de eerste aflevering nog, ga komend weekend even tijd maken voor 2 t/m 4
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Schrik niet roda, maar ik haak af. Ik zeg niet dat het slechter is dan seizoen 1 of 2, maar het is mij teveel van hetzelfde. Aan het eind van seizoen 2 leken er allemaal grote veranderingen aan te komen, maar binnen 2 afleveringen is alles allemaal weer bij het oude. Bovendien lijkt de serie alleen nog maar over de politiebusiness te gaan, terwijl mij in het begin de combinatie met de diverse privé levens juist zo aansprak.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij ons zit serie 1 & 2 erop. Hopelijk gaan ze ook de derde reeks uitzenden. Voor mij: laat maar komen... 
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ik zou nog één aflevering kijken Jordy, er gaat namelijk iets vrij schokkends gebeuren in afl.5, volgens diverse messageboards.
ik zou het juist een verbetering vinden, als men meer op het politiewerk ging concentreren.
die familie-zaken zijn soms ook intressant, maar politiewerk heeft bij mij toch iets meer.
maar goed, die familie-zaken komen heus nog wel aan bod in het verdere verloop van S3, daarom vind ik dat je wel al snel de bijl erbij neergooit, na slechts 4 van de 15 afleveringen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Halverwege de 2e aflevering zelfs. Heb seizoen 2 ook al met moeite uitgezeten dus blijkbaar is het gewoon niet "mijn" serie. Al blijf ik erbij dat ik seizoen 1 toen fantastisch vond.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
ik zou nog één aflevering kijken Jordy, er gaat namelijk iets vrij schokkends gebeuren in afl.5, volgens diverse messageboards.
Lees je echt al die spoilers, roda? Ik vermijd nu juist alles wat met de shield te maken heeft. Het is toch veel leuker als je nog niets weet over het nieuwe seizoen?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
nee, ik las alleen dat er iets schokkends gebeurt was, verder heb ik niet gelezen, dus wat er precies gebeurt is weet ik niet.
ik kijk wel de trailers.
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
wanneer komt the shield deel 3 in nederland???
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
wanneer komt the shield deel 3 in nederland???
helaas nog niks over bekend, maar ik denk rond Juni/ Juli.
JoeHallenbeck
-
- 3413 messages
- 0 votes
helaas nog niks over bekend, maar ik denk rond Juni/ Juli.
Denk je? Ik denk zelf pas weer in het nieuwe tv-seizoen (oktober). In de zomermaanden worden er voornamelijk herhalingen uitgezonden.