• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

The Shield

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

het gerucht gaat dat ze twee extra afleveringen maken. dat is één van de redenen dat de datum is verschoven.

de andere is dat ze de serie tegenover The Sopranos willen programeren. bron van deze info is van de fx messageboard.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

trailer 1.2

voor de Belgen, dit is een trailer van de eerste aflevering van seizoen 2, die vanavond op vt4 van start gaat.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Al nieuws over de regio 2 box van seizoen 2?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

roda wrote:

trailer 1.2

voor de Belgen, dit is een trailer van de eerste aflevering van seizoen 2, die vanavond op vt4 van start gaat.

Ziet er zoals gewoonte goed uit...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Hobbes wrote:

Al nieuws over de regio 2 box van seizoen 2?

nee, helaas niet, de regio 1 komt op 6 januari uit.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Zeer sterke eerste aflevering van seizoen 2. Het begin waar men die gasten in lichterlaaie zet, door ze in brand te teken in die banden, brrr Het lijkt er trouwens op dat ze de figuur van Mac door de verdwijning van zijn vrouw nog harder gemaakt hebben dan hij al was. En eindelijk blijkt dat kapitein Acevedo ook niet zuiver op de graat kan blijven. Laat ze zo maar verder doen, om van te snoepen...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

Shawn Ryan (bedenker, producer en schrijver) heeft dit zojuist bekendgemaakt op het FX messageboard:

S3 zal uit 15 afleveringen bestaan.

In de eerste plaats was de bedoeling dat er gewoon 13 afl. gemaakt werden en die vanaf 6 Januari uit te zenden.

Maar FX (de zender die The Shield uitzend) was na het zien van de eerste 6 afleveringen zo onder de indruk, dat ze Ryan vroegen er nog twee afleveringen aan te plakken.

Ryan, normaal geen voorstander van een seizoen dat langer als 13 afl. duurt, was zelf ook erg onder de indruk van wat er al geproduceerd was, en er waren volgens hem ook nog genoeg creatieve ideeen aanwezig om er twee afleveringen bij te doen, dus is besloten om er 15 i.p.v 13 afl. te maken, en daarom is de S3 premiere van Januari verschoven naar Maart.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb me woensdag jongstleden bjna een breuk gelachen. Ik had The Shield opgenomen en was het aan het bekijken toen een vriend binnenkwam met zijn dochtetje van 7. Die bekeek even de beelden en zei droogweg op Mack: "Kijk papa, Mr. Propre!!!". En hoe langer ik er naar keek, hoe meer ik het kind gelijk moest geven...

(afbeelding)

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

ik wilde effe een paar screencaptures van seizoen 3 plaatsen, kwam dit in beeld.

Trailer seizoen 3

klik op next en ga dan naar s3promo4 premiere.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik kon het niet laten onmiddellijk de 'Vikmackey' screensaver te installeren... Cooooool

roda wrote:

klik op next en ga dan naar s3promo4 premiere.

Ik had me voorgenomen om zo min mogelijk spoilers voor S3 te bekijken maar de verleiding was toch te groot.

Damn, dat zag er weer goed uit. Mij benieuwen of Veronica het nieuwe seizoen gaat aankopen.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

JoeHallenbeck wrote:

Mij benieuwen of Veronica het nieuwe seizoen gaat aankopen.

daar is helaas nog niets over bekend.

ik hoop het wel, en snel. want ik heb alle afleveringen van S1 al 25 keer gezien, dus ik ben wel effe toe aan wat nieuwe afleveringen.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

speedy23 wrote:

Ik kon het niet laten onmiddellijk de 'Vikmackey' screensaver te installeren... Cooooool

welke heb je gepakt ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Die waar Mack met steeds wisselende kleuren in vijf, zes verschillende foto's verschijnt, en rechts boven in dubbelschrift de naam VICK MACKEY...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Nieuwe look van de website van The Shield

ziet er ongelofelijk cool uit.

en een synopsis van de eerste aflevering van S3.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat ik me nou afvroeg: heb jij ook een The Shield dekbedovertrek ?

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

kappeuter wrote:

Wat ik me nou afvroeg: heb jij ook een The Shield dekbedovertrek ?

yep ! en hij is uit dezelfde winkel gehaald, waar jij je dekbedovertrek van Fight Club hebt gekocht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

roda wrote:

en een synopsis van de eerste aflevering van S3.

Ben benieuwd hoe de serie gaat bevallen als ik er één per week zie begin maart begint het?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

roda schreef:

(quote)

yep ! en hij is uit dezelfde winkel gehaald, waar jij je dekbedovertrek van Fight Club hebt gekocht.

Ik denk, moest ik met een dekbed van Mack aan komen zetten, dat ik van mijn vrouw op de grond mag slapen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

roda schreef:

(quote)

Nee ik kocht die speciale zeep.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Jordy wrote:

Ben benieuwd hoe de serie gaat bevallen als ik er één per week zie begin maart begint het?

9 maart.

maar goed, dat is in Amerika. eer S3 in Nederland te zien is dan zal het wel tegen augustus aanlopen.

als Veronica het al uberhaupt uitzendt.

kan men trouwens met een sateliet FX ontvangen ?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

roda wrote:

maar goed, dat is in Amerika

Maar met de fileshare programma's van tegenwoordig is het natuurlijk niet zo moeilijk meer om series gelijk met Amerika te volgen

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

The Shield winnaar van 3 Satellite Awards

1) Beste Drama serie

2) Beste Actrice in een Drama serie. (C.C.H Pounder)

3) Beste Acteur in een Drama serie. (Michael Chiklis)

De regio 2 dvd staat gepland voor 26 Juli 2004.

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Ah! goed nieuws dát ie er komt. Alleen een beetje zonde dat 't nog zo lang duurt

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

roda schreef:

(quote)

Roda , you're the man , lolz _o_

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Hobbes wrote:

Ah! goed nieuws dát ie er komt. Alleen een beetje zonde dat 't nog zo lang duurt

idd duurt nog erg lang.

de dvd is wel weer in 1.78.1 animorphic widescreen. toch vreemd dat ze de regio 1 dvd in 1.33.1 / 4:3 doen en de regio 2 in breedbeeld.

maar goed ik klaag niet.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

roda schreef:

The Shield winnaar van 3 Satellite Awards

HOERA...

2) Beste Actrice in een Drama serie. (C.C.H Pounder)

Ik weet het, ze speelt slechts een rol, maar wij zitten nu aan aflevering 10, jaargang 2 en ik begin dat mens meer en meer te 'haten'...

(afbeelding)

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Videogame van "The Shield"

volgend jaar komt er een spel van The Shield uit voor Playstation 2 en Xbox.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

stills uit Season 3, die aanstaande dinsdag in premiere gaat,

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.