• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

The Shield

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

release datum van regio 2 dvd van Season 2 is 22 Juli !

en nog meer goed nieuws The Shield krijgt een 4e seizoen, contracten zijn al getekend.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

(afbeelding)

screenshot van het p2 spel van The Shield

pinnetje

• 8 messages
  • 0 votes

he people!

misschien dat het al in deze lijst staat, maar 272 berichten lezen werd me iets te veel, dus vandaar dat ik het maar gewoon even vraag! Ik las ergens dat the shield 2 op 22 juli uitkomt op dvd, maar hoorde weer van anderen dan 3 ook al uit zou zijn ???

Is het dus toevallig in Belgie ofzo al wel uit, dat mensen het er al over hebben. Zou het graag willen weten want boyfriend is binnenkort jarig (eind juni al, dus the shield seizoen 2 komt te laat ) dus mocht hij ergens anders wel al te krijgen zijn: dan heb ik nu het perfecte cadeautje gevonden!! Alvast bedankt!

chrissie

• 749 messages
  • 5038 votes

Vanaf volgende week ook te volgen op het Belgische VT4, ik vermoed eerste seizoen.

Voor precieze dag en uur: zie Films op Belgische commerciële stations. Moet het bericht nog wel plaatsen vanavond of morgenvoormiddag

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Opnieuw het eerste seizoen? Jammer, ik dacht dat het de derde reeks zou zijn...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

http://www.bseendvd.nl/shop/sh...

vanaf aanstaande donderdag het tweede seizoen van The Shield te koop

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

24,95 bij de Mediamarkt. Je kunt er donder op zeggen dat ie ergens wel goedkoper opduikt...maar ik vond 't goedkoop zat

bohica

• 254 messages
  • 307 votes

Chiklis is nu gecast om Ben Grimm (the thing) te spelen in de Fantastic Four film

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Helaas had Veronica nog geen nieuws over het derde seizoen tijdens hun najaarsprogrammering.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Hobbes wrote:

24,95 bij de Mediamarkt. Je kunt er donder op zeggen dat ie ergens wel goedkoper opduikt...maar ik vond 't goedkoop zat

bij de mediamarkt in heerlen heb ik hem gekocht voor 29.99, ik heb vanavond direct de eerste twee afleveringen gekeken (die ik overigens gemist had, toen die op tv waren ) zo cool man, nog veel heftiger dan season 1

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

http://www.dvd.nl/reviews.php?...

review van dvd.nl van The Shield Season 2

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Hobbes en co inmiddels al seizoen 2 gezien ?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

Ja, alweer een tijd geleden.

als ik wat meer tijd heb zal ik eens een uitgebreide review schrijven.

pinnetje

• 8 messages
  • 0 votes

Help seizoen 3?!

Waar en wanneer? Ik lees op de veronica-site dat ze hem nog wel zullen uitzenden maar las laatst in veronica-magazine van niet. Wat nu? We are hooked?

Dus is er meer nieuws over tv-premiere van seizoen 3 of wellicht zelfs het uitkomen van de DVD van seizoen 3?

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

ik heb helaas ook niks meer gehoord over een eventuele tv-uitzending van S3.

maar de dvd van S3 komt wel gewoon uit, maar wel pas in Juli 2005.

by the way: in seizoen 4 krijgt Glenn Close een hoofdrol.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Is er nog nooit sprake geweest van een film?

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

speedy23 wrote:

Is er nog nooit sprake geweest van een film?

nee niet dat ik weet, lijkt me wel cool ja , maar ja als ik moet kiezen tussen een film en een nieuw seizoen, dan toch echt wel dat laatste.

zenden ze in Belgie ook nog niet het 3e seizoen uit ?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nog niets gezien of gehoord. Ze hebben wel al de eerste twee reeksen heruitgezonden. Ik denk dat ik één dezer dagen eens een mailtje zal doen naar VT4 (Vlaamse SBS6). Misschien kom ik dan iets te weten. En als ik mocht kiezen, ja ik zou ook zeker voor de reeks gaan. daar heb je elke week plezier van...

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

seizoen 1 en 2 voor 14.99 per stuk bij Mediamarkt.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

http://www.fxnetworks.com/vide...

trailer seizeon 4, met als nieuw gezicht in deze serie Glen Close

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Ben nu bezig aan seizoen 1 en toch zwaar onder de indruk , erg goed geacteerd en je wordt echt meegezogen in de wereld waar de grens tussen goed en kwaad snel vervaagt.

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Veronica kan lekker de pot op met seizoen 3. Ik heb inmiddels de regio1 dvd besteld (release 11 februari).

Disk

• 394 messages
  • 914 votes

Ik heb seizoen 1 en 2 gekocht en ik heb er geweldig van genoten! Ook die vette afleveringen met die mexicaanse badguy Armadillo.

Volgende week vrijdag begint Veronica weer met het uitzenden van The Shield. Ik vermoed dat het herhalingen betreft, gezien het late tijdstip (23.30).

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

das tenmisnte goed nieuws voor de vele die deze serie nog niet gezien hebben, ik zelf kijk seizoen 3 het liefste op dvd, die in Juli uit zal komen hier

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Jammer he dat wachten?

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

vanavond 23.30 The Shield op Veronica !

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

niemand gekeken natuurlijk ?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Nee, te laat gezien, ik wilde er nog aan beginnen .

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

a das jammer, maar de dvd-boxen zijn ook niet meer zo duur, ik geloof iets van rond de 20 euro

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.