- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pauw & Witteman
Pauw & Witteman
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wat geweldig zeg, thanks 
(de actie dan, de zwak onderbouwde stellingname was wat jammerlijk)
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Bizar moment, ik wist niet wat ik net -slaapdronken- zag in de herhaling van P&W. Notabene door films is mijn geest zo verziekt dat ik van 0.22 tot 0.28 aan zombies zat te denken. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik werd ook opeens wakker, zat een beetje naar dat domme geblaat van die troela te luisteren, krijg je dit opeens.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Volgens mij is ze eerst nog bang dat de boel opgeblazen wordt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bizar moment, ik wist niet wat ik net -slaapdronken- zag in de herhaling van P&W. Notabene door films is mijn geest zo verziekt dat ik van 0.22 tot 0.28 aan zombies zat te denken.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
de zwak onderbouwde stellingname was wat jammerlijk
Eens.
Wat ik niet snap is dat het bij niemand opkomt dat de 'kunstenaar' de commerciële exploitatie niet zelf hoeft te verzorgen. Dat 'wij-willen-ons-alleen-bezighouden-met-kunst' riedeltje is zo naïef.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1019 votes
Ik aan de dansscène uit Calvaire.
Haha, hadden ze dat maar gedaan.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
In Overigen > Algemeen > Piepkleine geneugten des levens:
Kreeg die Suitsupply folders ook binnen heb ze ook binnen heb een retail pas.
Waar kan een mens zich druk over maken ?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Waarom bemoeit een Vlaamse zich eigenlijk met zoiets? Het is wel echt een storm in een glas water.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Feministe. Bij Coen en Sander was er een heleboel ophef over, dat het te aanstootgevend zou zijn. Blijkbaar hangen er door heel Nederlands posters van Chantal met blote borsten en zelfs een foto met haar zonder slipje (?). En dat vinden veel mensen niet kunnen, dat zoiets openbaar in bushokjes e.d. hangt.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Waarom bemoeit een Vlaamse zich eigenlijk met zoiets? Het is wel echt een storm in een glas water.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is wereldwijd toch? Op de radio zeiden ze dat o.a. in Engeland de poster als afgedekt werden, omdat ze het daar helemaal een schande vonden.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Maar ook een wetenschapper, ik kon wel janken (van geluk).
Ik vind ook dat er veel te veel aandacht is voor (Haagse) politiek, en te weinig voor sport en wetenschap en zo nog wat andere deelgebieden.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Francisco van Jole was inderdaad een verademing.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik had het niet over de Nederlandse Kim Jong-il
maar de wetenschaps-journalist 
Van Van Jole krijg ik altijd jeuk op rare plekken 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Nederlandse Kim Jong-il? Hoe verzin je het?
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik kan het niet helpen, maar wanneer ik Van Jole zie moet ik altijd denken aan dit filmpje.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Stomme trut van de incassobureaus. Vreselijk gewoon.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Is Witteman echt de neef van Vanessa??????
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
En waarom in hemelsnaam opnieuw een podium aan Gerard Joling geven om voor de zoveelste keer deze week te praten over zijn overspannenheid?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Jezus, ik word helemaal gek van dat gebler van die Purmerendse.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ach ja zo'n typetje net als die goeie tijde slechte tijde ex soapie... ehm met die dan weer grote borsten en dan weer kleine.. naam vergeten.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Nja kwenie, deze vindt zichzelf net iets te belangrijk en leuk.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het is ook bes een eer om met Jermaine speelgoed te kopen... vooral na die wereldhit met Pia Zadora 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Morgen zit ik live in het publiek.
Ga je dan ook naar het toilet tijdens de uitzending?
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Haha, mooi filmpje Rico! Die had ik nog nooit gezien.. Zou wel een weddenschap zijn ofzo.
Na een dipje vind ik P&W de laatste tijd weer erg leuk en interessant om naar te kijken. Met name de vaak grappige inbreng van Jeroen Pauw kan ik erg waarderen. Daarbij is hij ook nog eens scherp.