- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pauw & Witteman
Pauw & Witteman
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vandaag in Pauw & Witteman
Maandag 10 september, 23.00 – 23.50 uur, Ned1
Loterijmiljonair Frank Verbeek was afgelopen vrijdag te gast in Pauw & Witteman. Hij zou een therapie van 150.000 euro betalen voor Saskia Ruiten een uitbehandelde anorexiapatiënte. Verbeek blijkt echter een bedrieger te zijn. Eigenlijk heet hij Remon de B. en is geen miljonair. Saskia zal dus niet naar Zweden kunnen.
De redactie betreurt ten zeerste dat De B. ons programma kon gebruiken om zijn leugens te vertellen. Nog veel erger is dat hij Saskia heeft opgelicht, haar valse hoop heeft gegeven.
Vanavond praten Jeroen Pauw en Paul Witteman met Coby Ruiten, de moeder van Saskia.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Las het vanochtend in de krant. Vreemd, dat P&W niet een beetje beter reresearchd heeft. Die gozer scheen her en der al behoorlijk berucht te zijn...
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ai, niet best. Maar over het programma zelf; eindelijk is het er weer! Vond het vreselijk toen de EO mannen het overnamen met (slechte) alternatief.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Ik heb het vanmiddag gekeken. Hier zie je het interview met Verbeek.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Las het vanochtend in de krant. Vreemd, dat P&W niet een beetje beter reresearchd heeft. Die gozer scheen her en der al behoorlijk berucht te zijn...
Ja, schandalig dat zo'n persoon er tussen door glipt. Blamage van de redactie.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Vind het ergens toch raar idd. Een programma zoals p&w doen toch wel research? Vond het meteen al een vaag figuur, voordat hij ontmaskerd werd.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Vind het ergens toch raar idd. Een programma zoals p&w doen toch wel research? Vond het meteen al een vaag figuur, voordat hij ontmaskerd werd.
Niet goed genoeg blijkt. Schijnt dat die gozer lang en breed op internet beschreven was als grote olichter, met naam en toenaam. Even googlenkan geen kwaad, ook niet bij P&W.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hij had een andere naam aangenomen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Die ook wel bekend was, volgens het artikel dat ik las. Hij stond, volgens mij, onder drie namen bekend...
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Maar geloofden zij dan klakkeloos dat hij miljonair was?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Blijkbaar, anders zat ie d'r niet lijkt me...
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Dat al meerdere andere media het hadden gemeld zal natuurlijk ook een rol hebben gespeeld. Anders ben je vermoedelijk veel wantrouwender.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Hij wilde anoniem blijven. Dan kom je toch wel met wat anders dan zo'n toupetje en bril? Nogmaals vind het raar dat men dat daar niet doorzag.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Tja, hun scherpte zijn Pauw en Witteman allang verloren. Met name Witteman verschijnt soms knikkebollend op het scherm.
Gezapig programma `tje waarin de heren nalieten om te vragen waarom de vader van Saskia ( die multimiljonair is ), met wie zij naar het schijnt dagelijks contact heeft, niet garant staat voor de betaling van de behandeling. Sowieso een vreemde zaak dus.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is pas later naar buiten gekomen. Als ze dat hadden geweten hadden ze dat wel gevraagd.
Scherpte na een (goed) seizoen 'allang' verdewenen? Wat een onzin.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Gebrek aan research dus.....
Pauw doet het nog wel aardig. Maar Witteman had allang met pensioen moeten gaan. Alhoewel je dan weer niemand hebt die zo pakkend kan zeggen dat ` we ` naar de zapservice gaan.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Weet niet hoor. Vind aan dit hele verhaal een stinkend luchtje zitten....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Gebrek aan research dus.....
Dit is een incident. Verder kun je daar geen uitspraken over doen.
Vind ik niet. Ik vind Witteman prima. Hij heeft een andere rol dan Pauw. Ze vullen elkaar goed aan.
De vorm van het duo wisselt wel, maar dat is logisch.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Iemand afgelopen Maandag Pauw en Witteman gezien over Slotervaart.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Die aflevering heb ik nu juist bewust overgeslagen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Pauw en Witteman heeft een verschrikkelijk slecht format, waarbij gasten soms een half uur lang voor Jan Lul aan tafel zitten. Als er enige interactie is tussen de gasten, dan komt dat uit hun zelf, maar niet omdat Pauw en Witteman daar voor zorgen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik vind het op zich soms wel aardig, maar het pretendeert wat diepgravender en intelligenter te zijn dan andere talkshows, terwijl het in de praktijk ook nogal veel slap geouwehoer is.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Waarom dat?
Ik heb geen zin in een speciale avond over een of andere wijk waar het minder goed schijnt te gaan.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Inderdaad, wie zit er op "buurtgeneuzel" te wachten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het staat model voor een grotere kwestie natuurlijk.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Precies. Maar helaas is Pauw en Witteman politiek gezien zo onevenwichtig dat de uitzending al gauw naar 1 bepaalde hoek uit week.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Dan alsnog. Er is al zo vaak over gepraat, ook in hun uitzending en in de krant lees je er ook vaak zat over. Nogal logisch dat sommige dan geen zin hebben in een hele uitzending erover.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Bovendien worden dit soort problemen veroorzaakt door dezelfde soort mensen, die meestal niet willen samenwerken met de omgeving. Dus als die uitgebreide spreektijd krijgen, lost dat weinig op.