- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pauw & Witteman
Pauw & Witteman
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik vind Rutger Plofkop een beetje zielig. Hij is kampioen jennen met als enig doel om de geinterviewde over de zeik te krijgen, en dan krijgt hij eindelijk eens de wind van voren en dan gaat hij aangifte doen. Wat een zielige vertoning. Bij De Wereld Draait Door vorige week zat hij met zijn plofkop vol tanden toen zijn eigen ondervragingstechnieken eens tegen hemzelf werden gebruikt. Toen werd de echte Rutger pas zichtbaar. "Gaan we het nog over het boek hebben?" vroeg hij toen angstig. 
Dit is net zo'n storm in een glas water als toen Donner zogenaamd zijn microfoon zou hebben weggetrokken. Maar Donner deed dat alleen maar omdat Rutger hem niet liet uitpraten. Om dan vervolgens bij elk tweedekamerlid te gaan zuigen dat Donner handtastelijk werd is gewoon zielig. Ik hoop dat Rutger binnenkort eens echt een ram voor zijn paddenhoofd krijgt (ongelofelijk dat dit nog niet is gebeurd), geef die zieligerd en zijn Geenstijl klupje echt eens wat om over te huilen. Bovendien viel hij die Kinneging en zijn vrouw lastig op hun privéadres. Als er een vervelende pad in mijn tuin zit te kwaken schop ik die er ook uit.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik hoop dat Rutger binnenkort eens echt een ram voor zijn paddenhoofd krijgt ...... Als er een vervelende pad in mijn tuin zit te kwaken schop ik die er ook uit.
Er is nog altijd een groot verschil tussen iemand een vraag stellen (hoe irritant ook) of fysiek geweld gebruiken. Beetje bizar dat je hem zielig gedrag verwijt en zelf gewoon over wil gaan tot het gebruiken geweld.
Zoals die dame gister bij POW Ned aangaf. Zij de de mond vol hebben over fatsoen hebben het vaak zelf totaal niet...... En die Kinneging had gewoon de deur dicht kunnen doen, maar besloot als een idioot in de camera te gaan kijken.... Heeft helemaal niets met lastig vallen te maken. Wie de bal kaatst kan 'm natuurlijk terug verwachten. (Rutger ook)
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik heb geen fysiek geweld kunnen bespeuren in dat filmpje.
Ikzelf ben dan ook slechts een burger. Als razende reporters mij lastigvallen op mijn privéadres en ze gaan niet weg na een vriendelijk verzoek daartoe, dan zal ik ze zeker een handje daarbij helpen. Je hebt mensen gewoon met rust te laten in hun privéleven.
Het probleem is dat Rutger juist dat soort taferelen probeert te bewerkstelligen. Maar wanneer iemand hapt en zijn gejen zat is, is meneer opeens de onschuld zelve. Het gebeurde bij Donner, en nu weer bij Kinneging (hoewel ik dat persoonlijk ook een hele enge man vind).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar Kinneging vroeg hem helemaal niet weg te gaan. Kinneging kwam zelf naar buten om de camera in te kruipen. Hij heeft geen enkele keer gezegd ga weg. Ja, pas na zijn idiote gedrag riep hij dat het niet uitgezonden mocht worden.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Maar Kinneging vroeg hem helemaal niet weg te gaan. Kinneging kwam zelf naar buten om de camera in te kruipen. Hij heeft geen enkele keer gezegd ga weg. Ja, pas na zijn idiote gedrag riep hij dat het niet uitgezonden mocht worden.
Dat is dan ook typisch Powned om maar 2 minuten van de 15 uit te zenden. Die monteren altijd zoals het hen het beste uit komt.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ja precies, stemmingmakend intro en outrootje erbij. hupsakee
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat is dan ook typisch Powned om maar 2 minuten van de 15 uit te zenden. Die monteren altijd zoals het hen het beste uit komt.
Ze gan zo het ruwe material op de site zetten, dus we zullen zien. Verder werkt alle media zo....
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Zal best, maar dat is dus de reden dat het lijkt alsof ie niet zegt dat ze weg moeten.
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom ze die mafketel niet gewoon negeren, maar goed.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zal best, maar dat is dus de reden dat het lijkt alsof ie niet zegt dat ze weg moeten.
Ja, en om dan vervolgens zo in de camera te kruipen. Die man was gewoon compleet in de war. Maar om nu een hoogleraar rechtsfilosofie in bescherming te nemen omdat hij niet toerekeningsvatbaar zou zijn, gaat me ook weer te ver.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het is altijd gezeur met dat powned. Het liefst zie ik dat ze kappen
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Waarom? Ze zorgen juist voor leven in de brouwerij. Genoeg programma's die rimpelloos voortkabbelende rubriekjes maken. En jij hoeft er niet naar te kijken.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Er zijn altijd relletjes en dat vind ik irritant. Ik noem dat geen leven in de brouwerij maar gedoe en geruzie. Kicken ze ook op bij powned, weet ik wel. En ik maak natuurlijk zelf uit of ik er naar kijk.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik vind het altijd wel frappant wanneer er een luis in de pels opduikt men die meteen de mond wil snoeren. De brutaliteit van Rutger is voor velen een doorn in het oog. De grap is echter dat het geheel afhankelijk is hoe je ermee omgaat. En dat is niet partijgebonden. Rutte, Plasterk, Halsema, Wilders, Pechtold... allen doen mee met de 'tongue-in-cheek' van Castricum.
De pers is er om dit soort types als Kinneging te ontmaskeren en als het zo'n actie van Castricum het moet doen... hulde. Je moet er toch niet aan denken dat zo'n type dadelijk ECHT op een stoel gaat zitten waar hij macht heeft. Nee... deze actie heeft JUIST aangetoond dat verslaggevers a la Castricum nodig zijn.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik vind het altijd wel frappant wanneer er een luis in de pels opduikt men die meteen de mond wil snoeren..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat is het verschil. Je wil gewoon dat ze uit zichzelf hun mond houden, ipv er zelf actie op te ondernemen? Nogal slappe houding. Als je wilt dat ze kappen, doe er dan wat aan, als je vindt de hen de mond niet gesnoerd moet worden, klaag er dan ook niet over.
En ze hebben Cohen toch weggejaagd? Lijkt me ook een goede actie. Die man was dood ongelukkig als oppositieleider.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Door die rudger is ie weg! Ik mag toch wel hopen dat rutger morgen van de tv is verdwenen? Ik ga zelf geen actie erop ondernemen nee..
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Enkele keer doen ze iets goeds. Maar volgens mij is dat alweer een dik jaar geleden toen ze de pvv hebben doorgelicht.
Die enkele keer is dus voldoende. Enne... moeten ze de PVV ook maar verbieden omdat je het niet met ze eens bent?
Maar goed... dit gaat heel snel politiek worden... dus geef er maar geen antwoord op 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het gekke is dat die andere journalisten van POW Ned veel erger zijn. Een soort mislukte kloontjes van Rutger die 'm op amateuristische wijze proberen na te doen. Dat vind ik nu tenenkrommend. Vooral die kleine blonde, wat een sujet is dat.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wat is het verschil. Je wil gewoon dat ze uit zichzelf hun mond houden, ipv er zelf actie op te ondernemen? Nogal slappe houding.
Wat is daar nou slap aan?
Ik vind het ook een compleet onzinprogramma met een gigantische idioot die net doet alsof ie een journalist of zo is. En dan doen ze bij powned ook nog alsof je hen serieus moet nemen
.
Er is wat mij betreft ook absoluut niks fris of bijzonders aan wat ze doen. Gewoon puberaal gezeik.
Als iemand met zo'n grote bek mij zo zou lastig vallen kreeg ie ook een knal, zo vreemd lijkt me dat niet. Het is niet omdat ie net doet alsof ie journalist is je hem opeens anders gaat behandelen natuurlijk.
En van mij hoeft ie niet te kappen, maar ik vind het nogal dom van mensen dat ze echt op hem ingaan. Raar, wat heb je daar nou aan.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
En ze hebben Cohen toch weggejaagd?
. geloof je het zelf..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat is daar nou slap aan?
Als je iets vind, moet je er ook iets aan doen of van zegen, maar enkel ongefundeerd klagen vind ik slap.
Ik snap verder niet waarom mensen hier zo agressief van worden dat ze hem meteen willen slaan (of vinden dat hij dat verdient). Blijkbaar valt er nog een hoop te beschaven in dit land....
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Als je iets vind, moet je er ook iets aan doen of van zegen.
Dat doet ie toch?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
. geloof je het zelf..
Ik niet, maar zijn politieke vriendjes wel zo krijg je de indruk. Denk overigens wel dat ze meegeholpen hebben het proces wat te versnellen, maar met name dankzij Cohen zelf.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik snap verder niet waarom mensen hier zo agressief van worden dat ze hem meteen willen slaan (of vinden dat hij dat verdient). Blijkbaar valt er nog een hoop te beschaven in dit land....
Mwa, als ie zo bij jou voor de deur of in de straat irritant staat te doen duw je hem ook wel weg hoor, laat staan als ie je zwangere vriendin wil lastig vallen. Opbokken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, hij loopt hier een beetje in de ruimte te lullen. Schrijf een brief aan de Volkskrant of zo of vraag of Rutger je wil komen interviewen. Wat je hier roept is natuurlijk 0 relevant.,
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik niet, maar zijn politieke vriendjes wel zo krijg je de indruk. Denk overigens wel dat ze meegeholpen hebben het proces wat te versnellen, maar met name dankzij Cohen zelf.
Lijkt me niet dat Cohen-stemmers naar die onzin kijken eerlijk gezegd, dus daar viel al niet veel te verliezen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ja, hij loopt hier een beetje in de ruimte te lullen. Schrijf een brief aan de Volkskrant of zo of vraag of Rutger je wil komen interviewen. Wat je hier roept is natuurlijk 0 relevant.,
. moeten we onze filmrecensies ook eerst maar naar de Volkskrant sturen ipv op MM? het gaat toch gewoon om een mening..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mwa, als ie zo bij jou voor de deur of in de straat irritant staat te doen duw je hem ook wel weg hoor, laat staan als ie je zwangere vriendin wil lastig vallen. Opbokken.
Nee hoor, ik nodig 'm uit voor een kop koffie en laat per ongeluk de melk vallen.... Al denk ik eerder dat ik het best goed met 'm zou kunnen vinden, ik zie het probleem niet zo. Daarbij schrijft mijn vriendin niet van dat soort suffe columns.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
. moeten we onze filmrecensies ook eerst maar naar de Volkskrant sturen ipv op MM? het gaat toch gewoon om een mening..
Tegen de tijd dat ik me zo over een film opwind dat ik vind dat het de mond gesnoerd moet worden (uit distributie gehaald) zal ik dat inderdaad doen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Die enkele keer is dus voldoende. Enne... moeten ze de PVV ook maar verbieden omdat je het niet met ze eens bent?
Maar goed... dit gaat heel snel politiek worden... dus geef er maar geen antwoord op