• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Pauw & Witteman

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat een uitstekende uitzending vanavond, het Midden Oosten/Noord Afrika/de Moslimwereld ontleed van verschillende kanten. Een mooie catch-up, met een hoop nieuwe info.

JulesTMNT

• 286 messages
  • 198 votes

Wat is die Patricia Paay toch een dom wicht zeg. Ze verstoorde voortdurend de uitzending gisteren met haar irritante opmerkingen.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Waarom wordt zo'n mens ook uitgenodigd?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Geweldig zoals Sonja Barend die slaapverwekkende Ivo Opstelten pareert. Wat een vreselijke man is dat toch. En wat een verademing om genoemde vakvrouw weer te zien. Daar kunnen zowel Paul Witteman als Jeroen Pauw nog heel veel van leren. Hans Dorrestijn is ook een verademing. Wat een lieve man is dat.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ivo Opstelten moeten ze alleen rond 5 december uit de kast trekken. Geef hem een baard en een mijter en niemand merkt het verschil. Als ik hem hoor praten beeld ik me altijd in dat het Sinterklaas is, dat maakt het een stuk draaglijker.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Laat ik dat ook maar proberen.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Toch mooi dat ex-gedetineerden bij Pauw & Witteman de kans krijgen hun verhaal te doen. Tijdje terug een moordenaar, vandaag een ontvoerder. De misdaad zelf mag wat mij betreft iets minder aandacht krijgen, maar bijzondere televisie is het absoluut.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mee eens. Schijnt toch een ander licht op de zaak. Er valt niets goed te praten, en dat deed hij dan ook niet echt, maar i neen zekere zin begrijp ik het wel. Vond 'm ook bijzonder sympathiek eerlijk gezegd.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Criminelen oefenen in 't sympathiek overkomen. Daarom gaan ze ook in therapie. Aldus dr. Melfi uit de Sopranos

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ben hal ver we ge sei zoen drie maar heb haar dat nog niet ho ren zeg gen hoor. Hoe dan ook, Dok ter Mel fi. Vlot te spre ker is dat.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Zijn het niet sociopaten die zich oefenen in het manipuleren van emoties ter eigen bestwil? En natuurlijk zijn er criminelen die sociopaat zijn, maar omgekeerd lijkt die redenering toch ietwat overdreven.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Apollinisch wrote:
Ben hal ver we ge sei zoen drie maar heb haar dat nog niet ho ren zeg gen hoor. Hoe dan ook, Dok ter Mel fi. Vlot te spre ker is dat.

SPOILER ALERT DR. MELFI!!
de allerlaatste aflevering!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Over slechte meisjes gesproken: ik krijg Boutaina Azzabi maar niet uit mijn hoofd.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

(afbeelding)

Even een gezicht erbij.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Met andere woorden... zo'n hoofddoek heeft geen enkele zin

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja, daar was weinig mis mee, al is deze foto niet zo.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Criminelen oefenen in 't sympathiek overkomen. Daarom gaan ze ook in therapie. Aldus dr. Melfi uit de Sopranos

Klopt. Maar in dit programma hoeven ze geen podium te krijgen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Witteboordencriminelen - die gewoon wegkomen met hun dubieuze daden - krijgen anders volop tijd en ruimte om hun zegje te doen. Vind het dan een beetje hypocriet om een veroordeelde ontvoerder, die zijn straf heeft uitgezeten, te weren uit zo'n programma.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Stephan wrote:

Met andere woorden... zo'n hoofddoek heeft geen enkele zin

Bij sommige vrouwen heeft zelfs een burka niet eens zin

Reijersen

• 520 messages
  • 4226 votes

PFff, die Keith Bakker was gister echt uit zijn nek aan l*llen. Wat de heren presentatoren ook probeerden.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Ik zie zojuist de uitzending van maandag. Albayrak is echt rampzalig gewoon. Ze gedraagt zich echt alsof ze voor het eerst aan zo'n tafel zit, er komt geen zinnig woord uit haar mond.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Nee, dan die Naema Tahir en Andreas Kinneging. Mijn hemel wat een afgang.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Madecineman wrote:

(quote)

Bij sommige vrouwen heeft zelfs een burka niet eens zin

Ik raak persoonlijk erg opgewonden van vrouwen in burka.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Stephan wrote:

Nee, dan die Naema Tahir en Andreas Kinneging. Mijn hemel wat een afgang.

Ze passen wel goed bij elkaar, dat dan weer wel. De wereldvreemdheid spatte er van af, inderdaad een demasqué van ongekende omvang.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja, met name die kale spoort niet helemaal, al had ie het volste gelijk met zn actie tegen Rutger.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Natuurlijk niet kos. Gewoon de deur sluiten. Het had zo simpel kunnen zijn.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Of de keel wat langer dicht houden.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Stephan wrote:

Natuurlijk niet kos. Gewoon de deur sluiten. Het had zo simpel kunnen zijn.

Waarom de deur sluiten als je die proleet eindelijk eens voor zn smoel kunt meppen .

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dan moet je ook vinden dat Rutger dan aangifte mag doen.

Persoonlijk vond ik die kale echt een hele enge vent, die totaal niet spoorde. En het gejank van zijn vrouw dat er enkel lieve journalisten op het Binnenhof mogen komen is wel het ergste dat ik op de nationale tv gehoord heb...... Enkel omdat Cohen geen ballen had, maar die kon helemaal niemand aan, die niet in was voor een kopje thee.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Die Tahir en die kale lullen ook aardig dom, maar Rutger vraagt natuurlijk om reactie. Vond het al een wonder dat ie nooit eerder een hoek heeft gehad.

En tuurlijk is het zn recht aangifte te doen, al lijkt het me extreem zielig.

Cohen had er verder weinig mee te maken, die kale is sowieso een vrij rechtse VVD'er.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.