- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pauw & Witteman
Pauw & Witteman
Logico
-
- 80 messages
- 0 votes
Natuurlijk? Wie is Ischa Meijer?
Laat het antwoord ook maar, ik geloof je op je woord..
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik denk dat er een enorme generatiekloof tussen ons in staat. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ischa Meijer 
Pauw en Witteman... leuke gasten soms, maar het is af en toe net een theekransje waar iedereen door elkaar heenlult en Pauw en Witteman geen overhand hebben. Pauw is veel beter alleen. Veel kritischer ook.
Logico
-
- 80 messages
- 0 votes
Ik heb zowel bij Pauw als Witteman dat ik ze eigenlijk altijd het voordeel van de twijfel moet gunnen, ze hebben altijd een goed punt.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Al vaker gebeurd het dat er na een serieus onderwerp er een wat lichter onderwerp wordt besproken.
Het is vanavond voor de eerste keer dat ik met een vorm van ongenoegen het vervolg aan het bekijken ben.
Het leed komt zo extreem en vers over dat een video van stembanden die ergens puberaal op lijken 4 minuten erna bijna pijnlijk voelbaar zijn.
Dit moet van te voren toch ingecalculeerd kunnen worden? Overgangen zijn te groot en daardoor niet te begrijpen.
Edit: laatste quote van de vader redt dan gelukkig veel. Beide ouders gaan met een lach de uitzending uit.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik heb het niet zo op de "interview-nieuwe-stijl" methode, die tegenwoordig de 'norm' lijkt.
Afkappen en woorden in de mond leggen. Ik vind het zo gehaast en onbeschoft. Antwoorden moeten maar gepropt worden in een tijdschema.
Bij P&W, DWDD, KvdB en zelfs GM. Ned is dit het geval.
Alleen Harm Edens bij On Air lijkt nog werkelijk naar de gast te luisteren (en Pauw soms).
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Edens was zeker een grote verrassing voor mij. Deed het uitstekend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Sterk begin van het nieuwe seizoen. Arthur Japin is naast voortreffelijk schrijver ook een boeiend spreker. En politiek verslaggever van De pers Kustaw Bessems is een welkome aanvulling.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Lol. Hoe stompzinnig, maar ook wel geniaal.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Die zal nu wel volledig ontgroend zijn bij zijn dispuut.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Droeg die jongen niet een microfoontje?
Anywho, ik voorzie een hype...
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Die zal nu wel volledig ontgroend zijn bij zijn dispuut.
Hehe true. Laatst ook al een paar dames die hun ontgroening voor de Rotterdamse roeivereniging Skadi moesten doen bij Paul de Leeuw. 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ramsey Nasr 
En als Moszco tegenover juffrouw Schellart (wel een leuke vrouw) zat, dan was ze, na de gebruikelijke naborrel, morgen al bevrucht.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Vond haar helemaal niet leuk. En die foto van de gynaecoloog op de achtergrond vond ik werkelijk onsmakelijk
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Die lieten ze wel te lang staan, inderdaad.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Prachtig en pijnlijk tegelijk; Joris Luyendijk versus Hans Jansen. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Prachtig en pijnlijk tegelijk; Joris Luyendijk versus Hans Jansen.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
bekijk de uitzending terug op
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Thanks. hehehe, wat een ongelofelijke debiel die Jansen. Die begrijpt er echt Helemaal niks van.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Surreële televisie net.
Ietsjes specifieker? Moet ik morgen iets nakoekeloeren?