- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja maar ondertussen is hij volgens mij ontzettend onzeker, geloof niet dat zijn diva gedrag oprecht is, lijkt mij gewoon een stukje aandacht vragen door zijn onzekerheid.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja inderdaad, want toen Gordon (?) zei dat hij zijn sjaal af moest doen, riep hij meteen: Oke ik zal hem nooooit meer omdoen, sorry sorry!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mooie tv man die Ferry, en die shawl rocked gewoon
. Zonder die shawl is ie gelijk minder stilistisch. Nee, lachen joh die Ferry de Ruiter met zijn meltdowns.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Het komt eigenlijk zelden voor dat ik zo vroeg in het stadium van een tv-show al favorieten voor de finale heb. Finale mag, zoals het er nu voorstaat, wat mij betreft bestaan uit Tania, Daniel en Sim'ran. Adlicious vind ik ook een sublieme groep maar ik hoop al jarenlang op een groepje zoals Sim'ran of een zangeres zoals Tania om hier door te breken in NL. Lekker wat donker vrouwelijk schoon! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb weinig met de groepjes, op de een of andere manier. Ze zijn goed hoor, daar niet van, maar Adlicious weet mijn aandacht nét vast te houden voor een paar minuten, dan ga ik me irriteren aan die meneer zijn wc-borstel-kapsel. Ze zongen toch o.a. 'Candyman'? Dat vind ik sowieso al een vreselijk nummer, maakt het al minder leuk om naar te kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je ziet al aardig vroeg wat voor vlees je in de kuip hebt inderdaad.
Ik heb niets met groepen, en vooral niet met Destiny's Child rejects als Sim'ran. Epic fail dat soort groepjes. Ik ben echt into solo artiesten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze zongen toch o.a. 'Candyman'? Dat vind ik sowieso al een vreselijk nummer, maakt het al minder leuk om naar te kijken.
Het ergste was nog dat ze van die Lisa Kudrow wannabe achteraf gingen zeggen dat ze Christina Aguilera evenaarde, nog nooit zoiets idioots gehoord. Alsof dat al in deb uurt kwam van vier octaven, om dan nog maar over de power en de zuiverheid te zwijgen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lisa Kudrow! Daar laat ze me aan denken! Ik dacht al dat ze wel iets weg had van iemand maar kon er de vinger niet op leggen wie. Ik zat in de richting van een man te denken (oeps), vind haar een vrij mannelijk voorkomen hebben.

Sim'Ran heeft inderdaad een hoog DC gehalte, maar ik herinner me totaal niet wat voor een liedjes ze deden of hoe ze uit zien. Even gegoogled, en het belletje gaat weer rinkelen, ze hebben al eerder meegedaan toch?
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
He die Sim'Ran ken ik. Hebben gezongen op de doop van de dochter van een vriend. Die kunnen me toch wel een behoorlijk partijtje zingen!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het ergste was nog dat ze van die Lisa Kudrow wannabe achteraf gingen zeggen dat ze Christina Aguilera evenaarde, nog nooit zoiets idioots gehoord.
En bedankt.
Vond dat ze het goed deed en het was een stuk plezieriger om aan te horen dan Christina die loopt te bléren alsof ze teveel drank op heeft.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bij Sim'Ran is alleen dat kleinste meisje erg goed, de rest sucks.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
He die Sim'Ran ken ik. Hebben gezongen op de doop van de dochter van een vriend. Die kunnen me toch wel een behoorlijk partijtje zingen!
Dat is dan wel weer leuk, heb je ze ook gesproken? Zijn ze aardig of zijn het van die 'Rafaella' typjes die een beetje naast de schoenen lopen?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En bedankt.
Ook in de media hoor, chill
.
Vond dat ze het goed deed en het was een stuk plezieriger om aan te horen dan Christina die loopt te bléren alsof ze teveel drank op heeft.
Dat is iets anders en dat kan elk individu anders vinden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Alle 3 eigenlijk. Echt zo'n algemene tuttige uitstraling, braaf, oersaai en het klinkt ook nog eens zweverig tot en met. Alsof je een mini koor op de planken zet. Niet m'n ding
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo'n prekende Afro-Amerikaanse priester ervoor. HALLELUJAH, PRAISE THE LORD! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Exactly..
Hiiiiiiiihooooooohooeeeeeeeee...yeah! zwaaien met die heupen en snap yo fingahs!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vergeet de black big momma erbij niet.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Dat is dan wel weer leuk, heb je ze ook gesproken? Zijn ze aardig of zijn het van die 'Rafaella' typjes die een beetje naast de schoenen lopen?
Waren heel aardig. Waren goede vriendinnen van de moeder, vandaar dat ze daar kwamen zingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
NEE, Daniel niet mee naar de liveshows! Dat kan toch niet joh, potdomme. Zo'n talentje.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Tania gelukkig wel mee naar de liveshows. Wat een schoonheid!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is Pyke jouw collega joh? Cool!
Ben het nu terug aan 't kijken, en hij is toch zeker wel leuk. Dat lachje, schattig.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Is Pyke jouw collega joh? Cool!
Ben het nu terug aan 't kijken, en hij is toch zeker wel leuk. Dat lachje, schattig.
Yep!
Hij werkt dan wel in het andere kantoor, maar voor hetzelfde bedrijf.
Vind hem echt fantastisch zingen, hij is gewoon de Nederlandse Stevie Wonder man! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nou nou, daar noem je wel iemand hoor. Je kan het ook overdrijven, maar begrijp het wel. Mijn moeder vind mij ook de knapste jongen van de wereld, terwijl er toch zeker 100 knappere rondlopen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Het is wel een leuke jongen en kan aardig zingen inderdaad. Ben wel benieuwd naar aankomende vrijdag, hopelijk gaat Laura eruit wat ik ook wel denk want ik zag een voorstukje van Jessica en die meid kan toch een partij zingen, jammer dat het zo'n arrogant krengetje is.
Zolang de twee 'emo's' maar doorgaan vind ik het allemaal prima 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laura zou diep moeten gaan, al mag ik hopen dat ze wel door gaat. Zou beschamend zijn als dat niet het geval zou zijn. Dit is X-Factor, geen the Voice of Holland. Maar heb er een hard hoofd in.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Daar dacht je afgelopen vrijdag toch anders over
En dit is zeker de X-Factor wat inhoud dat je het hele pakket moet hebben en dus OOK moet kunnen zingen, tsjah 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het wordt wel pittig ja
. Al vind ik haar best goed zingen, het is geen Etta James maar toch wel een heerlijk stemgeluid. Zou een cd van haar zeker kopen.
Al is ze duidelijk niet de sterkste zangeres in haar categorie, maar voor de rest loopt ze op andere facetten ver voor.