• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.086 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind dat ook leuk, en hij kan het wel, het publiek meekrijgen. Dus hoop niet dat hij 'te braaf' gaat worden. Hij had vanavond nog wel een paar 'diva momentjes', wat zich vooral liet zien in zijn non-verbale gedrag. Toffer dan die 13-in-een-dozijn gastjes.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt. Dat kan nog wel leuke momenten opleveren in het heetst van de strijd. De humor van die twee emo gastjes ligt me wel.

Waarom deed je mee aan X-Factor?

- Gewoon omdat het kan... En gratis is.

.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ja, dat was inderdaad grappig. Rare snuiters, ben benieuwd hoeveel tienermeisjes een poster van hem boven het bed willen hangen. Ook die Grant is wel een fijne verschijning.

Dat meisje waar Eric over zij (ze zat bij de twijfelgevallen) dat ze een chagrijnige kop had, volgens mij probeerde Angela haar door te laten, Gordon zei volgens mij dat hij dat niet wou, waarop Angela zei dat Gordon altijd zijn zin wist door te drijven. Had dus verwacht dat het exit was voor haar, maar gelukkig was ze door. Heb haar vanavond gemist volgens mij, maar tijdens de audities viel ze me wel op.

Gayboy Ferry is wel door toch? En die Justin Bieber wannabe, is hij ook door?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Daniel Landers is veruit mijn favoriet, wat een heerlijk jong met een enorm sexy stem. Kan ik wel van genieten. Bij de vrouwen heb ik nog geen favoriet, is nog niet echt iemand die er bovenuit steekt. Ja ik vond Berivane erg leuk, maar helaas. Van de groepen sprong Adlicious er enorm bovenuit, geweldig gezongen! Ook Dennis & Jeffrey vond ik leuk, hele spontane jongens die een vermakelijke show neerzetten.

Tom en Mitch zijn ook nog favoriet bij de jongens, haha wat een stel droogkloten, maar zingen kunnen ze wel. Deed me erg denken aan Chester van Linkin Park

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Elineloves wrote:

Gayboy Ferry is wel door toch? En die Justin Bieber wannabe, is hij ook door?

Ferry weet ik niet, die Bieber wannabe is wel door, die was gelijk al door.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zo te zien had Ferry zijn nummer niet goed gedaan, maar mocht hij wel door omdat zij auditie goed was.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Ja, dat was met Tim hetzelfde. Ook al deden ze het nog slechter, de jury had ze achteraf toch wel doorgelaten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Toch is Gordon best lief, wanneer dat meisje een breakdown had en bijna een paniekaanval kreeg. Toch wel een fijn jurylid, al begrijp ik wel dat veel mensen een hekel aan hem hebben.

Laura was weer een prachtige verschijning, maar haar stemgeluid gaat wel snel vervelen, dat 'kinderlijke gepiep'. Ook Kelsey is een prachtige vrouw, heeft zeer zeker de X-factor, maar dat zij er uit is.. jesus.

Stiekem begin ik wel een crush te krijgen op Daniel hoor, heerlijk artiestje, elke keer weer.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Laura irriteert me mateloos, maar zal wel weer ver komen....ik vond het onterecht en belachelijk dat Hanneke eruit moest en niet eens dan nog even een stukje mocht zingen, vond haar zoveel malen beter als Jantien ofzo...en ze raakte me iedere keer....net als ander Hanneke overigens, wat ik vreemd vind is dat we vorige week die man met die lamme arm niet hebben terug gezien ,die Somebody to love zo geweldig deed en nu ook niet, dus zal er wel uit zijn, maar wel vreemd dat we hem niet hebben terug gezien....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben blij dat die blinde man ook door is, hou wel van dat rauwe.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Leuk dat Angela de groepen heeft!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gordon de jongens (alweer, toch?) Eric de meisjes en Stacey de 26 plus, toch?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Mijn twee grootste favorieten zijn momenteel Daniel en Adlicious

Daniel is echt een snoepje eerste klas met een heerlijke stem en sexy moves en Adlicious is gewoon erg goed, alles klopt bij hun, de uitstraling, gedrag, stemmen. Niveau van hun ligt ver boven het gemiddelde van de overige groepen.

Personen waar ik me mateloos aan irriteer zijn Jessica, Laura en Ferry (dramaqueen zoals Gordon al zei) Ergerde me ook heel erg aan die Samayra, maar die is er gelukkig uit. Toch zijn er weer een aantal goed mensen uitgestuurd wat in mijn ogen totaal onterecht was. Zoals stoere Hanneke (niet die rode) die zong toch echt beter dan bijvoorbeeld Jantiene en Laura. En er was ook nog een mooie meid met een enorme bos zwarte krullen, weet even haar naam niet meer maar die was ook erg goed en ligt er nu ook uit. Nou ja dat soort dingen kan je toch niet voorkomen in zo'n programma, maar jammer is het wel.

Gelukkig zijn Daniel en Adlicious door, en van mij mag één van de twee winnen

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Elineloves wrote:

Gordon de jongens (alweer, toch?) Eric de meisjes en Stacey de 26 plus, toch?

Nee Gordon heeft eerst de meisjes gehad en daarna de groepen.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Schandalig overigens dat Kelsey er nu al uit ligt. Die had ver mogen komen. Gelukkig zitten mijn overige favorieten er nog in: Adlicious, Rochelle, Sim'ran en Tania. Één van hun vieren mag wat mij betreft gaan winnen.

En wat is die Laura toch een lief poppetje. Alleen zingen kan ze niet. Daarom vind ik het schandalig dat ze Kelsey hebben laten gaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rochelle vind ik ook iets hebben, ze trekt me op de een of andere manier aan. Ja, ze heeft een chagrijnig hoofd en is niet zo'n 'beauty' als de andere vrouwen, maar ik vind haar wel erg interessant.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Laura Ponticorvo door . Wat wist ze weer te verrassen, toch weer enorm veel progressie gezien bij haar. Toch weer alle aandacht naar je toe weten te trekken, ook als je in een trio formatie niet eens centraal staat. Niet alleen uiterlijk wise grandioos. Dat ze de mooiste is die daar rond loopt is duidelijk maar ook qua zang, uitstraling en performance staat het toch wel als een huis (dat idyllische stemmetje ). Zonder twijfel de kandidaat waar ik persoonlijk voor root. Ik mag hopen dat ze de liveshows wel gaat halen. Met Gordon als coach was dit wel met gemak gelukt, helaas werd hij het niet. Fingers crossed. De jury visits maar afwachten dan. Al ben ik ervan overtuigd dat ze dit zeker kan winnen ditt jaar.

Die twee emo boys gun ik ook het beste, toffe gasten. Landers gaat het ook wel ver schoppen denk ik, die Amerikaanse flair heeft wel wat, gun hem een finaleplaats wel. Voor de rest van de deelnemers heb ik er niet zo veel mee. De enorme euforie rond Adlicious snap ik dan niet zo, al zal het best zijn dat ze erg sterk zijn. Ik ben dan niet zo weg van dit soort groep performances.

Anyway, wel aardig dit seizoen qua contestants maar lijkt me tot nu toe geen tough nut to crack, al zal Adlicious wel de voorkeur krijgen zo aan de impact bij de jury te zien, al verwacht ik hier niet zo'n gelopen zaak als destijds met Lisa Hordijk.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Laura vind ik niet echt goed kunnen zingen...en raar dat ze Kelsey naar huis hebben gestuurd

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het gaat hier gelukkig meer om stem alleen .

Zo gek vind ik het naar huis sturen van Kelsey niet. Fijn dat ze zich ook echt hielden aan de uitspraak "hier op de X Campus begint iedereen weer op 0". Kelsey heeft alleen kunnen presteren bij de audities en heeft op de campus weinig indruk gemaakt, logisch dat zij dus weg moet. Al had die Rochelle weg gemoeten natuurlijk, wat een belabberde attitude heeft zij, zo chagrijnig en totaal geen liefde voor het vak. Wat zij er nou nog doet .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja die Rochelle is echt lachwekkend Wat een chagrijnig hoofd heeft zij zeg, en een mooie stem vind ik het ook niet. Had ik toch liever gezien dat Kelsey bleef, maar zoals Naomi al zegt haar eerste auditie was super, maar voor de rest is ze niet echt opgevallen. Bij mij dan tenminste.

Zag net weer een voorstuk op tv voorbijkomen met onze zogenaamde Justin Bieder, namelijk Tim, en Angela was helemaal lyrisch over hem dat hij het totale pakket heeft en dat hij de totale X factor uitstraalt. Nou ben ik dan gek? Ik zie dat echt totaal niet, wat een heikneuter

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je bent niet gek, ik zie het ook niet . Vocaal niet bijzonder en ook qua uitstraling zie het niet. Aan de andere kant zie ik het wel een tienermeisje hit worden, maar als Bieber er al is, wat moet je dan in hemelsnaam met hem?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Misschien vinden de jonge meisjes hem wel leuk, maar hij kan toch niet op tegen Landers, dus ik zou zeggen tegen Angela, geef die heikneuter nou geen valse hoop

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kijk maar naar Jim en Jaap, NL valt op dat soort broekies.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet echt vergelijkbaar lijkt me, en bovendien heeft Tim nu al een veel succesvollere counterpart, dat was bij hun ook niet zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Rianneke_Dan wrote:

Misschien vinden de jonge meisjes hem wel leuk, maar hij kan toch niet op tegen Landers, dus ik zou zeggen tegen Angela, geef die heikneuter nou geen valse hoop

Angela heeft toch de groepen, heeft ze weinig meer over te zeggen. Tja, en Landers heeft nou net wat meer en die zal het ook een stuk beter doen bij de tienermeisjes. Mijn lekker vroege finale prognose: Laura Ponticorvo (wishful thinking), Daniel Landers en Adlicious.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

Niet echt vergelijkbaar lijkt me, en bovendien heeft Tim nu al een veel succesvollere counterpart, dat was bij hun ook niet zo.

Mwoah, Jim en Jaap waren in het begin ook wat verlegener maar werden wel meteen als 'knappe vent' bestempeld. Had Jim jaren geleden toen Idols net begon, niet ook direct een girly fanbase?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jim wel (al won ie niet), Tim niet natuurlijk. Landers heeft juist een enorme girly fanbase op dit moment.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh dat ontgaat me dan, ik dacht juist dat Landers wat minder goed lag hier in NL. Al vind ik hem persoonlijk ook veel leuker en knapper dan Tim hoor. Dacht dat de jonge meiden toch maar naar Tim trokken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Daniel doet het inderdaad best goed bij de meiden hier, gelukkig maar. Maar de echt hele jonge meisjes zullen Tim toch wel leuker vinden denk ik. Ferry is trouwens ook best populair zag ik op twitter, valt me toch vies tegen. Maar die zal het ook wel niet halen, druk is veel te hoog voor hem, straks krijgt hij weer een meltdown

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je zou maar werken met een Ferry, en voor elk optreden therapeutje moeten spelen. Volgens mij heeft hij niet alleen wat zijn dramatiek betreft diva kanten, maar lijkt het me ook wel iemand die gaat miepen wanneer hij niet zijn leuke roze jasje aan zou mogen, ofzo.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.