• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.140 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja moet je doen Melanie, tis best de moeite waard, nu al. Fijn dat je je beter voelt trouwens!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

sara-pezzini wrote:

ik kreeg kippenvel en tranen in mijn ogen van die Hanneke toen ze amazing grace moest doen, blij dat ze door is vond het eerste commentaar echt belachelijk

Ja, dat was ook erg mooi. Als ze haar niet door hadden gelaten was het echt een fout geweest.

haha Audrey Landers- manuel goodbye...eerste singletje wat ik ooit kocht!!! jeugdsentiment....voel me oud...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit is mijn vriendje, ehhh... Ramon. Ja we hebben het heel gezellig.. bladiebla... we zijn AL 5 weken samen!

Neh, dan vind ik er al niet veel aan.

Edit: Toegegeven: zingen kan ze wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kelsey, damn! Die moet ik in de gaten houden tijdens dit programma.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Kelsey vond ik zeker weten de beste van deze aflevering

Cupido

• 523 messages
  • 1910 votes

Zaten echt belachelijk goede talenten bij vanavond.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Sim'Ran en Kelsey.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb het even terug gekeken en ik Kelsey en Sim'Ran zijn toch ook wel mijn favorieten van deze aflevering. Nice.

joan56

• 20 messages
  • 31 votes

Nou.... Kelsey zei geen podiumervaring te hebben. Vreemd hoor. Ze is zangeres van Grove Yourself en stond als dirigent voor het Zo! Gospel Choir tijdens de laatste versie van Korenslag.

En Gordon of all people zou dat moeten weten.

Kelsey op zich OK maar dan wel eerlijk blijven.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

alien

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Dat deed ze heel overtuigend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Beri is een knappe vrouw, maar of het een act is.. I dunno.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Ik weet niet wat het niveau is van deze X-Factor, maar voor een eerst auditie is dit toch geweldig, of ben ik nou gek? Waarom zijn ze zo negatief? Lijkt wel jaloezie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het niveau van deze X Factor vind ik persoonlijk hoger dan voorgaande jaren, al heb ik niet alle edities gekeken. Er zitten echt een aantal natuurtalenten bij en dan zijn er net 2 á 3 afleveringen geweest. De jury is wel vaker negatief bij mensen die ik goed vond, en wel weer lovend over 'mwoah' gevalletjes.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Elineloves wrote:

Dit is mijn vriendje, ehhh... Ramon. Ja we hebben het heel gezellig.. bladiebla... we zijn AL 5 weken samen!

Neh, dan vind ik er al niet veel aan.

Edit: Toegegeven: zingen kan ze wel.

Potentiele winnaar wat kwam daar een stem uit.

Dat groepje die Gordan adoreert zal de hele X factor show beinvloeden en laat ik daarom nou zo een hekel hebben aan dit soort programma's, elke keer weer hetzelfde liedje.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, ik had ook niet verwacht dat zo'n tutteke de mensen omver zou kunnen blazen, flinke power ja. Was (te) snel met mijn oordeel voordat ik haar hoorde zingen.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Elineloves wrote:

Ja, ik had ook niet verwacht dat zo'n tutteke de mensen omver zou kunnen blazen, flinke power ja. Was (te) snel met mijn oordeel voordat ik haar hoorde zingen.

anders ik wel, des te indrukwekkender was het, voor mij iig.

Maar nog ff afwachten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Potentieel winnaresje, die Annemiek(je). Toch flinke portie kritiek.

Rachelle (?) was echt fantastisch.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Die was niet normaal zo goed

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En dat met zo'n vreselijk lastig nummer, het klopt wat Gordon zei: als je dat kunt zingen..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb het ook terug gekeken. Zij was zeker weten de beste van de avond!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nog niet echt vocaal impressive tot nu toe. Ook erg onlogische keuzes van mensen door laten gaan, toch wel wat gouden strotjes die onterecht weg worden gestuurd. Die twee emo's zijn wel tof, leuke humor en zingen ook wel meer dan aardig. Jammer dat Berivane weggestuurd werd. Behoorlijk awkward persoon en ook erg idyllisch .

Absolute favoriet blijft toch op afstand Laura . Wat een enorm lekker wijf. Prachtig koppie, goed gevormd lijf, aantrekkelijkke stem en manier van praten, enorm veel bimbo gehalte en kan ook best aardig zingen. Benieuwd of ze nog meer progressie kan boeken. Als je het hebt over het totaalplaatje, is zij the real deal. Ook is ze vocaal er wel op vooruit gegaan sinds de auditie. Laura FTW!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

ace leader wrote:

(embed)

alien

Wacht effe, wat is er mis met hun joh? Beter dan dit heb ik het nog niet gehoord in dit wanhopige kut programma Geweldige verschijning, lekker maf en schattig. En wát een stem joh, heerlijk!!

En dan worden ze wild wanneer één of ander standaard groepje samen loopt te zingen, schaam je..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Beri is helaas er uit. Zonde. Laura zegt me zo even niks, even googlen wie dat ook alweer was.

Mooie meid, leuk stemmetje, maar of ze het ver gaat schoppen..

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het streeft wel echt naar een standaard dieptepuntje weer, zo'n iemand moet je erin houden.. *zet filmpje voor 3e keer aan*

Elineloves wrote:

Beri is helaas er uit. Zonde. Laura zegt me zo even niks, even googlen wie dat ook alweer was.

(embed)

Mooie meid, leuk stemmetje, maar of ze het ver gaat schoppen..

Ha, schattige stem .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond dat Landers joch ook wel leuk, stiekem.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sowieso is zo'n Amerikaan gewoon tof. Zo'n echte Japanse anime held, met zijn haar. Kan goed zingen, en ook wel een knappe kerel. Ook een enorme fanbase dus die komt wel ver.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Al zal het grootste deel van NL hem te 'over the top' vinden, daar houden saaie, burgerlijke hollandertjes niet van en dan gaan ze massaal roepen: ''Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg''

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Al gaf ie ook al aan dat ie dat probeert te minderen omdat ie inzag dat dat in Amerika veel beter valt. Deed ie dan ook. Al hou ik wel van die Amerikaanse over the top ness.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.