- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja moet je doen Melanie, tis best de moeite waard, nu al.
Fijn dat je je beter voelt trouwens!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
ik kreeg kippenvel en tranen in mijn ogen van die Hanneke toen ze amazing grace moest doen, blij dat ze door is vond het eerste commentaar echt belachelijk
Ja, dat was ook erg mooi. Als ze haar niet door hadden gelaten was het echt een fout geweest.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
haha Audrey Landers- manuel goodbye...eerste singletje wat ik ooit kocht!!! jeugdsentiment....voel me oud...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dit is mijn vriendje, ehhh... Ramon. Ja we hebben het heel gezellig.. bladiebla... we zijn AL 5 weken samen!

Neh, dan vind ik er al niet veel aan.
Edit: Toegegeven: zingen kan ze wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kelsey, damn!
Die moet ik in de gaten houden tijdens dit programma.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Kelsey vond ik zeker weten de beste van deze aflevering
Cupido
-
- 523 messages
- 1910 votes
Zaten echt belachelijk goede talenten bij vanavond.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb het even terug gekeken en ik Kelsey en Sim'Ran zijn toch ook wel mijn favorieten van deze aflevering.
Nice.
joan56
-
- 20 messages
- 31 votes
Nou.... Kelsey zei geen podiumervaring te hebben. Vreemd hoor. Ze is zangeres van Grove Yourself en stond als dirigent voor het Zo! Gospel Choir tijdens de laatste versie van Korenslag.
En Gordon of all people zou dat moeten weten.
Kelsey op zich OK maar dan wel eerlijk blijven.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beri is een knappe vrouw, maar of het een act is.. I dunno.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Ik weet niet wat het niveau is van deze X-Factor, maar voor een eerst auditie is dit toch geweldig, of ben ik nou gek? Waarom zijn ze zo negatief? Lijkt wel jaloezie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het niveau van deze X Factor vind ik persoonlijk hoger dan voorgaande jaren, al heb ik niet alle edities gekeken. Er zitten echt een aantal natuurtalenten bij en dan zijn er net 2 á 3 afleveringen geweest. De jury is wel vaker negatief bij mensen die ik goed vond, en wel weer lovend over 'mwoah' gevalletjes.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Dit is mijn vriendje, ehhh... Ramon. Ja we hebben het heel gezellig.. bladiebla... we zijn AL 5 weken samen!

Neh, dan vind ik er al niet veel aan.
Edit: Toegegeven: zingen kan ze wel.
Dat groepje die Gordan adoreert zal de hele X factor show beinvloeden en laat ik daarom nou zo een hekel hebben aan dit soort programma's, elke keer weer hetzelfde liedje. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, ik had ook niet verwacht dat zo'n tutteke de mensen omver zou kunnen blazen, flinke power ja. Was (te) snel met mijn oordeel voordat ik haar hoorde zingen.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Ja, ik had ook niet verwacht dat zo'n tutteke de mensen omver zou kunnen blazen, flinke power ja. Was (te) snel met mijn oordeel voordat ik haar hoorde zingen.
des te indrukwekkender was het, voor mij iig.Maar nog ff afwachten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Potentieel winnaresje, die Annemiek(je). Toch flinke portie kritiek.
Rachelle (?) was echt fantastisch. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En dat met zo'n vreselijk lastig nummer, het klopt wat Gordon zei: als je dat kunt zingen..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb het ook terug gekeken. Zij was zeker weten de beste van de avond! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nog niet echt vocaal impressive tot nu toe. Ook erg onlogische keuzes van mensen door laten gaan, toch wel wat gouden strotjes die onterecht weg worden gestuurd. Die twee emo's zijn wel tof, leuke humor en zingen ook wel meer dan aardig. Jammer dat Berivane weggestuurd werd. Behoorlijk awkward persoon en ook erg idyllisch
.
Absolute favoriet blijft toch op afstand Laura
. Wat een enorm lekker wijf. Prachtig koppie, goed gevormd lijf, aantrekkelijkke stem en manier van praten, enorm veel bimbo gehalte en kan ook best aardig zingen. Benieuwd of ze nog meer progressie kan boeken. Als je het hebt over het totaalplaatje, is zij the real deal. Ook is ze vocaal er wel op vooruit gegaan sinds de auditie. Laura FTW!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
(embed)
alien
Wacht effe, wat is er mis met hun joh? Beter dan dit heb ik het nog niet gehoord in dit wanhopige kut programma
Geweldige verschijning, lekker maf en schattig. En wát een stem joh, heerlijk!!
En dan worden ze wild wanneer één of ander standaard groepje samen loopt te zingen, schaam je..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beri is helaas er uit. Zonde. Laura zegt me zo even niks, even googlen wie dat ook alweer was.
Mooie meid, leuk stemmetje, maar of ze het ver gaat schoppen..
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het streeft wel echt naar een standaard dieptepuntje weer, zo'n iemand moet je erin houden.. *zet filmpje voor 3e keer aan*
Beri is helaas er uit. Zonde. Laura zegt me zo even niks, even googlen wie dat ook alweer was.
(embed)
Mooie meid, leuk stemmetje, maar of ze het ver gaat schoppen..
Ha, schattige stem
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond dat Landers joch ook wel leuk, stiekem. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sowieso is zo'n Amerikaan gewoon tof. Zo'n echte Japanse anime held, met zijn haar. Kan goed zingen, en ook wel een knappe kerel. Ook een enorme fanbase dus die komt wel ver.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al zal het grootste deel van NL hem te 'over the top' vinden, daar houden saaie, burgerlijke hollandertjes niet van en dan gaan ze massaal roepen: ''Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'' 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Al gaf ie ook al aan dat ie dat probeert te minderen omdat ie inzag dat dat in Amerika veel beter valt. Deed ie dan ook. Al hou ik wel van die Amerikaanse over the top ness.