• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

X-Factor

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha nee het gaat niet gebeuren Melanie! Nice try!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, ik word echt altijd een beetje te melig van dit soort programma's. Ik zal niet meer zeuren.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

'Zij is goeie zinger'

Ze had beter kunnen zeggen: 'Zij is vreselijk zinger'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die rapper lijkt me veeet!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mij ook. Ben alleen een beetje bang dat hij al helemaal populair wordt omdat hij daar met de broertjes Saunders was.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Really? Dat heb ik gemist. Had alleen een glimp van zijn tattoo's opgevangen en zijn stem gehoord.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

De broertjes Saunders stonden hem backstage aan te moedigen. Of ik moet het verkeerd gezien hebben hoor. Volgens mij zag ik Ben en die andere (niet Dean).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ben en Jamie. Ja, zou kunnen. Zometeen maar eens opletten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Die gast zou nog best cute kunnen zijn als ie wat aan zijn haren en zijn kleding doet. Lekkere stem!

edit: Hij is ook zeker zijn tong niet verloren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer van die 2 aandachtsgeile pipo's die bij hem zijn. Verpest het een beetje.

Hetzelfde dat de Saunders broertjes inderdaad weer alles aangrijpen om in de media te komen. Jammer.

Ben benieuwd wat Peter en van gaat bakken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik had het goed gezien.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zag toen straks tijdens de reclame ook dat Ben een reallifeshow krijgt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ik vind deze gast wel echt cool hoor. Als ie de Saunders broertjes thuis had gelaten was het de topper van de avond.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Alleen hij vindt zichzelf zo leuk en dat is weer zonde.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mooi gezichtje heeft zij
Ik ben benieuwd naar haar.

Ik ben fan!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind haar 13 in een dozijn. Weet natuurlijk niet hoe ze zingt, maar hoop dat het niet alleen maar dit soort kippies en gastjes worden. Meer variatie zou leuk zijn.

Edit: zingt wel erg goed ja, maar verder deed haar optreden me (nog) niet veel. Een Aguilera nummer zingen is sowieso niet makkelijk. Kudos daarvoor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vond haar echt geweldig. Ik kies ook altijd mijn favorieten al uit bij de audities. Soms komt er eentje of twee bij in latere rondes, maar meestal niet. Ik heb in ieder geval mijn eerste favorietje al te pakken

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgende week ziet er erg veelbelovend uit. Deze show waren er 2 á 3 echte uitschieters.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ga switchen naar Sterren dansen op het ijs. Geen idee hoe lang dat nog duurt, maar vind dat ook altijd wel leuk.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Die vent die For Once in My Life zong, is echt goed...het 18-jarig meisje is wellicht nog beter.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik wilde het niet kijken, maar bleef weer hangen...

Die dame in de rolstoel zong erg mooi...

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ik heb er een favoriet bij! Tania.. Wat een stem en wat een aanwinst denk ik dat ze zal zijn. NL mist artiesten zoals haarl

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wie was Tania ook alweer? Ken de namen niet bij de gezichten.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Je kan alle audities op youtube terugkijken, www.youtube.com/user/XFactorNL[/url]

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah oké, dat wist ik nog niet. Hanneke is al een favoriet van me.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Wie was Tania ook alweer? Ken de namen niet bij de gezichten.

Tania Christopher, het 18-jarig meisje dat zelfs al een nummer voor Step Up 2 zong, en een nummer 1 R&B-hit in Japan had. Heeft ook best veel views op haar youtube channel. Vrij ervaren dus

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Haha, heb het niet gezien maar hoor net dat een collega van mij meedoet en nu dus ook door is. Het is die gozer met dat vest waarvan Angela dacht dat hij uit Boer zoekt Vrouw kwam. Zong For Once in My Life van Stevie Wonder.

Pyke!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Benieuwd wat er vanavond weer allemaal langskomt. Heb al enkele 'aparte' figuren voorbij zien komen. De eerste kandidate, Laura, is wel echt mooi.

Die homoseksueel, Dylan, was echt vreselijk met zijn Tina Turner act, hoe fout. Rolf daarentegen... kip-pe-vel.

ik kreeg kippenvel en tranen in mijn ogen van die Hanneke toen ze amazing grace moest doen, blij dat ze door is vond het eerste commentaar echt belachelijk

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik denk dat ik het vannacht even terug kijk. Ben benieuwd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.