- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- X-Factor
X-Factor
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind dit jochie echt super cute!
Ookal is hij pas 15 ofzo, een beetje Justin Bieber lookalike, maar ik vind zijn stem fijn.
Ben benieuwd of hij doorgaat. Hij is nog jong, kneedbaar en kan nog flink groeien.
Valt me mee dat Gordon zo positief is, erg cute. Eric en Angela vinden zangles een optie, denk dat hij alleen maar beter kan worden na veel training en coaching.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, hij is schattig
Vooral in het begin en op het eind vond ik hem errug goed. Refrein ietsie minder, maar hij mag van mij zeker door.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zag mij al met mijn moeder daar staan, dat zou knallende ruzie worden op het podium wanneer één van de twee een nootje verkeerd zong..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als mijn moeder en ik op het podium gaan staan rent iedereen heel hard weg. Ik kan absoluut niet zingen, maar mijn moeder is helemaal toondoof.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zing zelf aardig, was tijdens muziekles @ de PABO altijd degene die moest zingen omdat ik 'een ruwe diamant' was, maar ik zou het me never nooit in mijn hoofd halen met zoiets mee te doen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als iemand dat zegt, wordt ik altijd benieuwd. Heb je een filmpje? 
edit: In de voorstukjes zie ik weer veel mensen die ik de voorgaande jaren ook gezien heb in dit soort programma's. Ik snap nooit waarom ze keer op keer mee doen. Vinden ze het leuk om afgewezen te worden?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
edit: In de voorstukjes zie ik weer veel mensen die ik de voorgaande jaren ook gezien heb in dit soort programma's. Ik snap nooit waarom ze keer op keer mee doen. Vinden ze het leuk om afgewezen te worden?
Ik zag die jongen met die gigantische bos haar, die deed volgens mij samen met zijn broer mee aan Popstars..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jup, die zag ik ook. Vind hem nooit leuk. Maar volgens mij is dit al de derde of zelfs de vierde keer dat hij voorbij komt..
Ga je je aanzoek aan Lenny zingen dan?
Of ga je een duet met hem doen? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nope, ik had het over die jongen met die enorme bos haar uit het voorstukje. Salomon heb ik nog nooit gezien, dus ik weet niet of hij vaker mee deed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ Mel: jij kunt nooit meer AYNIL zien zonder aan Eline van MovieMeter te denken. 
@ ace: Zo'n 'vriend?' van een deelnemer (groot afro kapsel) was een oud kandidaat van Popstars. Salomon niet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik had het zelfs bij Tangled dat ik aan jou moest denken. Telkens als ik Pascal zag. Komt door je avatar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
How cute!
Foolish Games is een nummer waarbij ik altijd moet huilen, ben benieuwd of het nu weer lukt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja. Ze heeft me echt weten te raken. Nu ben ik wel een emotionele doos en dit liedje hoort sowieso bij mijn verleden, maar ik vond dr echt goed.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond haar ook erg goed, maar huilen komt bij mij maar amper voor bij muziek. Dan moeten ze wel héél goed kunnen zingen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Uhu, maar Foolish Games is sowieso een goed auditie nummer vanwege de tekst waarmee veel mensen zich waarschijnlijk kunnen identificeren. Het nummer kwam behoorlijk binnen bij mij, in ieder geval. Al heb ik wel herinneringen aan die plaat, daarom werd ik natuurlijk sneller emotioneel. Mocht ik niks met dit nummer hebben, zou ik ook niet opwellen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Erg mooi nummer inderdaad. Ben wel blij dat ik me niet kan identificeren met de tekst.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De nieuwe Spice Girls zijn opgestaan. Wel Spice Girls met hele mannelijke stemmen dan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het doet mij denken aan de TV serie The L Word, terwijl dat niks met muziek te maken heeft. Die vrouwen zijn allemaal wat butchy.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat kijk ik nooit.
Ben nog steeds benieuwd of je een filmpje hebt van dat je aan het zingen bent. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Moet je voor de lol es letten op het publiek, wat een stelletje ... zitten daar tussen. Al is die Ferry ook een zwaar twijfelgeval. Daar zou ik geen uur mee samen kunnen zitten. Hij laat me een beetje denken aan AGE-411, zo stel ik me hem voor... 
Al vind ik die RRRR-en telkens zeer storend.
Edit: LOL, wat Gordon zegt.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hij was best goed ja. Alleen hij ziet er niet uit.
Die opmerkingen van Gordon zijn (bijna) altijd leuk! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Voordat ik hem had gezien, had hij al voor me gezongen''. Hehe, juist ja.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja. Dat is net zoiets als dat ik straks van jou een filmpje krijg te zien terwijl je aan het zingen bent en je dan over een paar jaar tegen kom ofzo
haha.